قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ 

به گزارش وبسایت سلامت بانوان اوما : قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ اولین موضوعی است که مراجعین بعد از تصمیم گرفتن برای انجام لمینت دندان از ما میپرسند. قیمت لمینت می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی چون تعداد دندان‎‌های لمینت شده، دستمزد پزشک، جنس روکش آن و…  تغییر کند.

بنابراین تنها به صورت حدودی می‌توانید از قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ مطلع شوید و درصورتی که تمایل به اطلاع دقیق از قیمت لمینت دارید می‌‎بایست به مطب دندانپزشکی مدنظر خود مراجعه نموده و بعد از ویزیت در خصوص این موضوع با پزشک خود مشورت نمایید تا به سؤالات و ابهاماتی که در این قضیه وجود دارد پاسخ داده شود.

کلینیک دندانپزشکی آیریک در تهران با بهره مندی از بهترین ممتخصصین و تجهیزات بروز با ویزیت و مشاوره رایگان همه روزه در خدمت شما عزیزان می باشد. برای استفاده از بهترین خدمات دندانپزشکی و ویزیت رایگان پزشک متخصص می توانید با شماره  ۰۹۳۹۷۷۷۷۰۴۲  تماس بگیرید تا از خدمات ویژه و مشاوره پزشک متخصص استفاده کنید.

دندان‎‌های ما در طول روز مدام تحت تأثیر مواد شیمیایی و رنگی موجود در غذا  قرار دارند که این عوامل به مرور سبب تغییر رنگ آن می‌شود. ایجاد ظاهری نامتناسب در نهایت منجر به کاهش اعتماد به نفس در هنگام صحبت کردن، خندیدن در اجتماع خواهد شد.

گاهی نیز بر اثر عوامل مختلفی چون تصادف و افتادن و… ممکن است به بخشی از دندان‎‌های جلویی ما آسیب برسد که در هر دو مورد لمینت دندان کارساز خواهد بود. در واقع لمینت یک روشی برای پنهان‌سازی عیوب دندان و ایجاد جلوه‎‌ای زیبا در آن می‌‎باشد.

قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰

همان طور که کمی قبلاً اشاره کردیم فاکتورها و عوامل متعددی در قیمت لمینت دندان تأثیرگذارند اما مهمترین عامل و موضوعی که می‌توان در خصوص تعیین هزینه لمینت دندان مؤثر باشد، جنس روکش به کار رفته شده در لمینت شما می‌‎‌باشد.

در واقع روکش‎‌های لمینتی می‌توانند از جنس‌‎های متفاوتی نظیر کامپوزیتی و یا سرامیکی و حتی از کشورهای مختلفی باشند که این موارد می‌تواند قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ را افزایش و یا کاهش دهد.

قیمت لمینت سرامیکی در سال ۱۴۰۰

روکش‌های سرامیکی همان طور که از نامشان مشخص است از مواد مقاوم سرامیکی ساخته شده است و هیچ فلزی در ساخت آن به کار نرفته است، به همین علت این روکش‎‌ها شفاف بوده و ظاهری درخشان به دندان‎‌های شما می‎‌بخشند.

با توجه به مقاومت بالای روکش سرامیکی، قیمت لمینت سرامیکی از لمینت کامپوزیت بالاتر است. اما لازمه‎‌ی بهره‌و‌ری از تمام مزیت‎‌های این لمینت، انجام آن توسط پزشکی با تجربه و متخصص می‌‎باشد؛ زیرا در صورتی که این روکش‎‌ها به خوبی بر روی دندان قرار نگرفته باشند متضرر خواهید شد.

لمینت دندان

پیشنهاد می کنیم مقاله ” کامپوزیت یا لمینت دندان کدام یک بهتر است؟ ” را نیز مطالعه بفرمائید.

 

انواع لمینت دندان

لمینت‎‌های سرامیکی از مواد مختلفی ساخته می‌شوند و بسته به نوع این مواد لمینت دارای جنس و کیفیت متنوعی خواهد بود که در نهایت این تفاوت کیفیت منجر به تفاوت در قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ خواهد شد.

همچنین می توان از لمینت دندان سرامیکی به عنوان بهترین نوع لمینت دندان نام برد که انواع مختلف آنرا در ادامه ذکر کرده ایم.

لمینت زیرکونیا؛ ساخت لمینت‎‌های سرامیکی زیرکونیا که از مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه برخوردار هستند در امارات انجام می‎‌شود. استحکام بالای این لمینت‎‌ها به علت عدم کاربرد عنصر شیشه در آن می‎‌باشد.

لمینت فلدسپاتیک؛ این لمینت‎‌ها بر خلاف نوع زیرکونیا، عناصر شیشه در ساخت آن به کار می‌رود. این لمینت نسبت به نوع زیرکونیا از مقاومت کمتری برخوردار است و احتمال ایجاد شکستگی در آن  بالاتر می‎‌باشد. به طور کلی قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ نوع فلدسپاتیک نسبت به زیرکونیا پایین‎‌تر بوده  و طراحی تولید آن به شکل لایه‎‌های نازک کمتر از ۰٫۵ میلیمتر می‎‌باشد.

لمینت پرسلن؛ مقاومت این لمینت در برابر شکستگی و ضربات زیاد بوده و از درخشندگی مناسب و امکان طراحی سه بعدی و نیز امکان انتخاب رنگ برخوردار می‎‌باشند.

 

قیمت لمینت دندان کامپوزیتی ۱۴۰۰

روکش‌‎های ونیر کامپوزیت که با هدف اصلاح  رنگ، شکل و اندازه دندان‎‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کمک می‌کند تا افراد لبخندی زیباتری داشته باشند و اعتماد به نفس از دست رفته‎‌ی خود را بازیابند.

قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ از نوع روکش کامپوزیتی نسبت به نوع لمینت سرامیکی مناسب‎‌تر است. البته قیمت این لمینت نیز بر اساس روش مورد استفاده و بسته به جنس کامپوزیت یا روکش به کار رفته می‌تواند متفاوت باشد.

مراقبت های بعد از لمینت دندان

اگر چه لمینت دندان بسیار مقاوم بوده و می‌تواند سال‌‎ها بدون ایراد بر روی دندان‎‌های فرد باقی بماند اما عدم رسیدگی و مراقبت از آن‎‌ها ممکن است منجر به ایجاد آسیب در آن شود و شما را متحمل ضرر مالی نماید.

پس در استفاده از مسواک و نخ دندان کوشا باشید و در صورت حضور در مسابقات ورزشی سعی کنید از محافظ دهان استفاده نمایید. پس از لمینت دندان رعایت بهداشت دهان و دندان و توصیه های پزشک یک از ملزومات است.

چه کسانی نباید لمینت دندان انجام دهند؟

قبل از  تصمیم گیری جهت انجام لمینت می‎‌بایست از این موضع که آیا وضعیت دندان و دهان شما مناسب لمینت دندان است یا خیر مطلع شوید. در واقع به طور کلی افرادی که از لثه‎‌های بیمار و عفونی رنج می‌‎برند و یا افرادی که دارای سایش مینای شدید دندان هستند بهتر است که در ابتدا به درمان و بررسی مشکلات دندانی خود بپردازند و سپس به استفاده از روکش اقدام کنند تا متحمل ضررهای مالی نشوند.

همچنین در صورتی که وضعیت فعلی دندان های شما مناسب نیست و یا دندانی را از دست داده اید و نیاز به ایمپلنت دندان دارید، نمی توانید از درمان لمینت دندان استفاده کنید.

هزینه ایمپلنت دندان که به عنوان بهترین روش جایگزینی دندان‎‌های از دست رفته محسوب می‌شود، نسبت به سایر روش‎‌های موجود بالاتر بوده و گاهاً مراجعین از انجام آن خودداری می‌کنند. این در حالی است که با شناخت مزایا و ویژگی‎‌های ایمپلنت و پی بردن به ارزش آن تردیدهایی که در خصوص انجام آن وجود دارد را کنار می‌زنند و با اطمینان خاطر جهت انجام این جراحی اقدام می‎‌نمایند.

 البته قیمت کاشت ایمپلنت را همانند قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ نمی‌توان به صورت دقیق مشخص نمود چرا که جراحی ایمپلنت بسته به جنس آن، کشور سازنده، نوع متریال به کار برده شده و پزشک متخصص متفاوت خواهد بود و ممکن است با مراجعه به سایت‎‌های مختلف با قیمت‎‌های متفاوتی روبرو شوید.

همچنین قیمت ایمپلنت دندان با توجه به وضعیت لثه‎‌ی فرد (لثه دچار تحلیل شده است یا خیر) و نیاز به پیوند استخوان دارد یا خیر تغییر خواهد کرد.

 

قیمت لمینت دندان 

انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان

شناخت و انتخاب بهترین متخصص از جمله کارهای بسیار مهم قبل از اقدام به انجام هرگونه اعمال زیبایی و درمانی دهان و دندان می‎‌باشد. در حقیقت یک دندان پزشک خوب می‌تواند علاوه بر ارائه‎‌ی خدمات بهتر و طی کردن موفقیت آمیز طول درمان، در کنترل استرس بیماران و ایجاد آرامش مؤثر باشد.

خوشبختانه امروزه با ورود مشاغل مختلف به عرصه‎‌ی فضای مجازی، بعضی از متخصصین دندان پزشکی نیز نظیر دکتر صادق آقاجری از متخصصین لثه و ایمپلنت اقدام به تأسیس سایت دندان پزشکی و معرفی کلینیک دندانپزشکی آیریک در تهران جهت ارائه‌‎ی مطالب مفید و نیز آگاهی بیشتر بیماران از طرح‎‌های تخفیفی موجود نموده‎‌اند.

یکی از تردیدهایی که در هنگام تصمیم گیری برای رفع عیوب دندانی وجود دارد این است که کدام روش مناسب‎‌تر و بهتر می‎‌باشد. در حقیقت مناسب‎‌ترین روش برای افراد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. چرا که در بعضی از موارد اقدام به  درمان به جای خدمات زیبایی ضروری‎‌تر می‎‌باشد.

اما در موارد دیگر بیمار می‌تواند با مشورت دندانپزشک متخصص خود هر کدام از روش‎‌های موجود را انجام دهد و در این موقعیت به خود بیمار بستگی دارد که زیبایی برای او اهمیت بالایی دارد و یا درمان آن. البته عوامل دیگری چون تفاوت قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰ با ایمپلنت دندان ۱۴۰۰ می‌توانند در این تصیمیم تأثیرگذار ‌باشند.

چرا که با وجود قیمت بالای ایمپلنت بسیاری از بیماران ممکن است قادر به پرداخت هزینه‎‌ی آن نباشند و تصمیم به انجام روش آسان‎‌تر و ارزان‎‌تر یعنی لمینت بگیرند.

تفاوت بلیچینگ و لمینت دندان

اگر به دنبال یک روش سریع و مؤثرتر برای سفید کردن دندان‎‌های خود و نیز مرتب نشان دادن آن‎‌ها هستید، خدمات لمینت دندان حتی با وجود افزایش قیمت لمینت دندان در سال ۱۴۰۰ گزینه‎‌ی مناسب‎‌تری می‎‌باشد.

اما در صورتی که به دنبال روشی ارزان‌‎تر هستید و نیاز به یک تغییر اساسی در دندان‎‌های خود ندارید بلیچینگ با برخوداری از قیمت پایین‎‌تر می‌تواند گزینه‎‌ی مناسب‌‎تری باشد.

کلینیک دندان پزشکی آیریک با ارائه‎‌ی خدمات دندانپزشکی بدون درد و در کمال آرامش در تلاش است تا رضایت بیماران خود را جلب نموده و آن‎‌ها را خشنود سازد. پزشکان مشغول در این کلینیک از بهترین فارق التحصیلان کشوری می‌‎باشند که با توان بالای علمی خود و پراتیک مناسب اقدام به مشاوره و راهنمایی بیماران جهت انتخاب بهترین روش درمانی و زیبایی می‌کنند.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

4.7/5 - (3 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.