مدل بلوز و دامن زنانه ، جدید و متنوع

مدل بلوز و دامن زنانه ، جدید و متنوع

*این مطلب در دی ۱۴۰۱ بروزرسانی شده است.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”مدل بلوز و دامن زنانه ، جدید و متنوع” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بلوز و دامن جز لباس های همیشگی خانم ها است ،هیچ وقت از مد نمی افتد و برای مهمانی ها لباس مناسبی است.در زیر نمونه هایی از بلوز و دامن زنانه برایتان آورده ایم امیدوارم خوشتان بیاید. دامن ها در رنگ های زیادی وجود دارند. هنگامی که یک بلوز و دامن را کنار هم می چینید، چرخ رنگ را در نظر بگیرید. تقریباً هر رنگ خنثی را می توانید با هر دامنی بپوشید.

وقتی شروع به ترکیب رنگ های دیگر می کنید، به چرخه رنگ نگاه کنید. مستقیماً از رنگ اصلی دامن عبور کنید و رنگ مخالف را پیدا خواهید کرد. یک فاصله را به چپ یا راست حرکت دهید و انتخاب کنید که آن رنگ را با دامن بپوشید.

تاریخچه پوشیدن دامن

مردان مصر باستان اولین دامن ها را می پوشیدند و آنها را شندیت می نامیدند. این دامن‌ها که بسیار شبیه دامن‌های امروزی هستند از پارچه کتان محلی ساخته شده‌اند. افراد ثروتمند دامن های نازک می پوشیدند در حالی که مردان طبقه کارگر گزینه های ساخته شده از مواد ضخیم تر را می پوشیدند. این دامن ها برای آب و هوای مصر عالی بودند.

برخی از اولین دامن‌هایی که در دوره ویکتوریا پوشیده شدند دامن‌های زنگوله‌ای بودند که در حدود سال ۱۸۵۰ رایج شدند و دامن‌های نامتقارن که در سال ۱۸۷۰ مرسوم شدند. یکی دیگر از گزینه‌های رایج دهه ۱۸۰۰، دامن dirndl بود . زنانی که در دامن های شلوغ ایستاده اند زیرا طراحی دامن به آنها اجازه نمی دهد راحت بنشینند.

از آغاز قرن بیستم، مدل های نمادین دامن زیادی وجود داشته است. یکی از اولین دامن هایی که ساخته شد دامن دایره ای بود، اما تا دهه ۱۹۵۰ رایج نشد. همچنین، در طول دهه ۱۹۵۰، دامن های A-line بسیار محبوب شدند.

مدل های دامن به تغییر خود ادامه خواهند داد. با این حال، مانند دامن های روکش دار که برای اولین بار توسط یونانیان باستان پوشیده می شد، برخی از مدل های دامن برای دوباره مد شدن هستند.

پوشیدن دامن برای چه اندامی مناسب است؟

هر کسی می تواند دامن بپوشد. هنگام انتخاب مدل دامن مناسب برای خود، فرم بدن خود را در نظر بگیرید زیرا برخی از مدل های دامن در فرم های مختلف بدن فوق العاده به نظر می رسند.

افرادی که شکل ساعت شنی دارند بدنی متعادل دارند و می توانند هر دامنی بپوشند. اگر یک ساعت شنی تمام قد هستید، معمولاً با دامن صاف که انحنای شما را نشان می دهد بهترین ظاهر را خواهید داشت. حتما آنهایی را که درزهای عمودی دارند در نظر بگیرید. اگر پاهای بلندی دارید، به راحتی می توانید با پوشیدن یک دامن راسته کوتاه، آنها را به رخ بکشید.

افراد گلابی‌شکل باسن پهن‌تری نسبت به شانه‌ها دارند و اغلب در دامن‌هایی که از پارچه‌های روان ساخته شده‌اند، برجسته‌تر به نظر می‌رسند، زیرا پارچه به استتار کامل باسن کمک می‌کند. دامن های گشاد را در نظر بگیرید، مانند دامن های A-line و دامن های با تراش. شما همچنین فرم بدنی عالی برای پوشیدن دامن های مدادی بلند دارید.

افرادی که اندام مربعی و مستطیلی شکل دارند، اغلب در دامن های باریک ظاهری عالی دارند، زیرا بیشتر پارچه ها به خوبی روی تن شما مینشینند. همچنین می‌توانید دامن‌هایی بپوشید که روان هستند، اما مراقب باشید که مقدار پارچه روی بدنتان غلبه نکند، به خصوص اگر ریزه اندام هستید.

مدل بلوز و دامن زنانه ، جدید و متنوع
مدل بلوز و دامن جدید

مدل بلوز و دامن زنانه
بلوز و دامن زنانه

مدل بلوز و دامن شیک زنانه
مدل بلوز و دامن شیک

بلوز و دامن ست زنانه
بلوز و دامن ست زنانه

 

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین لباس های مگان مارکل،عروس خاندان سلطنتی” را نیز مطالعه بفرمایید.

 

مدل بلوز و دامن دخترانه
مدل بلوز و دامن دخترانه

کدام نوع کفش را می توانید با دامن بپوشید؟

اگر خلاق هستید و ظاهر خود را دوست دارید، باید هر ترکیب کفش/دامنی را که می خواهید بپوشید را امتحان کنید . با این حال، برخی از ترکیبات استاندارد وجود دارد که اگر به دنبال یک هک سریع سبک هستید، می توانید آنها را امتحان کنید.

یک دامن مدادی را با کفش های پاشنه کوتاه ست کنید تا ظاهری حرفه ای عالی داشته باشید. برای چیزی که کمی شیک تر است، یک جفت چکمه بلند یا چند صندل بنددار را امتحان کنید. اگر به یک ظاهر غیررسمی تجاری نیاز دارید، دامن لاله با کفش‌های پاشنه‌دار زیبا به نظر می‌رسد. با چند صندل بند دار آن را به لباس کوکتل تبدیل کنید. اگر می خواهید ظاهر غیر رسمی تری داشته باشید، چند بوت ساده یا چکمه های بلند تا مچ پا را امتحان کنید.

یک دامن گشاد با کفش های پاشنه بلند در هر سبکی، از چکمه های بلند گرفته تا چکمه های مچ پا گرفته تا مدل های کلاسیک، عالی به نظر می رسد. دامن A-line با انواع مدل های کفش کار می کند. برای پوشاندن این دامن کفش های تخت، پاشنه بلند، کفش های کتانی یا چکمه های بلند بپوشید. چکمه ها در هر سبکی برای دامن مینی مناسب هستند که با کفش های پاشنه بلند نیز عالی به نظر می رسند.

با یک دامن کوتاه و کفش های کتانی، تخت یا پاشنه کوتاه، ظاهری غیررسمی زیبا ایجاد کنید. به گزارش Top of Style، دامن ماکسی با کفش های پاشنه بلند یا پلتفرم عالی به نظر می رسد.

 بلوز و دامن زرد
بلوز و دامن زرد
 بلوز و دامن زمستانی
بلوز و دامن زمستانی

 بلوز و دامن بافت
بلوز و دامن بافت

 بلوز و دامن شیک
بلوز و دامن شیک
5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.