در کیش به دنبال هتل باشیم یا اجاره کوتاه مدت؟

بهترین کار برای اقامت در کیش چیست؟ دنبال هتل‌های کیش بگردیم یا سراغ اقامت‌های کوتاه‌مدت برویم؟

برای اقامت کوتاه مدت چه نوع اقامتگاهی در کیش می‌توانیم پیدا کنیم؟ بهترین‌شان چیست؟

ما می خواهیم جواب این سوال‌ها را به شما بدهیم تا در سفرتان به کیش بهترین انتخاب را بکنید و همه جوانب را سنجیده باشید.

در کیش به دنبال هتل باشیم یا اجاره کوتاه

برای سفر به کیش چه اقامتگاهی رزرو کنم؟

برای پاسخ به این سوال اول باید نیازتان را بررسی کنید. شما از سفرتان به کیش چه می‌خواهید و کدام انتخاب نیاز شما را پاسخ می‌دهد؟

اگر سفر خیلی کوتاهی به کیش داشته باشید مثلا یکی دو روزه برای سفر کاری رفته باشید هتل‌های کیش برایتان بد نیست اما اگر سفر تفریحی به کیش کرده‌اید و می‌خواهید چندروزی را در آن بمانید اقامت کوتاه مدت برای شما مناسب‌تر است. دلایل مختلفی هم برای آن وجود دارد که در ادامه خواهیم گفت تا با خیال راحت‌تری اقامتگاه خود را رزرو کنید.

چرا اقامت کوتاه مدت در کیش بهتر است؟

کیش یک شهر توریستی محبوب است شاید برنامه سفر به کیش برای شما در زندگی یک روتین باشد و زیاد به آن سر بزنید. برای هر سفر اگر دنبال رزرو هتل بروید قطعا هزینه‌هایتان بالا می‌ورد یا اگر می‌خواهید زمان بیشتری را در کیش بمانید اجاره اقامتگاه می‌تواند برایتان به‌صرفه‌تر باشد. با توجه به این‌که این اقامتگاه‌ها تمامی امکانات رفاهی را برای یک اقامت راحت دارند پس اجاره کردنشان خیلی به صرفه‌تر از دیگر انتخاب‌هاست.

تنوع اقامتگاه‌ها نسبت به هتل

در کیش به دنبال هتل باشیم یا اجاره کوتاه مدت؟

می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع گردشگری‌‌تان اقامتگاه‌های مختلفی را اجاره کنید. مثلا اگر طبیعت‌گرد هستید و به ماجراجویی بیشتر علاقه دارید سراغ اجاره بوم گردی در کیش بروید اگر هم می‌خواهید بیشتر در فضای شهری کیش باشید به پاساژها و مراکز خریدش دسترسی داشته باشید می‌توانید اطراف پاساژها به اجاره سوئیت در کیش یا یک آپارتمان مبله فکر کنید. اگر در فصل گرم کیش به آن سفر کرده‌اید می‌توانید سراغ ویلاهای استخردار کیش بروید و  تا دلتان می خواهد آبتنی کنید و از سفرتان لذت ببرید. اما هتل این تنوع را ندارد.

هرجایی بخواهید پیدا می‌شود

در هرجایی از کیش که دلتان بخواهد می‌توانید چندین اقامتگاه پیدا کنید. اگر دوست دارید لب آب ساکن باشید، می‌خواهید نزدیک مراکز خرید باشید یا… می‌توانید از سایت پینورست اقامتگاه خود را در این نقاط پیدا کند. اما هتل‌ها جاهای مشخصی از جزیره کیش هستند و دستتان در انتخاب باز نیست.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای سفرهای طولانی تر

سفر به کیش خیلی محبوب است و تفریحات زیادی هم دارد. به‌خاطر همین احتمالا برنامه سفرتان از یک هفته تا ۱۰ روز باشد و برای این مدت اقامت اگر سراغ هتل بروید قطعا هزینه‌های بالایی را باید بپردازید، هتل‌های ارزان هم امکانات یک اقامتگاه خوب را ندارد.

پس بهتر است برای اقامت‌ چندروزه خود در کیش سراغ اقامتگاه کیش بروید و با توجه به بودجه‌‌تان آن‌ها را رزرو کنید. برای این کار می‌توانید به سایت پینورست سر بزنید و به‌صورت آنلاین اقامتگاه خود رزرو کنید.

هتل متوسط هیچ‌وقت به خوبی یک اقامتگاه متوسط نیست

شاید بگویید برای کم‌تر کردن هزینه‌ها سراغ هتل‌های رده‌پایین‌تر و متوسط می‌روید اما باید بدانید امکانات و کیفیت یک اقامتگاه متوسط خیلی بهتر از یک هتل متوسط است و سخت می‌شود همچین هتلی را انتخاب کرد.

در کیش به دنبال هتل باشیم یا اجاره کوتاه مدت؟

یک اقامتگاه متوسط برای اجاره کوتاه مدت تمامی نیازهای مسافر را برطرف می‌کند. برای مثال اگر شما یک سوئیت یا آپارتمان مبله در کیش اجاره کنید از امکانات کامل یک آشپزخانه برای آشپزی، مبلمان راحت، تلویزیون و سیستم سرمایشی و گرمایشی خوبی برخوردار هستید و تمامی نیازهایتان با یک هزینه مناسب‌ برطرف می‌شود.

سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مبله پینورست از لحاظ تمیزی و نظافت بازرسی شده‌اند و می‌‌‌توانید با خیال راحت با توجه به بودجه‌ای که دارید آ‌ن‌ها را انتخاب کنید.

برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه

اگر دسته‌جمعی به کیش سفر کرده باشید می‌توانید یک ویلا لاکچری را برای اقامت خودتان انتخاب کنید و هزینه‌اش را تقسیم کنید. این‌جوری هم هزینه کمتری نسبت به اقامت در هتل پرداخته‌اید هم یک اقامت لوکس و باکیفیت داشته‌اید و حسابی بهتان خوش گذشته است.

در این‌جور سفرها با اقامت کوتاه مدت فضای خصوصی بیشتری هم دارید. زمان غذا خوردن، رفت‌وآمد، سروصدا و… دست خودتان است.

بهترین اقامتگاه‌های کیش را از سایت پینورست پیدا کنید

برای اجاره کوتاه مدت در کیش می‌شود اقامتگاه‌های مختلفی در کیش پیدا کرد.

 اگر عاشق ورزش‌های آبی هستید سراغ اجاره ویلا ساحلی کیش بروید. اگر دسته‌جمعی سفر می‌کنید و بتوانید هزینه‌ها را تقسیم کنید اجاره ویلا لاکچری با امکانت تفریحی مناسب شماست. و اگر هم در سفر خانوادگی‌تان یک اقامت راحت  با هزینه متوسط و امکانات رفاهی خوب بخواهید آپارتمان مبله یا اجاره سوئیت در کیش را درنظر داشته باشید.

تمامی این انتخاب‌ها در سایت پینورست شدنی هستند و با یک جستجوی ساده در سایت پینورست این تنوع را خواهید دید.

جدا از تنوع کیفیت اقامتگاه‌ها، روشنی امکانات و واضح بودن تمام قوانین اقامتگاه خیلی مهم است که در سایت پینورست با جزئیات نوشته شده و می‌توانید قبل از رزرو آن‌ها را بخوانید.

یکی دیگر از خوبی‌های پینورست این است که اگر قبل از رزرو یا هنگام اقامت مشکل یا سوالی برایتان پیش‌آمد کرد در هر زمانی از شبانه‌ورز می‌توانید از پشتیبانی باحوصله پینورست کمک بگیرید. ما ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به شما آماده هستیم.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.