طرز تهیه سالاد گلابی و سالاد سیب زمینی،متفاوت و خوشمزه

طرز تهیه سالاد گلابی

۱ قاشق غذاخوری کره
۱ قاشق غذاخوری شربت افرا خالص
۱/۲ فنجان تکه های گردو
۱ قاشق چایخوری خردل
۲ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون
نمک و فلفل برای چشیدن
سبزیجات سالاد مخلوط ۵ اونس
۱ گلابی بزرگ نازک خرد شده
پنیر ۲ اونس خرد شد

طرز تهیه سالاد گلابی

کره را روی حرارت متوسط ​​و کم ذوب کنید ، سپس شربت افرا را مخلوط کنید.

گردو را اضافه کرده و بگذارید تا بپزد ، مرتب هم بزنید ، تا زمانی که شربت افرا روی گردوها کاراملی شود. این زمان باید حدود ۳ تا ۴ دقیقه طول بکشد.
از روی حرارت بردار و کنار بگذار.

خردل ، بالزامیک ، روغن زیتون ، نمک و فلفل را در یک ظرف شیشه ای درب دار ترکیب کنید تا مواد کاملاً با هم ترکیب شوند.
بچشید و در صورت لزوم چاشنی ها را تنظیم کنید.
سبزیجات سالاد خود را درون ظرف سرو بریزید.
گلابی را ورقه ورقه کنید و روی قسمت فوقانی آن را پخش کنید.
پنیر را خرد کرده و در سالاد پراکنده کنید.
گردوی های شیرین و خنک شده را اضافه کنید.

آیا می توانم این سالاد را از قبل درست کنم؟ می توانید از قبل گردوی شیرینی و آب نارگیل درست کنید. من توصیه می کنم تا آخرین لحظه صبر کنید تا گلابی را خرد کنید و سالاد آن را بپوشانید.

ارزش تغذیه ای:

کالری: ۳۲۳ کیلوکالری | کربوهیدرات ها: ۱۷ گرم | پروتئین: ۶ گرم | چربی: ۲۷ گرم | چربی اشباع شده: ۶ گرم | کلسترول: ۱۸ میلی گرم | سدیم: ۲۲۴ میلی گرم | پتاسیم: ۲۴۸ میلی گرم | فیبر: ۲ گرم | شکر: ۱۰ گرم | ویتامین A: 615IU | ویتامین C: 10.7 میلی گرم | کلسیم: ۱۰۴ میلی گرم | آهن: ۰٫۹ میلی گرم

طرز تهیه سالاد گلابی

سالاد دانه های توفو با سیب زمینی شیرین بو داده

این سالاد دانه ای تیفو توفو یک گزینه گیاهخواری سالم است که به راحتی در برنامه آماده سازی وعده های غذایی شما جای می گیرد.

۲ عدد سیب زمینی شیرین متوسط
نمک و فلفل
۱۲ اونس توفو سفت (توفو ماده‌ٔ غذایی است که با شیر سویای غلیظ‌شده تهیه می‌شود. شیر غلیظ‌شده را تحت فشار به شکل قطعات محکم و سفیدرنگی در می‌آورند که فرایندی شبیه به تهیه پنیر دارد. این ماده غذایی و فرایند تهیه‌ٔ آن از چین آغاز شده است.(
۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۱/۴ فنجان سس سویا
۲ قاشق غذاخوری سریراچا( نوعی سس تند یا سس چیلی است که از خمیر فلفل های چیلی ، سرکه ، سیر ، شکر ، و نمک.)
۱ قاشق چایخوری روغن کنجد تست شده
۱ قاشق چایخوری عسل
۱/۴ فنجان آب
۱/۳ فنجان روغن زیتون
۳ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
۲ قاشق چایخوری خردل
۱ قاشق چایخوری عسل
نمک و فلفل برای چشیدن
۱ فنجان برنج
۱ عدد کلم پیچ
۱ عدد سیب  خرد شده
۳ اونس پنیر خرد شد

پیشنهاد می کنیم مقاله “آموزش چند مدل سالاد جدید” را نیز مطالعه بفرمایید.

 

برای ساختن سیب زمینی های شیرین

فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتیگراد) گرم کنید و یک ورق بزرگ را با کاغذ روغنی بچینید.
سیب زمینی های شیرین را پوست بگیرید و به شکل مکعب های ۲ سانتی متری خرد کنید. آنرا با روغن زیتون ریخته و نمک و فلفل را مزه دار کنید.
سیب زمینی های شیرین را به صورت یک لایه روی صفحه پخت مرتب کرده و به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه تفت دهید تا کمی برشته و چنگال نرم شوند.
از فر خارج کنید و کنار بگذارید تا کمی خنک شود.

 توفو

توفو را به مکعب های ۲ سانتی متر / ۱ اینچ برش دهید.
روغن زیتون را در یک تابه بزرگ با ته سنگین روی حرارت متوسط ​​تا زیاد گرم کنید. توفو را اضافه کرده و از هر طرف چند دقیقه تفت دهید تا قهوه ای و کمی ترد شود.
در حالی که توفو در حال سرخ شدن است ، سس سویا ، سریراچا ، روغن کنجد ، عسل و آب را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید.
وقتی توفو قهوه ای شد ، حرارت را کم کنید و ماریناد را روی آن بریزید. اجازه دهید تا روی حرارت کم بپزد ، هر از گاهی هم بزنید ، تا زمانی که ماریناد جذب شود.
از روی حرارت بردار و کنار بگذار.

برنج را بپزید (من از ۱ قسمت برنج تا ۳ قسمت آب استفاده کردم ، به مدت ۴۵ دقیقه روی کم و روی آن قرار گرفتم). برنج باید جویده و کمی سفت باشد و ممکن است باز شود.
برنج را آبکش کرده و بگذارید خنک شود.
بالزامیک را با هم مخلوط کنید.
در یک کاسه بزرگ کلم پیچ ، برنج ، توفو ، سیب خرد شده و سیب زمینی شیرین بو داده را با هم ترکیب کنید. سس را اضافه کنید و برای ترکیب ترکیب کنید.
در صورت تمایل روی آن پنیر خرد شده بریزید.

سالاد دانه های توفو با سیب زمینی شیرین بو داده

ارزش تغذیه ای:

کالری: ۴۰۱ کیلوکالری | کربوهیدرات ها: ۳۳ گرم | پروتئین: ۱۴ گرم | چربی: ۲۴ گرم | چربی اشباع شده: ۵ گرم | کلسترول: ۱۴ میلی گرم | سدیم: ۸۰۴ میلی گرم | پتاسیم: ۵۲۶ میلی گرم | فیبر: ۲ گرم | شکر: ۷ گرم | ویتامین A: 4700IU | ویتامین C: 58.7 میلی گرم | کلسیم: ۱۹۹ میلی گرم | آهن: ۲٫۳ میلی گرم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.