تجربه یک سفر رویایی به جزیره کیش

تجربه یک سفر رویایی به جزیره کیش

ما در این مطلب در مورد سفر به کیش از طریق تور کیش صحبت نمودیم. جزیره کیش یکی از زیباترین مقاصد گردشگری ایران است که سالانه پذیرای گردشگران مختلفی از ایران و سایر نقاط دنیا است. قبل از سفر به این منطقه توریستی و زیبا بهتر است با جاذبه های این جزیره اشنا شوید که ما در این مقاله معروف ترینشان را معرفی نمودیم.

تور کیش امروزه یکی از تورهای پرطرفدار می باشد. جزیره کیش یکی از جزایر زیبای جنوب کشور است و به دلیل زیبایی ها طبیعی بکری که دارد به مروارید خلیج فارس معروف می باشد. از این رو هر ساله این جزیره میزبان گردشگران ایرانی و خارجی زیادی می باشد و از مقاصد اصلی گردشگری جنوب کشور محسوب می شود. این مساله سبب شد که تور کیش یکی از تورهای پررونق باشد و استقبال از این تور به قدری است که هر ساله حدود دو میلیون توریست از گردشگران داخلی و خارجی راهی این جزیره زیبا می شوند.

این نگین درخشان خلیج فارس مملو از جاذبه های گردشگری بسیار زیباست که سالانه توریست های زیادی به قصد دیدن این جاذبه های به کیش سفر می کنند. اگر شما نیز قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید بهتر است قبل از سفر خود اطلاعات لازم را در مورد این جزیره زیبا به دست آورید. لذا ما نیز در این مطلب به معرفی این نگین درخشان خلیج فارس و جاذبه های گردشگری آن می پردازیم.

 

معرفی جزیره کیش

به گزارش سفر باتو ، جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر جنوب ایران و خلیج فارس است که در شهرستان بندر لنگه قرار گرفته است. این جزیره مرجانی هم یک منطقه ازاد و هم یک منطقه توریستی است از این رو انواع گردشگران به این جزیره زیبا سفر می کنند برخی از این گردشگران برای تفریح و برخی برای کار به آن سفر می کنند. این جزیره مرجانی و نیلگون دارای جاذبه ها و تفریحات مختلفی است که خاطره یک سفر رویایی را برای هر گردشگری به وجود می آورد.

از ﺁنجایی که این منطقه توریستی یک جزیره است از این رو طبیعتا جاذبه های آبی و تفریحات دریایی آن از همه جاذبه ها معروف تر است. از جمله جاذبه های آبی و تفریحی این منطقه اسکی روی آب، غواصی، جت اسکی و فلای بورد می باشد. سفر به جزیره کیش و رزرو تور کیش در تمام فصول سال امکان پذیر است و از نکات قابل توجه این است که به دلیل گرم و مرطوب بودن این منطقه تورهای کیش در فصل تابستان و خرداد ماه ارزان تر می باشد.

به دلیل استقبال خوب مردم از تورهای کیش لذا ما نیزدر این مقاله برخی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش را معرفی می کنیم که در زمان سفر خود به این جزیره مرجانی بهتر است که از ﺁن ها بازدید نمایید.

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری کیش

جزیره کیش را بدون اغراق می توان یکی از زیباترین نقاط ایران دانست که با اینکه مساحت ان کم است دارای جاذبه های دیدنی فراوانی است. این جزیره توریستی با داشتن جاذبه های مدرن و طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است. از این رو اگر قصد سفر به این جزیره زیبا و مرجانی را دارید بهتر است قبل از سفر خود جاذبه های گردشگری ان را بشناسید. ما نیز در این قسمت به معرفی این جاذبه ها می پردازیم:

تفریحات آبی: یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری کیش تفریحات آبی اعم از غواصی، جت اسکی، فلای بورد، ماهیگیری، چترسواری یا پاراسیلینگ و موج سواری می باشد. این تفریحات در بین گردشگران محبوبیت خاصی دارد.

خانه اعیانی: یکی از زیباترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش می باشد این خانه می باشد که در محله حریره قرار دارد. این خانه قدیمی یکی از جذاب ترین نقاط کیش برای گشت و گذار است.

کشتی یونانی: از دیگر جاذبه های منحصربه فرد جزیره کیش کشتی یونانی است. تماشای این کشتی در غروب یکی از رویایی ترین مناظری است که هر گردشگری می تواند آن را تجربه کند.

شهر باستانی حریره: این شهر باستانی که از توابع شهرستان بندر لنگه است از دیگر جاذبه های گردشگری کیش بشمار می رود. این شهر باستانی با تاریخ ۸۰۰ ساله از مکان های با ارزشی است که هر گردشگری باید از آن دیدن کند.

ساحل مرجان: از دیگر جاذبه های این جزیره کهنسالانه گردشگران زیادی را جذب خود می کند ساحل مرجان است که در جزیره مرجان قرار دارد. به دلیل محبوب بودن این منطقه برای گردشگران ﺁلاچیق های بسیار زیبایی در ساحل آن ساخته شده تا گردشگران با نشستن در آن ها از زیبایی این منطقه لذت ببرند.

روستای باغو: این روستای قدیمی و بسیار زیبا از دیگر جاذبه های گردشگری کیش می باشد. این روستای قدیمی از مدرنیت بودن دور مانده و از نکات جالب توجه این است که این جزیره سبک زندگی اولین ساکنان کیش را به گردشگران نشان می دهد.

مراکز خرید کیش: همان طور که اکثر ما می دانیم جزیره کیش علاوه بر داشتن جاذبه های طبیعی و مراکز تفریحی به داشتن مراکز خرید بسیار معتبر نیز معروف می باشد و این مراکز از جاذبه های این جزیره محسوب می شوند. در این مراکز انواع بازارهای لوکس و برندهای معتبر وجود دارد که چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند.

آکواریوم پهناور کیش: این آکواریوم از دیگر جاذبه های زیبا و شگفت انگیز جزیره کیش است که دارای گونه های مختلف ماهی ها می باشد.

از دیگر جاذبه های کیش می توان به بوستان آهوان، شهر زیرزمینی کاریز و نمایشگاه خزندگان می توان اشاره نمود.

 

امیدواریم از مقاله “تجربه یک سفر رویایی به جزیره کیش” استفاده کرده باشید. تجربیات خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.