محبوب ترین پیتزاها در جهان

پیتزا یکی از پرطرفدارترین غذاها در جهان است و مردم در هر سن و فرهنگ آن را دوست دارند. اگرچه منشأ آن به روم باستان باز می گردد، اما امروزه پیتزا به یک غذای بین المللی تبدیل شده است که در سراسر جهان مصرف می شود. با تنوع و سبک های زیادی که دارد سخت است که بدانیم محبوب ترین انواع پیتزا کدام است.از پیتزای کلاسیک مارگریتا گرفته تا پیتزای چهار پنیری، هر پیتزا طعم متمایز و طرفداران خود را دارد. در این مقاله ما ۱۰ نوع محبوب پیتزا را که می توانید در خانه درست کنید، مرور می کنیم تا بتوانید یک تجربه غذایی لذت بخش داشته باشید.

محبوب ترین پیتزاها در جهان

پیتزا مارگریتا

پیتزا مارگریتا کلاسیک ایتالیایی است. پایه آن از سس گوجه فرنگی، پنیر موزارلای تازه و برگ های ریحان، ترکیبی ساده و در عین حال خوشمزه را ایجاد می کند که به محبوب ترین پیتزا در جهان تبدیل شده است. این دستور غذا برای کسانی که طعم های ساده و تمیز را ترجیح می دهند گزینه ای عالی است.

محبوب ترین پیتزاها در جهان

پپرونی

پیتزا پپرونی یک پیتزا کلاسیک خوشمزه در سراسر جهان است. این پیتزا پایه‌ای از سس گوجه‌فرنگی و پنیر موزارلا دارد و روی آن تکه‌هایی از پپرونی داغ می‌ریزند. نتیجه یک پیتزا با طعم شور و تند است که برای دوستداران گوشت عالی است.

هاوایی

پیتزای هاوایی یک پیتزای منحصر به فرد و استوایی است که جایگاهی را در قلب دوستداران پیتزا در سراسر جهان به دست آورده . با پایه سس گوجه فرنگی و پنیر موزارلا، روی این پیتزا تکه‌های ژامبون و آناناس اضافه می‌شود. ترکیب شیرینی آناناس با طعم شور ژامبون و پنیر یک تجربه ی غذایی است که نمی توانید از تلاش آن دست بردارید. و شما، آیا آناناس را روی پیتزا دوست دارید؟

باربیکیو

پیتزا باربیکیو یک تنوع جالب در دستور پخت سنتی است. به جای سس گوجه فرنگی، این پیتزا پایه سس باربیکیو دارد و روی آن مرغ خرد شده، پیاز و پنیر چدار رنده شده می ریزند. سس باربیکیو طعمی دودی و شیرین به آن می دهد که کاملاً با پنیر ذوب شده تضاد دارد. اگر گوشت دوست دارید، این گزینه مورد علاقه شما خواهد بود.

چهار پنیر

پیتزا چهار پنیری یکی از محبوب ترین انواع پیتزا است. این یک گزینه لذیذ است که از انواع پنیرها برای ایجاد یک تجربه طعم منحصر به فرد استفاده می کند. با پایه سس گوجه فرنگی، روی این پیتزا پنیر موزارلا، پنیر پارمزان، پنیر پروولون و پنیر گورگونزولا اضافه می شود. ترکیب پنیرها یک پیتزای غنی و خامه ای با طعمی شدید ایجاد می کند که مطمئناً کام شما را خوشحال می کند.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاها و خوراکی ها در دنیا” را نیز مطالعه بفرمایید.      

پیتزا گیاهی

پیتزای گیاهی یک انتخاب محبوب برای کسانی است که به دنبال یک گزینه سالم و بدون گوشت هستند. این دستور پخت پایه سس گوجه فرنگی دارد و روی آن انواع سبزیجات تازه از جمله قارچ، فلفل، پیاز، زیتون و گوجه فرنگی قرار می گیرد. پنیر موزارلا برای ایجاد یک پیتزای رضایت بخش و سالم اضافه می شود که یک انتخاب عالی برای هر روز از هفته است. شما همچنین می توانید آن را وگان کنید و پنیر را جایگزین پنیر گیاهی کنید.

پیتزا مکزیکی

محبوب ترین پیتزاها در جهان

La mexicana یک پیتزای خوش طعم است که از مواد سنتی مکزیکی استفاده می کند. با پایه سس گوجه فرنگی، این پیتزا با گوشت چرخ کرده، پیاز،و پنیر چدار رنده شده پر می شود. به طور معمول، این پیتزا با سس گوجه فرنگی تند و کمی گشنیز تازه برای یک تجربه اصیل و خوشمزه سرو می شود. تمام طعم مکزیک در دستور العمل کلاسیک ایتالیایی!

پیتزا قارچ

پیتزا قارچ یک انتخاب محبوب برای کسانی است که از طعم تازه و خاکی قارچ لذت می برند. با پایه سس گوجه فرنگی و پنیر موزارلا، روی این پیتزا قارچ تازه، پیاز و کمی سیر پر شده است. این پیتزا یک گزینه گیاهی خوشمزه و سالم است که می توانید در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید. همچنین می توانید سس ترافل را روی آن اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود.

پیتزا یورک

پیتزا یورک یا ژامبون، قارچ و آناناس یک گزینه منحصر به فرد و خوشمزه است که دهه هاست محبوب بوده است. این پیتزا با پایه سس گوجه فرنگی و پنیر موزارلا، با تکه‌های ژامبون پخته شده، قارچ‌های خرد شده و تکه‌های آناناس تازه روی آن قرار می‌گیرد. شیرینی آناناس با شوری ژامبون و آبدار بودن قارچ ترکیب می‌شود و پیتزایی را ایجاد می‌کند که یک تجربه غذاخوری بی‌نظیر و خوش طعم است.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.