فواید باور نکردنی گذاشتن پیاز در جوراب هنگام خواب

گذاشتن پیاز در جوراب هایتان ممکن است عجیب باشد، اما برخی از افراد برای خوابیدن پیاز را در جوراب‌های خود می‌گذارند، زیرا این درمان برای عفونت‌هایی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا و برخی دیگر از بیماری ها عالی است. کف پای شما بسیار مستقیم و قوی به اندام های داخلی بدن شما مرتبط است .برخی از افراد معتقدند که اگر دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا شدید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پیاز قرمز یا سفید را به صورت گرد برش دهید، آن را در کف پای خود قرار دهید و یک جفت جوراب بپوشید. جوراب ها را در طول شب هنگام خواب بگذارید. صبح، با درمان بیماری خود از خواب بیدار می شوید.

این امر توسط چیزی که در طب چینی به عنوان مریدین شناخته می شود امکان پذیر است. این به اصطلاح مریدین ها مسیرهایی هستند که به هر یک از اندام های بدن شما می رسند.

این نصف النهارها اساساً مدارهای بسیار قدرتمندی هستند که در بدن وجود دارند و اغلب خواب یا خفته هستند،برای فعال کردن این مدار بهتر است با پای برهنه روی چمن راه بروید. بله، حالا متوجه شدید که چرا راه رفتن روی چمن‌ها با پای برهنه احساس خوبی دارد.

یکی دیگر از راه های بسیار جالب برای باز کردن این مدارها این است که سیر یا پیاز را خرد کنید و در حالی که می خوابید پیاز را به واسطه پوشیدن جوراب زیر پای خود قرار دهید. این به پاکسازی بدن و اندام های شما کمک می کند و سایر فواید سلامتی را نیز ارائه می دهد.

خواص گذاشتن پیاز در جوراب

از چه زمانی پیاز به عنوان ضد عفونی کننده شناخته شد؟

طبق گفته انجمن ملی پیاز، این درمان ممکن است به اوایل دهه ۱۵۰۰ برگردد، زمانی که به طور گسترده اعتقاد بر این بود که قرار دادن پیاز خام و خرد شده در اطراف خانه می تواند از شما در برابر طاعون بوبونیک محافظت کند. در آن روزها تصور می شد که عفونت ها از طریق میاسما یا هوای سمی و مضر سرایت می کنند. نظریه میاسما از آن زمان با نظریه میکروب مبتنی بر شواهد جایگزین شده است.

ایده کلی قرار دادن پیاز در جوراب شما نیز ممکن است ناشی از عمل بازتابی پا در چین باستان باشد. اعصاب پا برای هزاران سال نقطه کانونی طب شرقی بوده اند و تصور می شود که به عنوان نقاط دسترسی به اندام های داخلی عمل می کنند.

پیاز سرشار از ترکیبات سولفوریک است که بوی تند آن را می دهد. طبق افسانه های عامیانه، هنگامی که این ترکیبات روی پا قرار می گیرند، به بدن نفوذ می کنند. سپس باکتری ها و ویروس ها را از بین می برند و خون را تصفیه می کنند. در مقالاتی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند نیز اشاره شده است که قرار دادن پیاز در اطراف اتاق، هوا را از شر ویروس‌ها، سموم و مواد شیمیایی خلاص می‌کند.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “خواص پیاز چیست؟از کمک به تنظیم قند خون تا کاهش عفونت” را نیز مطالعه بفرمایید.      

آیا گذاشتن پیاز در جوراب خطرناک است؟

اگر به آنفولانزا مبتلا هستید و می‌خواهید به هر طریقی بازگردید، خبر خوب برای شما این است که قرار دادن پیاز در جوراب‌هایتان بعید است به شما آسیب برساند. هیچ گزارشی مبنی بر آسیب این عمل گزارش نشده است.

فواید بریدن پیاز و گذاشتن آن در جوراب

خون خود را تصفیه کنید:

اسید فسفریک از پیازها در اثر استفاده و جذب از طریق پوست، خون را تصفیه می کند.

با گذاشتن پیاز در جوراب ، سرماخوردگی را کاهش می دهد:

آیا در معرض هوای ناپایدار قرار گرفته اید و سرما خورده اید؟ یا به یکی از ویروس های آنفولانزای متعدد در گردش آلوده شده اید؟ پیاز می تواند علائم ناخوشایند سرماخوردگی را کاهش دهد. به سادگی پیاز را در جوراب های خود قرار دهید و قبل از رفتن به رختخواب آن ها را زیر کف پای خود قرار دهید. پیاز به تقویت بدن شما در طول شب کمک می کند و ممکن است در صبح احساس بهتری داشته باشید.

درمان عفونت ها:

پیاز دارای خواص آنتی بیوتیکی است و قرار دادن آن در زیر پای شما توانایی بدن را برای مبارزه با عفونت ها افزایش می دهد. البته نباید فراموش کرد که این روش درمانی برای جایگزینی داروهای تجویز شده توسط پزشک مناسب نیست. در عوض، این روش به عنوان یک درمان اضافی عمل می کند و می تواند علائم ناخوشایند بیماری شما را کاهش دهد. پیاز تمام میکروب ها، باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا را روی پاهای شما، در پوست شما از بین می برد. همچنین برای پوست پاهای شما بسیار مفید است. پیاز (و سیر) فواید ضد باکتریایی و ضد ویروسی قوی دارند!

بیرون کردن سموم:

مهم نیست که چگونه یا کجا زندگی می کنید، سموم در همه محیط ها یافت می شوند. بسیاری از آنها به سرعت از بدن ما خارج می شوند، در حالی که برخی دیگر در خون جمع می شوند و برای سلامتی ما مضر می شوند. پیاز حاوی اسید فسفریک است که به پاکسازی بدن از سموم کمک می کند. اگر پیاز را به طور منظم بمالید، می توانید به بدن خود کمک کنید تا قوی تر و سالم تر شود.

تقویت سیستم ایمنی بدن با گذاشتن پیاز در جوراب:

پیاز منبع عالی ویتامین E و C است و هر دوی آنها برای سیستم ایمنی بدن ما ضروری هستند. نه تنها این، بلکه آنتی اکسیدان های قوی نیز هستند و اعتقاد بر این است که اثرات ضد پیری دارند. با توجه به این که پیاز نه تنها سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند، بلکه شما را جوان نگه می دارد و کمتر به کرم های گران قیمت یا حتی مداخلات زیبایی اتکا دارید.

کمک به عملکرد ریه ها:

اگر سیگار می کشیدید و تصمیم به ترک آن در مقطعی از زندگی گرفتید، احتمالاً بدن شما هنوز خود را از برخی از مواد مضر گیر کرده در ریه های شما پاک می کند. این امر به ویژه در مورد افرادی که اخیراً سیگار را ترک کرده‌اند دیده می‌شود، زیرا بدن باید برای پاکسازی تمام قطران و سایر مواد از ریه‌ها سخت کار کند. قرار دادن پیاز در جوراب در طول شب می تواند به بدن شما کمک کند تا این سموم را دفع کند و ممکن است دوره بهبودی شما را پس از کشیدن تنباکو تسریع کند. همین روش را می توان برای افرادی که در مناطقی با آلودگی هوا زیاد زندگی می کنند استفاده کرد.

نحوه گذاشتن پیاز در جوراب برای درمان بیماری ها

فواید گذاشتن پیاز در جوراب

در زیر نحوه انجام این فرآیند را مشاهده می کنید:

پیازهای ارگانیک را به صورت خلالی (پیاز سفید یا قرمز) خرد کنید.

شما می خواهید از پیازهای ارگانیک استفاده کنید، زیرا آنها فاقد آفت کش ها و سایر مواد شیمیایی هستند که نمی خواهید تمام شب روی پاهای شما بنشینند و وارد جریان خون شما شوند. شما فقط می خواهید پیازها را به ورقه های مسطح برش دهید تا بتوان آنها را به قسمت انتهایی کل پای شما بمالید تا در هنگام خواب کف پای شما با پیاز غوطه ور شود.

پیازها را در جوراب خود بگذارید و بخوابید!

همانطور که می خوابید، قدرت شفابخش طبیعی پیاز از طریق پوست شما (کاربرد ترانس درمال) کار می کند و خون شما را تصفیه می کند و باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد و همچنین سموم را جذب می کند! همچنین به تصفیه هوای اتاق شما کمک می کند.

شما از اثرات تصفیه کننده نیز بهره مند خواهید شد! در انگلستان، در هنگام طاعون، پیازها را خرد کرده و در اتاق رها می‌کردند تا هوا را تصفیه کنند و به آن‌ها کمک کنند که در معرض عفونت، آنفولانزا یا هر چیزی که ممکن است به آنها آسیب برساند، نشوند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.