سیو اینستاگرام جایگزین اسکرین شات

اگر قبلا در اینستاگرام از پست دیگران خوشتان می آمد و برای ذخیره آن اسکرین شات می گرفتید، قابلیت saved به شما این امکان را می دهد که همان لحظه آن پست را برای خودتان داشته باشید.

قابلیت سیو در قسمت پایین پست، سمت راست وجود دارد. عکسهای ذخیره شده برای دیگران قابل دسترس نیستند و کاربران نمی دانند که آیا کسی پستهای آنها را ذخیره کرده است یا خیر.

اما به نظر شما مزیت این قابلیت جذاب، فقط به اینجا ختم می شود ؟

 

لایک مهم تر است یا سیو اینستاگرام ؟

“سیو” یک پست بسیار ارزشمندتر از “لایک” است. مردم تمایل دارند به طور خودکار دو ضربه بزنند و لایک کنند. آنها به ندرت محتوا را در کپشن می خوانند یا به پست توجه می کنند. اما “ذخیره” را به عنوان بهترین راه شناخت برای یک پست عالی و جذاب می توان در نظر گرفت.

بگذارید اینطور بگویم که اغلب پست ها لایک می شوند ولی اگر مطلبی توجه را بیشتر جلب کند، افراد در زیر آن کامنت می گذارند و نظر هایشان را بیان می کنند. در مرحله بعدی اگر کاربران واقعاً چیزی را دوست داشته باشند و آن را آموزنده بدانند، با دوستان خود به اشتراک می گذارند و انجام آن کار یا خرید محصول را به همدیگر پیشنهاد می کنند. (به عنوان مثال : سفر به طبیعت یا پیشنهاد فیلم جدید). در مرحله آخر افراد اگر آنچه را که می بینند را دوست داشته باشند و بخواهند به آن برگردندد و بارها و بارها آن را مرور کنند، از گزینه سیو استفاده می کنند.

 

سیو اینستاگرام

 تعداد سیو اینستاگرام چه تاثیری در اینستاگرام دارد؟

پست های سیو شده اینستاگرام سیگنال کلیدی برای نحوه کار و الگوریتم اینستاگرام است. هرچه پست های شما توسط افراد متعدد بیشتر ذخیره شود، اینستاگرام متوجه خواهد شد که محتوای شما ارزش نمایش برای مخاطبان بیشتری را دارد.

درست مثل لایک ! قبل از اینکه ما بتوانیم پست ها را ذخیره کنیم، با لایک کردن آن پست، میزان توجه خود را نشان می دادیم اما حالا باید با لایک های اینستاگرام خداحافظی کنیم و به بخش ذخیره سلام کنیم.

 

سیو اینستاگرام و اکسپلور

بگذارید اینطور برایتان توضیح بدهم که وقتی پست شما، توسط دوستان و فالوورها ذخیره شود، انگار که پست شما سوپر لایک شده است و در اکسپلور اینستاگرام می آید.

معمولا ما کاربران اینستاگرام بیشتر وقتمان را در اکسپلور و دیدن پست های افراد دیگر می گذارنیم. پس بازار اکسپلور همیشه داغ است و وقتی پست ما به این قسمت راه یابد، توسط افراد بیشتری دیده می شود.

حالا فرض کنید که پست شما بیشتر دیده شد، به نظر شما اتفاق بعدی که رخ می دهد چیست ؟

باتوجه به کیفیت پست و جذابیت آن، می تواند باعث شود تا افراد به صفحه شما بیایند و از دیگر پست های شما دیدن کنند. در اکثر مواقع این افزایش بازدید به جذب فالوور بیشتر ختم میشود.

 

سیو اینستاگرام

چگونه تعداد سیو اینستاگرام خود را افزایش بدهیم ؟

  1. خرید سیو اینستاگرام از وبسایت های نظیر مستر فالوور که با بهترین قیمت این خدمات را ارائه میدهند.
  2. کپشن های مفید بنویسید! اینستاگرام ۲۲۰۰ کاراکتر برای نوشتن کپشن به شما می دهد پس به گذاشتن چند ایموجی اکتفا نکنید.

 

  1. به محتوای همیشه سبز بپردازید. محتوای همیشه سبز شامل محتوای علمی در رابطه با تغذیه صحیح، ورزش و … است. مردم به طور طبیعی تمایل دارند تا چیزهایی که “همیشه درست است” را برای بعدا ذخیره کنند.

 

  1. یاد آوری کوتاه را انجام بدهید. به عنوان مثال می توانید در ابتدای پست یا کپشن بنویسید :”ذخیره این پست برای مشاهده مجدد آن فراموش نشود” یا “اگر می خواهید این نکات را دنبال کنید، ذخیره پست را فراموش نکنید”. این جملات می توانند بسیار قدرتمند عمل کنند.

 

  1. افراد پستهایی را که از قبل راجع به آن اطلاعات دارند را ذخیره نمی کنند. بنابراین در مورد محتوا فکر کنید! آنچه را که قبلاً دیده اید و یا خودتان انجام داده اید را دوباره امتحان نکنید. به پست های خود پیچ و تاب جدید اضافه کنید تا افراد با کمک شما بتوانند چیز جدیدی را تجربه کنند. درست مثل پیج هایی که رستوران جدید، طرز درست کردن دسر و .. را منتشر می کنند.

 

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.