روشی منطقی برای هک جم در بازی هی دی وجود دارد؟

روشی منطقی برای هک جم در بازی هی دی وجود دارد؟

بازی هی دی (Hay Day) یکی از بازی‌های مزرعه‌ای است که میان مردم دنیا بسیار محبوب شده است. این بازی محصول شرکت Supercell است که در سال ۲۰۱۲ در جهان عرضه شد و از سال ۲۰۱۳ تاکنون به‌طور مرتب آپدیت‌های مناسبی را دریافت کرده است.

بازی هی دی یکی از بازی‌های شبیه‌ساز مزرعه و محیط‌های کشاورزی است که به دلایل مختلفی به‌سرعت به شهرت و سودآوری رسید و توانست به سود ماهانه‌ی ۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

ازجمله دلایل شهرت این بازی گیم پلی زیبا و کاربرپسند، صداگذاری خوب و باکیفیت، آپدیت‌های مناسبی که ایرادات را رفع کرده، آسان بودن رابط کاربری، مأموریت‌ها و فعالیت‌های جذاب و هیجان‌انگیز در طول انجام مراحل وغیره است که توانسته این بازی را میان افراد بسیاری از کودک و بزرگ‌سال و زن و مرد به انجام بازی و ادامه‌ی آن ترغیب کند.

یکی از نکات بی‌نظیر و شگفت‌انگیز درباره‌ی بازی هی دی این است که طبق آماری که خود شرکت Supercell ارائه داده است، بیش از هفتاد درصد گیمرهای این بازی خانم‌ها هستند که در حوزه‌ی بازی‌ها، آمار کم‌تر دیده‌شده‌ای است.

شرکت Supercell پس‌ازاینکه با موفقیت این بازی روبه‌رو شد، برای اینکه از هک شدن آن توسط هکرها جلوگیری کند، با چندین هکر حرفه‌ای قرارداد بست تا سرورهای این بازی را در مقابل نفوذ هکرها تقویت کنند.

به‌این‌ترتیب از هک شدن این بازی جلوگیری شد و نسخه‌هایی که به‌عنوان نسخه‌ی هک شده در سایت‌های غیر معتبر ارائه می‌شود امکان ویروسی کردن دستگاه و در معرض خطر قرار دادن دیتاهای گیمر را دارند.

به همین خاطر استفاده از جم و دیگر امکانات هک شده‌ی این بازی می‌تواند آسیب‌زننده باشد و توصیه نمی‌شود. اما سوال اینجاست که آیا می توان در بازی هی دی، جم را هک نمود؟

hay day

داستان دنیای هی دی چیست؟

در دنیای کشاورزی هی دی، گیمر یک مزرعه‌دار است. این مزرعه‌دار می‌پذیرد تا مزرعه‌ای که در آستانه‌ی ورشکستگی است را نجات دهد. در آغاز بازی به مزرعه‌دار مقداری پول رایج هی دی داده می‌شود. این پول را جم یا الماس می‌نامند.

با استفاده از جم می‌توان حیوانات، گیاهان و لوازم موردنیاز برای نجات مزرعه را تهیه کرد. درصورتی‌که مزرعه‌دار به‌اندازه‌ی کافی جم در اختیار نداشته باشد، می‌تواند از طریق خود برنامه یا سایت و اپلیکشن‌های موردنظر با پرداخت پول جم خریداری کند.

برای تهیه‌ی جم راه‌های رایگانی هم هست که در طول بازی گیمر با انجام آن فعالیت‌ها می‌تواند جم‌های رایگان دریافت کند. برای مثال در طول بازی تبلیغات ویدیویی وجود دارد که گیمر با دیدن آن‌ها می‌تواند به رایگان جم دریافت کند.

نگه‌داری از حیوانات و مراقبت از آن‌ها در پناهگاه نیز ازجمله کارهایی است که درازای انجام آن، گیمر جم دریافت می‌کند؛ همچنین با فروش محصولات مزرعه و فراورده‌های دام‌ها نیز می‌توان جم به دست آورد.

وقتی‌ که گیمر به مراحل بالاتر برود کمک‌هایی نیز خواهد داشت برای مثال تام پستچی برای کمک می‌آید و مزرعه‌دار با پرداخت جم می‌تواند از کمک او در مزرعه استفاده کند.

بازی هی دی که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود در مراحل بالاتر امکان آشنایی با دیگر شرکت‌کنندگان را نیز فراهم می‌آورد.

چرا هک هی دی و امکانات آن منطقی نیست؟

گفتیم که بازی هی دی یک بازی آنلاین است و برای بازی کردن لازم است به اینترنت قوی و بدون قطعی متصل بود و امکان بازی کردن در حالت آفلاین وجود ندارد.

در این بازی مکان‌هایی مثل دریاچه‌ی ماهیگیر، Down Town، neighborhoods وغیره وجود دارد که هم به جذابیت بازی افزوده و هم امکان ملاقات با دیگر گیمرهای بازی را فراهم کرده است که تنها در حالت آنلاین امکان بهره‌مندی از آن‌ها وجود دارد.

بازی هی دی نسخه‌ی آفلاینی ندارد اما برخی افراد با هک این بازی یک نسخه‌ی ناپایدار و آسیب‌زننده ارائه می‌کنند که البته آفلاین هست. اگرچه نسخه‌های هک شده‌ی این بازی قابلیت بازی به‌صورت آفلاین و بدون اینترنت را دارد اما باید توجه داشت که در این حالت امکان اشتراک این بازی با دیگران، برگزاری مسابقات و دربی‌ها، رفتن به دیگر مزرعه‌ها وغیره را نخواهند داشت و گیمرهای آفلاین خودشان به‌تنهایی در دنیای هی دی خواهند بود بدون بهره بردن از امکانات بازی آنلاین.

نسخه‌های هک شده ایرادهای دیگری نیز دارند؛ به دلیل ارائه نشدن نسخه‌های هک شده از طرف خود شرکت، این نسخه‌ها آپدیتی دریافت نخواهند کرد و ایراداتی که در طول بازی ممکن است در برنامه ایجاد شود به دلیل نبود آپدیت برطرف نخواهد شد؛ آپدیت‌ها همچنین به زیبایی و جذابیت‌های بازی نیز می‌افزایند. برای مثال در یکی از این آپدیت‌ها که مربوط به هالووین بود، حیوانات مزرعه در لباس‌های ویژه‌ی هالووین ظاهر می‌شدند، بزها زنجیری شبیه به گرز داشتند و انگار روح بودند، خوک‌ها مانند مومیایی‌ها باندپیچی ‌شده بودند.

استفاده از این امکانات تنها با آپدیت کردن بازی امکان‌پذیر است و آپدیت کردن بازی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که گیمر نسخه‌ی اصلی را دانلود کرده باشد که نسخه‌ی اصلی نیز آنلاین است نه آفلاین!

از دیگر مشکلاتی که گیمرها با نصب نسخه‌های هک شده ممکن است به آن دچار شوند، فایل‌های ویروسی است. نسخه‌های هک شده ممکن است ویروسی باشند و دستگاه گیمر را آلوده کنند و به خطر بیندازند یا اطلاعات دستگاه را هک کنند.

با توجه به مشکلاتی و کمبودهای نسخه‌های هک شده و به دلیل ملاحظات امنیتی، استفاده از نسخه‌های هک شده به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌شود.

بازی هی دی یک بازی رایگان است و برای انجام آن نیازی به پرداخت پول نیست. تنها پولی که می‌توان در حین بازی پرداخت مربوط به خرید جم موردنیاز است که البته جم را ریگان نیز می‌توان به دست آورد. پس بهتر است برای انجام هی دی از نسخه‌های آنلاین رایگان و معتبر که توسط خود شرکت ارائهر‌شده استفاده شود.

C:\Users\dd\Downloads\hayday3-compressed.jpg

هی دی و توسعه‌ی آن

مزرعه‌ی هی دی از سودآوری افتاده و گیمر با پذیرش نقش مزرعه‌دار کمک می‌کند تا این مزرعه دوباره رونق یابد. به همین خاطر لازم است با برنامه پیش رفته و با استفاده‌ی درست و به‌جا جم‌ها را خرج کند، محصولات را انبار کند، به کشت و زرع بپردازد، در مسابقات شرکت کند، با دیگر مزرعه‌داران تعامل کند، محصولاتش را بفروشد و جم به دست آورد تا درنهایت بتواند مزرعه را توسعه داده و آن را به یک مزرعه‌ی پررونق تبدیل بکند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.