زندگینامه مارتا استوارت میلیاردری با هنر خانه داری

زندگینامه مارتا استوارت میلیاردری با هنر خانه داری

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” زندگینامه مارتا استوارت میلیاردری با هنر خانه داری ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 

داشتن ایده‌هایی جذاب و کمتر شنیده شده برای آموزش مسائل مربوط به خانه‌داری، «مارتا استوارت» را به زنی ثروتمند تبدیل کرده است

 

امروزه فقط مجلات و کتاب‌ها نیستند که نام او را به میان می‌آورند؛ در تمام برنامه‌‌های رادیویی و تلویزیونی دنیا که اثری از هنر خانه‌داری به چشم‌‌ می‌خورد، او به‌عنوان مهمان همیشگی برنامه حضور دارد. ایده‌‌‌‌ها و روحیه خستگی‌ناپذیرش که هرگز تمامی ندارد، او را به یک زن موفق در زمینه آموزش ریزه‌کاری‌های خانه‌داری در دنیا تبدیل کرده است.

 

«مارتا استوارت» زنی خانه‌دار اما هنرمند، قدرتمند و صاحب ثروتی کلان است که هر روز هم بیشتر می‌شود. در ستون بانوان امروز، بیشتر با او و ویژگی‌های شخصیتی و عوامل موفقیت اش آشنا خواهید شد.

بزرگ شدن در منطقه‌ای کارگرنشین

او در ۳ آگوست سال ۱۹۴۱ در نیوجرسی در خانواده‌ای لهستانی، با سطح متوسط اقتصادی و پرجمعیت به دنیا آمد. دومین فرزند خانواده بود و در یک منطقه کارگرنشین در نزدیکی نیویورک بزرگ شد. به‌دلیل شرایط بد اقتصادی خانواده، مادرش مجبور شد که علاوه بر آشپزی و دیگر امور خانه، به خیاطی هم بپردازد. با چنین شرایطی مارتا در کنار مادر در آشپزی و شیرینی‌پزی، خانه‌داری، باغداری و سال‌ها بعد درچیدمان خانه همه‌فن حریف شد.

اولین کسب‌و‌کار مارتا با چاپ آگهی

مارتا سال‌ها پیش در روزنامه‌ای محلی، آگهی برای برگزاری انواع مراسم چاپ کرد. اولین درخواست مربوط به جشن ازدواجی بود که مارتا به خوبی و با کمترین هزینه آن را برگزار کرد. مدتی بعد و در مهمانی که توسط همسرش برای معرفی شرکت تازه‌اش با مهمان‌هایی از ناشران و شخصیت‌‌های مهم شهر برگزار شد، هنر و سلیقه مارتا در تدارک این گردهمایی، توجه همه را جلب کرد. این اتفاق و مکتوب کردن تجربیات برگزاری چنین جشنی، جرقه چاپ اولین کتاب مارتا در سال ۱۹۸۲ با نام «سرگرم کننده» راز دکه با استقبال روبه‌رو شد.

بعد از آن هم چاپ دو کتاب دیگر آشپزی او به فروش بالایی رسید و مورد استقبال زنان در گوشه و کنار دنیا قرار گرفت.مارتا اما رویای دیگری در ذهن می‌پروراند. او تصمیم گرفت تا مجله‌ای مخصوص بانوان خانه‌دار با محتوای آموزش هنر خانه‌داری و نظافت منزل چاپ کند. در نهایت در سال ۱۹۹۰ به هدفش رسید و رویایش با انتشار مجله‌ای به نام «زندگی» به حقیقت پیوست که در بین بانوان خانه‌دار بسیار محبوب است.

اجرای برنامه تلویزیونی

در سال ۱۹۹۳ مارتا به اجرای برنامه‌ تلویزیونی «زندگی مارتا استوارت» پرداخت که درباره وسایل ضروری خانه‌داری بود. بنابراین حضور مارتا استوارت در برنامه‌‌های تلویزیونی باعث شد تا شهرتش بیشتر شود. این روزها مارتای ۷۹ ساله در صفحه اینستاگرامی خود هم بسیار فعال است و هم به آموزش ترفندهای آشپزی، خانه داری‌و … می‌پردازد. موفقیت او که با تلاش و تحقیق شبانه‌روزی در زمینه‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود، نشان داد که خانه‌داری یک علم است و باید برای بهتر انجام شدن آن، به کسب اطلاعات پرداخت.

منبع،خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.