صفر تا صد مدلینگ

در این مقاله درباره صفر تا صد مدلینگ، زندگی منکن ها و غیر مطالبی را عنوان خواهیم کرد.

مانکن یا مدل فردی است که شغلش نمایش نوعی از فرم فیزیکی بدن ایده آل انسان، در پوشیدن و نمایش حیطه هنر و تجارت و طراحی البسه است.

هنر مدل به نمایش گذاشتن لباسهای جدید طراحی شده توسط طراحان لباس و شرکتهای تولید پوشاک است.

در کشورهای انگلیسی زبان به مانکن، مدل (به معنی الگو) گفته می‌شود و به افرادی که در کار خود موفق تر و مشهورتر هستند سوپر مدل می‌گویند.

افرادی که برای نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی و سایر هنرهای تجسمی الگوی هنرمندان می‌شوند نیز مدل نامیده می‌شوند.

زندگی مانکن ها

اگر شما هم به مدل شدن علاقه دارید تا آخر این مقاله را مطالعه کنید تا با دنیای مدل‌ها کاملاً آشنا شوید.

این زنان زیبا در کنار محبوبیت شهرت و پول زیادی که به دست می آورند سختی‌های زیادی هم تحمل می‌کنند.

برای مثال خورد و خوراک آنها باید طوری باشد که همیشه وزن ایده آل خود را نگه دارند. آنها باید همیشه رژیم های سختی بگیرند حتی گاهی اوقات رژیم های آنها به قدری سخت و طاقت فرسا است که سلامتی آنها به خطر می‌افتد. یا اگر بخواهم از دیگر سختی‌های این کار بگویم می‌توانیم به ورزش های سخت و متعدد اشاره کرد.

خیلی از جوان هایی که آرزوی مدل شدن دارند شاید هرگز به آرزوی خود نرسند نه اینکه توانایی نداشته باشد بلکه فکر اشتباهی راجب به این شغل دارند.

اگر نگاهی به زندگی بیشتر مدلینگ‌ها بیندازیم می‌بینیم که آنها کار خود را از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام شروع کردند.

لی‌لی آلدریج (Lily Aldridge) می گوید: ما همیشه در ورزش و گرفتن رژیم های سخت هستیم ولی هفته‌های قبل از اجرا کار ما سخت‌تر می‌شود.

اگر تغییری در وزن آنها رخ دهد باید سریعا به حالت اول برگردند.

مثلا آنجلا لیندوال (Angela Lindvall) برای اینکه اضافه وزن بعد از بارداری اش را جبران کند فقط کلم و برگ چقندر می‌خورد.

 

پیشنهاد می کنیم مقاله عکس های سارا منجزی در عرصه مدلینگ ایرانرا نیز مطالعه بفرمایید.

 

یک پرس سالاد و چند تکه هویج غذای هر روز اکثر مدل‌هاست، اما یک روز پس از فشن شو (Fashion Show) آنها میتوانند هرکاری دلشان بخواهد انجام دهند برای مثال یک مدل مشهور برزیلی بلافاصله بعد از اجرا شروع به پیتزا خوردن می‌کند، اما فقط همان روز چون سریعا باید برای اجرای بعد خود را آماده کنند.

بیشتر مدلینگ‌ها سریعاً خود را از این حرفه بازنشسته می‌کنند چون که آنها باید از غذاهای محبوبشان بگذرند و شب ها به جای آنکه با خانواده و دوستان خود وقت بگذرانند در باشگاه های ورزش حضور دارند و این آنها را از زندگی عادی محروم می‌کند.

همیشه در حال سفر‌های کاری هستند و دلتنگ خانواده و دوستانشان می‌شوند.

شاخه های مدلینگ

مدل های تحریریه

مدل های تحریریه,مدل هایی هستند که عکسشون داخل مجله چاپ می شود.این مدل ها,حداقل ۱۷۵ سانتی متر قد دارند و دور کمرشون ۵۸ سانتی متر هست.

این مدل ها,برای برندهای معروف و برتر,مدلینگ می کنند.

مدل های رانوی

مدل های رانوی,مدل هایی هستند که در صحنه ی فشن شو راه می روند. قد این مدل ها معموال ۱۷۷ به بالاست و دور کمرشون ۵۸ سانت هست.

مدل های تجاری

مدل های تجاری, می توانند هر سن و سال, چهره و اندامی داشته باشند و بسته به این که برندها به چه مدلی برای تبلیغ نیاز دارند انتخاب می‌شوند, از تبلیغات مواد غذایی و لوازم خانه گرفته تا محصوالت بهداشتی و…

مدل های سایز بزرگ

مدل های سایز بزرگ, مدل هایی هستند که برای تبلیغات در بخش سایز بزرگ فعالیت دارند.

مدل های ریز نقش

مدل های ریز نقش, کمتر از ۱۶۹ سانتی متر قد دارند, این مدل ها در حوزه تبلیغ لباس شنا, لباس زیر, کفش و دستکش فعالیت می‌کنند.

مدل های کودک

مدل های کودک کمتر از ۱۲ سال سن دارند و با هر چهره و اندامی می توانند مدلینگ شوند.خیلی از مدل های موفق از این سن شروع می‌کنند.

مدل لباس زیر و لباس شنا

مدل های لباس زیر و لباس شنا, برخلاف مدل های دیگر, لاغر نیستند برجستگی های بدن آنها بیشتر است. این مدل ها, معمولاً لباس خانگی و لباس خواب هم تبلیغ می کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله “زیباترین دختر فشن مدل عربی در اینستاگرام + عکسهای جنجالی ” را نیز مطالعه بفرمایید.

 

مدل های معروف زن جهان

۱٫ جی‌جی حدید (Gigi Hadid)

مدل

این مدل آمریکایی یکی از زیباترین سوپر مدلها در دنیای مدلینگ است.

این مدل توانسته با ۱۷۹ سانت قد و ۵۷ کیلو وزن یکی از خوش اندام ترین سوپر مدل های دنیای فشن شو است. دلیل موفقیت این مدل جوان حضور او در فشن شو‌های مختلف است، همچنین وی حضور پر رنگی در کمپین های تبلیغاتی و دیگر فعالیت‌های مهم در عرصه مدل شدن دارد که باعث بیشتر دیده شدن چهره او میباشد. لقب زیباترین مدل زن نیز کاملاً برازنده وی می باشد.

۲٫ میراندا کر (Miranda Kerr)

مدلینگ

میراندا کر یکی دیگر از زیباترین سوپر مدل های زن است. می توان او را با اختلاف بسیار کم نسبت به جی‌جی در رده دوم لیست قرار داد. وی یکی از زیبا ترین و معروف ترین فرشته‌های ویکتوریا سیکرت نیز می باشد. وی با ۱۷۵ سانتی متر قد، ۵۳ کیلوگرم وزن و ۳۵ سال سن از سال ۱۹۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. می توانید این مدل را به عنوان یکی از گرانترین مدل های جهان نیز به شمار بیاورید.

۳٫ کایا گربر (Kaia Jordan Gerber)

سوپر مدلینگ

کایا فعالیت حرفه ای خود را از ۱۶ سالگی توسط مادرش سیندی کرافود شروع کرد. سیندی عضو سوپر مدل های دهه ۹۰ بود. کایا با قد ۱۷۵ سانت و وزن ۵۴ کیلو گرم یکی از محبوب ترین مدل ها در عرصه برندهای لاکچری است.

۴٫ آدریانا لیما (Adriana Lima)

فشن شو

آدریانا یک مدل برزیلی جذاب وزیبا است.آدریانا دارای قد ۱۷۸ سانتی متر و وزن ۵۳

کیلوگرم از مدل های مشهور و دوست داشتنی ویکتوریا سکرت است.

۵٫ بلا حدید (Bella Hadid)

مدل فشن شو

بال حدید خواهر جی‌جی حدید است او نیز یکی از مدل های سرشناس این روز‌ها در فشن شو‌های مختلف و کمپین های تبلیغاتی مختلف می باشد. با قد ۱۷۵ سانت و وزن ۵۶ کیلو، نمونه فوق العاده ای از یک مانکن خوش اندام به شمار می‌رود.

۶٫ کندال جنر (Kendall Jenner)

کندال

اگر بخواهید از نظر میزان ثروت مدل ها را دسته بندی بندی کنید کندال جنر در بالای لیست می باشد. او با ۱۷۹ سانت قد و ۵۴ کیلو وزن، توانست از راه مدل شدن ۲۲ میلیون دلار را در سال ۲۰۱۷ بدست بیاورد.

از دلایل معروفیت وی می توان به خانواده ثروتمند و معروف وی یعنی کارداشیان‌ها اشاره نمود. تعداد فالور های این مدل جوان در اینستاگرام ۹۲ میلیون می‌باشد که از راه تبلیغات توانسته است این درآمد را در طول یک سال بدست بیاورد.

۷٫ داوتسن کروس (Doutzen Kroes)

مانکن

قدی بلند، چشمانی زیبا و چهره ای جذاب از ویژگی های داوتسن است که او را به بهترین مدل زن در ویکتوریا سیکرت تبدیل کرده است. داوتسن کروس

با قد ۱۷۹ سانت و ۵۴ کیلو وزن، هم یکی از رشته های زیبای ویکتوریا سیکرت در زمینه مدل شدن می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله سلبریتی هایی که بیماری های نادر دارند، از جی جی حدید تا لیدی گاگا را نیز مطالعه بفرمایید.

جمع بندی

اما با همه این سختی ها و مشکالت مدل ها باز هم محبوب شهرت ثروت زیادی از این راه به دست می آورند هر چه نباشه آنها ستاره اند ستاره‌هایی که در صحنه های فشن‌ شو می‌درخشند.

امیدواریم این مطلب از بخش اینفلوئنسر و بلاگر و مدل مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.