رنگ پوست شما سرد است یا گرم است؟چه رنگ موهایی به شما میاید؟

تعیین رنگ مویی که می تواند به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ باشد بدون راهنمایی مناسب می تواند کار دشواری باشد. دو نوع اصلی رنگ پوست عبارتند از: رنگ پوست سرد و رنگ پوست گرم . من به شما کمک می کنم دقیقاً تعیین کنید که آیا رنگ پوست سردی دارید یا خیر و سپس رنگ مو را بر اساس رنگ پوست سرد و گرم  کدام رنگ ها است؟

چگونه رنگ پوست خود را تعیین کنیم؟

مرحله شماره ۱ :

 یک آینه بگیرید و طوری قرار بگیرید که صورتتان در برابر نور نباشد. رنگ پوست خود را رعایت کنید. چه رنگی بارزتر است؟

اگر ته رنگ طلایی و زرد برجسته است، رنگ پوست شما گرم است. اگر صورتی قابل توجه است، رنگ پوست شما سرد است.

مرحله شماره ۲ :

به رگ های مچ دست و بازوهای خود نگاه کنید. چه رنگی را منعکس می کنند؟ اگر سبز هستند ، رنگ پوست شما گرم است. هنگامی که آنها سایه های آبی یا بنفش را منعکس می کنند، رنگ پوست شما سرد است.

مرحله ۳ :

وقتی سایه های طلایی را در چشمان خود می بینید، رنگ پوست شما معمولا گرم است. اگر رنگ‌های سبز و آبی غالب هستند، به این معنی است که رنگ پوست شما سرد است.

مرحله ۴ :

تعیین کنید چه چیزی با پوست شما ترکیب می شود – طلا یا نقره؟

این مرحله ساده همچنین برای فهمیدن اینکه رنگ پوست شما گرم است یا سرد مفید است. اگر با رنگ طلایی خوب به نظر می رسید، رنگ پوست گرمی دارید، اما اگر با رنگ نقره ای خوب به نظر می رسید، رنگ پوست سردی دارید.

مرحله ۵ :

می توانید از تکه های کاغذ یا پیراهن های رنگی استفاده کنید. اگر پوست شما به خوبی با رنگ سفید ترکیب می شود، نشان می دهد که رنگ پوست گرمی دارید. اگر پوست شما با رنگ سفید مایل به سفید هماهنگ می شود، رنگ پوست سردی دارید.

مرحله ۶ :

شما می توانید مدلی را انتخاب کنید که رنگ پوست و سبک مد شما را تجسم کند. او می تواند همسایه همسایه مد روز شما باشد یا یک سلبریتی باشد که شما او را تحسین می کنید. سپس می توانید انتخاب کنید که از سبک مد او پیروی کنید یا صرفاً از سبک و مد او ایده بگیرید.

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست سرد چیست؟

رنگ‌های مو، مانند عسلی، مسی طلایی، قهوه‌ای پررنگ یا بژ، بلوند خاکستری، به‌علاوه سایر رنگ‌های بلوند، از جمله رنگ‌های مایل به قرمز، برای افرادی که رنگ پوست سرد دارند، عالی هستند.

یک قانون سرانگشتی خوب این است که به سادگی رنگ موی “خنک” را انتخاب کنید – آن رنگ هایی که آرامش یا خنکی را نشان می دهند. با این حال، با خیال راحت با رنگ های دیگر آزمایش کنید تا بفهمید کدام رنگ ها رنگ پوست شما را تکمیل می کنند. به خواندن ادامه دهید تا جزئیات بیشتری در مورد نحوه انتخاب بهترین رنگ مو برای رنگ پوست و رنگ سرد خود بیاموزید.

چگونه بهترین رنگ را برای رنگ پوست سرد خود انتخاب کنید؟

رنگ مو برای پوست سرد

اگر بر اساس مراحل بالا رنگ پوست سردی دارید، اکنون می توانید بهترین رنگ مو را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که سایه های مختلفی از هر رنگی وجود دارد. بلوند به سادگی بلوند نیست و قهوه ای صرفاً قهوه ای نیست. هنوز باید رنگ صحیح این رنگ ها را برای موهای خود انتخاب کنید.

مرحله شماره ۱ – با استفاده از چهار رنگ موی سرد توصیه شده برای رنگ پوست آزمایش کنید.

چهار رنگ موی توصیه شده را برای رنگ پوست سرد انتخاب کنید. این رنگ ها سایه های بلوند، قهوه ای و مشکی از جمله قرمز هستند. سعی کنید با اعمال بخش کوچکی از رنگ مو بر روی ناحیه قابل توجه پوست در خط فک خود، آزمایش کنید. مشاهده کنید که چه چیزی به خوبی با رنگ پوست شما ترکیب می شود.

مرحله شماره ۲ – از سایه عمومی رنگی که از مرحله شماره ۱ انتخاب کرده اید استفاده کنید.

به عنوان مثال، شما به رنگ بلوند رسیدید. سپس می توانید از سایه های بلوند عبور کنید تا خاص ترین نوع رنگ بلوند را انتخاب کنید که به خوبی با رنگ پوست شما مطابقت دارد.

اگر پوست روشنی دارید، از استفاده از سایه های طلایی یا زرد بلوند خودداری کنید، زیرا این رنگ ها شما را رنگ پریده تر و بیمار نشان می دهند.

مرحله ۳ – رنگ چشمان خود را در نظر بگیرید.

علاوه بر در نظر گرفتن رنگ پوست خود، باید رنگ چشم خود را نیز در نظر بگیرید. آیا سایه بلوندی که انتخاب کرده اید با رنگ چشمان شما تحسین می کند؟ به عنوان مثال، رنگ بلوند خاکستری با چشمان آبی یا سبز به خوبی ست می شود.

پس از گذراندن مراحل ساده در انتخاب رنگ موی آینده نگر، ما رنگ موی پیشنهادی را به اشتراک می گذاریم که می تواند با رنگ پوست سرد شما مطابقت داشته باشد.

چه رنگ هایی رای پوست های سرد مناسب هستند؟

 بلوند پلاتینیوم

 بلوند شنی

 بلوند شامپاین

بلوند بژ یا شنی

قهوه ای تیره

بهترین رنگ مو بر اساس رنگ پوست گرم کدام است؟

همه ما می دانیم که یافتن سایه مناسب برای رنگ مو برای زیبا به نظر رسیدن و احساس اعتماد به نفس بسیار مهم است، اما اکثر مردم نمی دانند که ته رنگ ها در انتخاب یک رنگ جدید چقدر مهم است.

ته رنگ شما رنگ طبیعی پوست شماست بر خلاف رنگ کلی شما. این چیزی است که باعث می شود شما “گرم” یا “سرد” به نظر برسید. دانستن اینکه کدام ته رنگ مناسب شماست به شما کمک می کند مدل موی جدید و جذابی را انتخاب کنید که از نظر ویژگی های فردی شما شگفت انگیز به نظر برسد!

اگر ته رنگ گرم دارید:

در موهای طبیعی خود رنگ های قرمز یا طلایی دارید.
رنگ پوست شما طلایی، خرمایی یا زیتونی است.
ممکنه کک و مک داشته باشید
شما رگهای سبز و نه آبی در مچ دست خود دارید.
شما با سایه های روشن یا پر رنگ مناسب تر هستید.
جواهرات طلا برای شما عالی به نظر می رسند.

پیشنهاد می کنیم مقالهرنگ مو و تغییر چهره سلبریتی ها” را نیز مطالعه بفرمایید.

رنگ پوست گرم چه شکلی است؟

ته رنگ های گرم تمایل دارند به رنگ های هلویی، زرد یا طلایی متمایل شوند.

با رنگ پوست گرم، احتمالاً به طور غریزی در هر جنبه ای از زندگی خود به سمت رنگ های گرم تر کشیده می شوید – از لباس گرفته تا رنگ مو و مبلمان ملایم خانه خود! ته رنگ های خنثی نیز می توانند در دسته گرم قرار گیرند. اگر رنگ‌های گرم داشته باشید، داشتن چشم‌های تیره رایج‌تر است، اما نه همیشه.

چه رنگ مویی با رنگ پوست گرم مناسب است؟

اکنون می دانید که ته رنگ های گرمی دارید، بیایید دریابیم که کدام رنگ ها برای شما بهترین هستند!

ته رنگ های گرم به دو دسته رنگ های شگفت انگیز “فصلی” تقسیم می شوند – پاییز و بهار. رنگ های سرد زمستان و تابستان هستند!

اینها خانواده رنگهای گرم شگفت انگیزی هستند که به نظر شما بهترین ظاهر را خواهند داشت – چه در انتخاب آرایش، چه لباس یا رنگ مو. رنگ های پاییزی یا بهاری را انتخاب کنید و هرگز اشتباه نخواهید کرد.

رنگ مو بر اساس رنگ پوست

این رنگ ها برای پوست گرم مناسب است:

قرمز تیره و خرمایی پر رنگ

رنگ های مسی یا کاراملی

قهوه ای شکلاتی

قهوه ای غنی و طلایی

بلوند عسلی

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.