سس مایونز برای مو چه فایده ای دارد؟

سس مایونز برای مو چه فایده ای دارد؟

سس مایونز برای مو چه فایده ای دارد؟

استفاده از سس مایونز برای مو چه فوایدی دارد؟ آیا سس مایونز برای موخوره مناسب است؟ تاثیر سس مایونز روی موها چگونه است؟
سلامت موها بر اثر قرار گیری در معرض سرما و گرما، استفاده از مواد شیمیایی مانند رنگ و دکلره و همچنین کمبود مواد مغذی ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. گرچه راه های متعددی برای درمان موهای آسیب دیده وجود دارد اما یکی از آسان‌ترین راه‌ها استفاده از سس مایونز برای مو است.
سس مایونز دارای پروتئین و روغن‌های موثری است که برای رطوبت رسانی، افزایش شفافیت، درخشندگی و افزایش استحکام ریشه موها مفید هستند.

استفاده از سس مایونز برای موها چه فوایدی دارد؟

  • درمان شپش: یکی از راهکارهایی که برای درمان شپش سر استفاده می‌شود، سس مایونز است. سس مایونز باعث کشته شدن شپش ها می‌شود.
  • آبرسانی به مو: مواد موجود در مایونز باعث رطوبت رسانی به مو و درمان خشکی می‌شوند.
  • افزایش رشد و استحکام مو: سس مایونز حاوی روغن زیتون، تخم مرغ و سرکه است که تمامی این مواد با نفوذ به تارهای مو باعث افزایش استحکام تارهای مو شده و در رشد آنها موثرند.
  • از بین بردن وز مو: شاید استفاده از مایونز نتواند حالت فر موها را از بین ببرد اما در از بین بردن وز مو موثر است و میتواند آن را نرم‌تر و صاف‌تر کند.
  • محافظت مو در برابر وسایل حالت دهنده: سس مایونز موها را در برابر آسیب های ناشی از وسایل حرارتی مانند سشوار و اتو محافظت می‌کند. برای درمان خشکی و زبری مو مناسب است.
  • درمان شوره سر: سرکه موجود در سس مایونز برای متعادل نگه داشتن pH مو، تنظیم چربی و در نتیجه رفع شوره سر موثر است.
  • محافظت از رنگ مو: موهای رنگ شده به مراقبت بیشتری نیاز دارند. مایونز باعث افزایش نرمی مو شده و کوتیکول های مو را مقاوم می‌سازد.

نرمی موها با استفاده از سس مایونز

طرز استفاده ماسک سس مایونز برای مو

برای استفاده از سس مایونز بهتر است موها را کمی نمدار کنید. سپس سس مایونز را به همه قسمت‌های مو بمالید. با استفاده از یک کلاه رنگ یا نایلون موها را بپوشانید تا گرمای آن حفظ شود. بعد از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه موهای خود را با شامپوی مناسب شستشو دهید. از این ماسک در هفته دو بار استفاده کنید.
بهتر است بدانید ترکیب مایونز با مواد طبیعی مانند عسل، تخم مرغ، روغن زیتون، آووکادو، روغن نارگیل، لیمو و سایر مواد می‌توانید ماسک‌ موهای موثرتری داشته باشید.
به علت چرب بودن سس مایونز برای استفاده از آن برای موهای چرب بهتر است با توت فرنگی یا لیمو ترکیب شود.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.