راهنمای انتخاب بهترین مدل مانتو برای انواع اندام ها

انتخاب مدل مانتو مناسب با اندام و شرایط مختلف در هر فرد از جمله مواردی است که برای داشتن ظاهر آراسته باید به آن توجه کرد. توجه به مواردی نه چندان زیاد، می تواند ما را در انتخاب بهتر و مناسب تر برای داشتن مانتویی زیبا و مناسب راهنمایی کند.

 

بهترین مدل مانتو برای هر فرد چگونه است؟

مانتو یکی از لباس هایی است که در کمد هر خانم ایرانی یافت می شود. خانم ها در تمامی فصل ها و در تمامی موقعیت ها به دنبال مانتوی مناسبِ آن موقعیت و آن فصل هستند. مانتو از لباس هایی است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین اهمیت انتخاب مدل مانتو غیر قابل چشم پوشی است. از این رو، برای انتخاب بهترین مدل مانتو، باید به نکات مهمی توجه کرد.

 

Image result for ‫بهترین مدل مانتو برای هر فرد چگونه است؟‬‎

 

برای انتخاب مدل مانتو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

شاید مهم ترین نکته ای که در انتخاب مدل مانتو باید به آن توجه کرد، موقعیت استفاده می باشد. برای چه مکان و شرایطی به چه مدل مانتو نیاز دارید. مدل مانتویی که برای رفتن به سرکار می پوشید با مدل مانتویی که برای شرکت در یک مهمانی می خواهید استفاده کنید، متفاوت است. مانتویی که برای شرکت در یک مهمانی می پوشید معمولا پر زرق و برق تر و یا طرح دار تر است. ممکن است مدل مانتو در محل کار دست و پا گیر باشد. برای مثال، در بعضی از مشاغل مانند کار در آزمایشگاه ها، برای رعایت اصول ایمنی نیازمند استفاده از مدل مانتو ی خاصی باشید.

 

Related image

 

در انتخاب مدل مانتو باید شرایط آب و هوایی محل زندگی خود را در نظر بگیرید. جنس پارچه و مدل مانتو برای فصل ها و نقاط مختلف، متفاوت است. به عنوان مثال، پوشیدن مانتویی که از پارچه ای ضخیم در آن استفاده شده و مدلی لایه لایه دارد در فصل هایی که هوا گرم است و یا نقاطی که هوا شرجی و گرم است بسیار کلافه کننده می باشد و شما را مجبور می کند برای خریدن و تهیه کردن مانتوی دیگر هزینه ای دوباره کنید. نکته ی دیگری که باید قبل از خرید مانتو به آن توجه کنید توجه به اندام خود می باشد. با توجه به مدل اندام خود به انتخاب مدل مانتو بپردازید. انتخاب مدل مانتو ی مناسب با اندامتان می تواند تاثیر زیادی در ظاهر شما داشته باشد. برای آن که اندامتان متناسب تر به نظر برسد بهتر است مواردی همچون میزان قد و یا میزان چاقی و لاغری خود را در نظر بگیرید. همچنین به خاظر بسپارید هر فردی با ویژگی ظاهری متفاوت از دیگری آفریده شده است. برای مثال برخی بالا تنه ی درشت تری دارند و برخی از پاهای درشت تری برخوردارند. برای حفظ راحتی خود مدل مناسب با اندام خود را انتخاب کنید. افرادی که بالا تنه ی درشت تری دارند باید مدل مانتو با یقه و بالاتنه ی ساده تری را انتخاب کنند. همچنین باید در نظر بگیرند سایز مانتو متناسب با اندامتان باشد. مدل مانتو ی تنگ جلوه ی زیبایی نخواهد داشت.

 

Image result for ‫بهترین مدل مانتو برای هر فرد چگونه است؟‬‎

 

امروزه شاهد انواع طرح ها و مدل مانتوهای مختلف هستیم. با کمی توجه به نکات گفته شده می توان همیشه انتخاب درستی برای مدل مانتو داشت و در بسیاری از موارد مانند زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی کرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.