عجیب ترین قوانین زندگی در کشورهای مختلف

 قوانین هر کشوری متفاوت است و گاهی اوقات این قوانین به طور جدی مضحک هستند، و گاهی اوقات آنها به ارزش های فرهنگی مهمی اشاره می کنند که ممکن است با ارزش های شما متفاوت باشد.وقتی در سفر هستید، مطمئناً نمی خواهید از آن غافل شوید. چه کسی می خواهد به دردسر بیفتد و تمام لذت آن سفر بسیار شگفت انگیز را از بین ببرد؟ ما فهرستی از قوانین عجیب و غریب و غیرمعمول در سراسر جهان را گردآوری کرده ایم که شما را شگفت زده می کند یا بهتر است بگوییم از منطق عجیب و غریب آنها شوکه خواهید کرد.

در سطح جهانی، قوانین از عجیب و غریب و شگفت انگیز تا کاملاً عجیب و غریب هستند. بنابراین، وقتی در حال رزرو بسته‌های تور جهانی بعدی هستید، حتماً قوانین عجیب زیر را یادداشت کنید.

عجیب ترین قوانین زندگی

 ممنوعیت آدامس در سنگاپور

عجیب ترین قوانین زندگی

 

هنگامی که به سنگاپور می روید، آدامس را در خانه بگذارید و به جای آن از قرص نعناع استفاده کنید. سنگاپور، کشوری جزیره ای که به پاکیزگی شهرت دارد، قوانین بسیاری با هدف مرتب نگه داشتن کشور دارند. به نظر می رسد این کشور وسواس خاصی به آدامس جویدن دارد و تا همین اواخر واردات آن را به طور کامل ممنوع کرده است البته در سال های اخیر اوضاع راحت شده است .

 قوانین عجیب و غریب در کانادا

آیا می‌دانستید که نمی‌توانید موش‌ها را به عنوان حیوان خانگی در آلبرتا نگهداری کنید و اجازه ندارید یک گاراژ را به رنگ بنفش در انتاریو رنگ کنید؟ همچنین پرداخت با سکه یا برداشتن بانداژ در ملاء عام ممنوع است – این همه چیز نیست، همچنین نمی توانید لاما را به پارک های ملی بیاورید یا مار را در ملاء عام حمل کنید.

 غذا دادن به کبوتر در ونیز غیرقانونی است

در حالی که هزاران کبوتر در میدان سنت مارک و ونیز فرود می‌آیند و توسط گردشگرانی که به راحتی غذا در ازای عکس‌های مناسب اینستاگرام توزیع می‌کنند، اغوا می‌شوند، قانون‌گذاران ونیز در سال ۲۰۰۸ رسما غذا دادن به آنها را غیرقانونی اعلام کردند. گفته می‌شود هزینه پاکسازی پرندگان  ۲۷۵ یورو در سال است، بنابراین اکنون، جداول تغییر کرده است. اگر در حال غذا دادن به کبوترها گرفتار شوید، ممکن است با جریمه ای تا ۷۰۰ یورو مواجه شوید.

 عبور مرغ و جوجه ها از جاده؟ شما قانون را زیر پا گذاشته اید!

چرا مرغ از خیابان رد شد؟ اما اگر در کویتمن جورجیا جوجه دارید بهتر است دو بار فکر کنید. این غیرقانونی است که اجازه دهید آنها از جاده عبور کنند. راه رفتن پرندگان در یک جاده باز غیرقانونی است. این قانون برای اطمینان از اینکه حیوانات مزرعه آزادانه در حال تردد نیستند طراحی شده است. با این حال، قانون فقط از مرغ نام برده است. گاوها و سایر حیوانات ظاهراً آزادند که به میل خود به عبور و مرور ادامه دهند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “سلبریتی هایی که چپ دست هستند از باراک اوباما تا آنجلیا جولی” را نیز مطالعه بفرمایید.

خارج شدن گاز معده در ملاء عام در فلوریدا غیرقانونی است

در این مورد بحث هایی وجود دارد. مطمئناً این یک قانون فراموش شده است و هرگز واقعاً در فلوریدا اجرا نشده است. احتمالاً در سال ۱۸۰۰ نوشته شده و از آن زمان به فراموشی سپرده شده است. مشخص نیست که چرا در وهله اول این یک قانون یا یک قانون شایعه شده است. با این حال، فلوریدا به یک ایالت بسیار عجیب و غیرعادی شهرت دارد و برخی از قوانین عجیب و غریب شامل جریمه کردن زنان در صورت خوابیدن زیر سشوار، اسکیت بورد بدون مجوز، فروش پرتقال در یک پیاده رو و بسیاری دیگر.

یک ماشین شسته نشده در دبی می تواند جریمه سنگینی را برای شما به همراه داشته باشد

امارات متحده عربی قوانین سخت گیرانه و حتی قوانین سخت گیرانه تری در مورد نجابت عمومی و چیزهایی که آنها را “فحشا” می دانند، دارد، اما قوانین دیگری در سرتاسر امارات وجود دارد که کاملاً عجیب و غریب هستند. امارات به تصویر کشور اهمیت زیادی می دهد که به اندازه کافی منصفانه است.

به نظر می‌رسد خودروهای کثیف «تصویر و سلامت شهر را از بین می‌برند» و می‌توان آن‌ها را با یدک‌کشی خارج کرد و مالکان آن‌ها تا ۳۰۰۰ درهم (۵۹۰ پوند) جریمه شدند. با این حال، شستن “نادرست” ماشین خود – به عبارتی در مناطق مسکونی، یا استخدام افرادی که این کار را برای شما انجام می دهند – همچنین می تواند “تصویر زیبای شهر را مخدوش کند” و جریمه شود. برای انجام آن باید آن را به یک کارواش مناسب ببرید.

در لهستان تی شرت های پو نپوشید

خرس زرد کوچولوی نوازشگر که پر از کرک است . به همین دلیل، لهستان ممنوعیت وینی پو را در اطراف زمین های بازی و مدارس صادر کرد . بهتر است در صورت بازدید از این کشور اروپای شرقی، لباس خرس خود را در خانه بگذارید تا در امان باشید.

 سلفی با بودا؟ برای زندان آماده شو!

عجیب ترین قوانین زندگی در کشورهای مختلف

وقتی با بودا سلفی می گیرید، به او پشت می کنید. این نشانه بی احترامی در سریلانکا مجازات حبس دارد. همچنین نشان دادن انگشت به سمت بودا بی احترامی محسوب می شود و گاهی اوقات عکس گرفتن با مجسمه ها ممنوع است.

 ساختن قلعه های شنی در اسپانیا غیرقانونی است

اسپانیا از تلاش شما برای ساختن قلعه های شنی آنقدر بیزار است که اگر در کشور اسپانیا در حال ساختن قلعه باشید جریمه خواهید شد. و جریمه ها بر حسب موقعیت مکانی متفاوت است. و بله، بچه ها نیز در این مورد گنجانده شده اند.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.