سلبریتی ها چه ماشین هایی سوار میشوند؟از تام کروز گرفته تا کریستانو رونالدو

از سواری‌های قدیمی گرفته تا شاسی‌بلندهای عظیم ، در اینجا نگاهی به مجموعه خودروهای افراد مشهور و ورزشکاران مشهور هالیوود می اندازیم .در اوایل سال جاری، دیوید هاسلهوف، هنرپیشه، نسخه ای از K.I.T.T خود را به حراج گذاشت. در واقع، اتومبیل های افراد ثروتمند و مشهور به دلیل معروف بودنشان  علاقه زیادی به خود جلب می کنند. عنصر انحصاری نیز وجود دارد، زیرا برخی از این خودروها نسخه محدود یا مدل های منحصر به فردی هستند که هرگز به تولید انبوه نمی رسند.ماشین سلبریتی ها چیست؟در این مطلب ماشین هایی که سلبریتی ها از برخی بازیگران تا بعضی از ورزشکاران زیر پای خود دارند را بای شما گردآوری کرده ایم.

سلبریتی ها چه ماشین هایی سوار میشوند؟

فلوید می ودر جونیور

اگر بخواهیم به جزئیات کامل درباره مجموعه عظیم اتومبیل های بوکسور قهرمان سابق جهان بپردازیم، احتمالاً صفحات کافی برای تشکیل یک کتاب را پر می کند. در اینجا برخی از سواری های خیره کننده او هستند: مک لارن ۶۵۰S اسپایدر، مرسدس G63، بنتلی فلاینگ اسپور، لامبورگینی آونتادور، فراری انزو، پاگانی هوایرا و سه بوگاتی ویرون. او یک کلکسیون رولزرویس تمام مشکی دارد و همچنین زمانی صاحب مفتخر کونیگزگ CCXR Trevita بود که تنها دو مورد از آن ساخته شد.

اما یکی وجود دارد که ظاهراً جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد – مرسدس W140-شاسی S کلاس که در سال ۱۹۹۶ خرید. در ویدیویی برای تبلیغات می‌ودر، شنیده می‌شود که او می‌گوید که این ماشین «ویژه» است زیرا او ۳۰۰۰۰ دستگاه را تکمیل کرده است. مایل (تقریبا ۴۸۳۰۰ کیلومتر) روی آن.

روآن آتکینسون

بازیگر روآن اتکینسون که به خاطر شخصیت خنده دارش آقای بین معروف است، مطمئنا عاشق ماشین هایش است. از استون مارتین V8 Vantage 1977 (که زمانی آن را اولین خودروی “مناسب” خود می نامید) تا رولز رویس فانتوم دراپ هد ۲۰۱۱، مجموعه او برای عاشقان اتومبیل لذت بخش است. او این خبر را برای مک لارن F1 خود در سال ۱۹۹۷ اعلام کرد که نه یک بار بلکه دو بار تصادف کرد، قبل از فروش آن در سال ۲۰۱۵٫ پرداخت بیمه برای تعمیرات خودرو پس از تصادف دوم به ۹۱۰,۰۰۰ پوند انگلیس رسید – بالاترین رقم در تاریخ بریتانیا.

ماشین تام کروز چیست؟

به‌خاطر بدلکاری‌های فک‌آمیزش (که بیشتر آنها را خودش اجرا می‌کند) در فیلم‌ها، کروز مانند یک جسور به نظر می‌رسد. بنابراین می توان تصور کرد که اتومبیل های او نشان دهنده عشق او به هیجان است. اما این فقط تا حدی درست است. در حالی که او ماشین‌هایی مانند پورشه ۹۲۸، خودروی مسابقه‌ای نیسان ۳۰۰ZX SCCA، پورشه ۹۹۳، سالین موستانگ S281 و بوگاتی ویرون دارد، اما کروز همچنین در مجموعه‌اش سدان‌ها، خودروهای عضلانی و کلاسیک‌هایی مانند BMW سری ۳ E30 دارد.

 شورلت SS، شورولت کوروت C1 و بیوک رودمستر ۱۹۴۹٫ موستانگ Saleen او به ویژه قابل توجه است زیرا در سال ۲۰۰۶ در یک شب از کالیفرنیا به نیویورک سیتی برای او ارسال شد. او این ماشین را تا اولین نمایش فیلمش Mission: Impossible III رانندگی کرد و مشهور است که به طور منظم تر از سایرین از آن استفاده می کند. مجموعه او موستانگ های Saleen که به بدنه متمایز خود معروف هستند، اساساً موستانگ های فورد هستند که توسط شرکت کالیفرنیایی Saleen اصلاح شده اند.

ماشین سلبریتی ها

لیدی گاگا

لیدی گاگا، یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی جهان، دارای مجموعه متنوعی از خودروها است. از سوپراسپرت ها و سواری های لوکس گرفته تا وسایل نقلیه قدیمی و ماشین های کوچک، او همه آنها را دارد. از جمله مدل های قابل توجه می توان به شورولت ال کامینو، پورشه باکستر، فورد برانکو نیمه بازسازی شده، شورت نوا SS، آئودی R8، مرسدس بنز E350 و فورد موستانگ کانورتیبل سبز پیچک اشاره کرد.

او لامبورگینی هوراکان خود را برای اجرای نیمه‌تایم سوپربول ۲۰۱۷ در هیوستون به استادیوم رساند. این خودرو با حداکثر سرعت ۳۲۴ کیلومتر در ساعت و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۳٫۵ ثانیه در پشت موتور V10 یکی از سریع ترین خودروهای جهان است.

دواین جانسون

دواین جانسون که توسط فوربس به عنوان پردرآمدترین بازیگر جهان در سال ۲۰۲۰ نامگذاری شده است، مطمئناً دوست دارد برای سواری های باشکوه پول خرج کند. ماشین های پستی که متعلق به The Rock است، همانطور که او از روزهای کشتی خود معروف است، مکمل هیکل عظیم او است. وانت فورد F-150 اصلاح شده مورد علاقه او (اگر بخواهیم از تصاویر اینستاگرامش استفاده کنیم) وجود دارد که به کیت بالابر، سیستم اگزوز دوگانه ۵ اینچی، جلوپنجره مشکی مات سفارشی و کاپوت تهاجمی سفارشی مجهز شده است.

سپس یک Hennessey VelociRaptor وجود دارد که F-150 Raptor دیگری است که با چرخ‌های مهره‌ای، لاستیک‌های سراسری و رنگ‌آمیزی اسمورف آبی تغییر یافته است. جدا از ماشین‌های بزرگ، او یک رولز رویس رایت در فضای اشتراکی گاراژ خود با یک فراری لافراری دارد که توسط شرکت خودروسازی به عنوان اجاره رایگان به او داده شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “گرانترین و بهترین چرم در دنیا متعلق به کدام حیوان است؟” را نیز مطالعه بفرمایید.

بیانسه چه ماشینی سوار میشود؟

برای ۲۵ سالگی بیانسه، جی زی یک رولز رویس سیلور ابر ۲ Drophead مدل ۱۹۵۹ به ارزش یک میلیون دلار برای او خرید. و هنگامی که جی زی در سال ۲۰۱۰ ۴۱ ساله شد، یک بوگاتی ویرون گرند اسپرت ۲ میلیون دلاری به او هدیه داد. از دیگر خودروهای جالبی که آنها دارند می توان به فراری F430 اسپایدر، پورشه ۹۱۱ کاررا کابریولت، پاگانی زوندا اف، می باخ اکسلرو، مرسدس بنز SLR مکلارن و رولز رویس فانتوم هشتم اشاره کرد. اما چیزی که واقعاً در مجموعه آنها برجسته است Dartz Prombron است، یک SUV زرهی ساخت لتونی با شیشه های ضد گلوله و پوشش کولار که حتی موشک ها نیز نمی توانند به آن نفوذ کنند.

ادامه مطلب ، ماشین سلبریتی ها چیست؟

سیلوستر استالونه

یکی از بزرگترین ستاره های اکشن در تاریخ هالیوود، مجموعه استالونه شامل خودروهایی مانند بوگاتی ویرون، مرسدس بنز G550، فراری ۶۱۲ اسکالیتی و مرسدس SL65 در میان دیگر خودروهای سریع است. اگر نگاه کنید، بهترین او فورد موستانگ GT قرمز و مشکی سفارشی ساخته شده است (تصویر). او همچنین یک هات میله تمام مشکی مدل ۱۹۳۲ هایبوی دارد، یک رودستر کلاسیک از آن دوره که کانال‌بندی آن (تکنیک اصلاح بدنه روی فریم) باعث می‌شود با بدنه نزدیک‌تر به زمین، شیک‌تر به نظر برسد.

ماشین آرنولد شوارتزنگر

او یک ستاره اکشن، فرماندار سابق کالیفرنیا، کشتی گیر سابق، و همچنین مردی است که مسئول در دسترس قرار دادن هامر برای غیرنظامیان است. بله، در اوایل دهه ۱۹۹۰ شوارتزنگر AM General، سازنده مدل نظامی هاموی را متقاعد کرد که این جانور را به ماشینی برای همه تبدیل کند. این امر منجر به راه اندازی هامر در سال ۱۹۹۲ شد. او خودش صاحب چند خودرو از جمله هامر H1 به سبک نظامی است که درب ندارد و آنتن های متمایز آن تا شده اند تا خودرو از زیر پل های کم ارتفاع، علائم جاده ای و پارکینگ ها عبور کند.

همچنین در گاراژ او یک مرسدس بنز Unimog، یک Kreisel Electric G500 سفارشی، و خودروهای سریعی مانند پورشه توربو، دوج چلنجر SRT8، بنتلی کانتیننتال GT SuperSports Convertible و بوگاتی ویرون وجود دارد. ستاره ترمیناتور همچنین در حال رانندگی با Excalibur، یک خودروی کلاسیک روباز دیده شده است. اگر این کافی نبود، او یک تانک نیز دارد (بله، یک تانک واقعی M-47 پاتون ۱۹۵۱) – همان تانکی که او در طول خدمت یک ساله اجباری خود در ارتش ملی اتریش در سال ۱۹۶۵ رانندگی کرد.

کریستیانو رونالدو چه ماشین هایی دارد؟

پردرآمدترین فوتبالیست جهان و دومین ورزشکار پردرآمد سال ۲۰۲۰، مجموعه‌ای از ماشین‌های متناسب با وضعیت ستاره خود دارد. از تعداد زیادی که او دارد یک بوگاتی شیرون، لامبورگینی آونتادور LP 700-4، یک استون مارتین DB9، یک رولز رویس فانتوم و مازراتی گرن کابریو، همراه با پورشه، آئودی و مرکز است. در سال ۲۰۱۷، او یک فراری F12 TDF خریداری کرد. نسخه محدود F12 با حروف اول TDF مخفف Tour de France است. این خودرو دارای پیشرانه ۶٫۳ لیتری V12 با قدرت ۷۶۹ اسب بخار است و طبق گفته فراری می تواند ۰ تا ۱۰۰ را در ۲٫۹ ثانیه طی کند.

ماشین سلبریتی ها

راجر فدرر

مجموعه خودروهای پردرآمدترین ورزشکار سال ۲۰۲۰ نشان دهنده سبک بازی پیچیده او است. مدل های مختلف مرسدس بنز گاراژ تنیس بازان را زیبا می کند. مرسدس بنز SLS AMG، مرسدس E کلاس کابریولت، مرسدس CLS 450 4Matic کوپه که در سال ۲۰۱۸ به عنوان جایزه برنده شد، و مرسدس بنز SL (او در سال ۲۰۱۷ آن را تایید کرد) برخی از چهار چرخ های او هستند. فدرر به غیر از Mercs، یک رنجروور اسپرت SVR نیز دارد – یک خودروی پنج نفره با ظرفیت بارگیری ۷۸۰ لیتر و قادر به ارائه حداکثر ۵۶۷ اسب بخار است.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.