جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا که نباید از دستشان دهید!

جزایر قناری در اسپانیا امروزه به یکی از پربازدیدترین مکان های تفریحی تبدیل شده که سالانه صدها توریست به آنجا سفر کرده و از تعطیلات خود لذت می برند. در این مطلب نیز ما قصد داریم شما را با جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا آشنا کنیم تا اگر قصد سفر به این کشور و گذراندن یک تعطیلات عالی را دارید، اطلاعات کاملی را برای خود به همراه داشته باشید.

معرفی جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا

بدون معطلی به سراغ معرفی جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا می رویم.

پار ملی تیده، تنریف

کوه تیده با ارتقاعی ۳٫۷۱۸ متری به عنوان سومین کوه آتش فشانی بلند جهان معرفی می شود که بر روی آب ها در جزیره کوچکی به نام تنریف واقع شده است. پارک ملی تیده یکی از جاذبه های گردشگری ثبت شده در فهرست میراث یونسکو است. شما می توانید با تور جزایر قناری، به مشاهده از پارک ملی تیده پرداخته و از زیبایی بی نظیر آن بهرمند شوید. نکته جالب درمورد این کوه این است که ظاهر سطح آن بسیار شبیه به ماه است. شما می توانید از پارک اِل پورتیلو گشت و گذار خود را آغاز کنید و از موزه کوچکی که در این پارم وجود دارد دیدن کرده و سپس به پارک ملی تیده برسید.

پارک ملی تیمانفایا، لانزاروته

پارک ملی تیمانفایا، لانزاروته

لانزاروته در سال ‌های ۱۷۳۰ تا ۱۷۳۶ فوران ‌های آتش‌ فشانی فاجعه ‌باری را تجربه کرد. مجموع این فوران ها باعث شد تا ۱۱ روستا زیر آنها مدفون شده و بسیاری از افراد مجبور به ترک خانه های خود شوند. حال این مناظر آتش فشانی تبدیل به یکی از جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا شده است. تا به چشم خود این منطقه را نبینید باور نمی کنید! این پارک تماما از گدازه های سفت شده تهیه شده که زیر آن مواد آتش فشان روان در حال حرکت هستند.

اگر به «ایزلوته دِ هیلاریو» (Islote de Hilario) سر بزنید، می توانید با آزمایشاتی که در آنها انجام شده است، مشاهده کنید که تا چه اندازه زمین پارک ملی تیمانفایا داغ است! اگر به ساحل این پارم مراجعه کنید، می توانید سنگ های قیمتی را برای خود جمع آوری کنید! پس پارک ملی تیمانفایا تنها یکی از مکان های دیدنی جزایر قناری اسپانیا نیست! بلکه جایی است که می توان از آن پول دراورد!

سواحل گرن کاناریا

در بخش جنوبی گرن کاناریا، ردیف ساحلی شنی بسیار جذابی را مشاهده می کنید که تماما از شن های طلایی پوشیده شده اند. بین «پلایا دِ سَن آگوستین» (Playa de San Agustin) در غرب و «پورتو دِ مورگان» (Puerto de Mogán) تا شرق شش تفرجگاه ساحلی آفتاب ‌خیز وجود دارد که بزرگ ‌ترینشان «ماسپالوماس» (Maspalomas) است. شما می‌ توانید به رزرو تور اسپانیا مادرید بپردازید و پس از گشت و گذار در شهر بی نظیر مادرید، برای استراحت و آفتاب گرفتن به جزایر قناری رفته و در سواحل گرن کاناریا مستقر شوید. اگر به این سواحل سفر کردید، حتما از  از پارک زیرآبی «آریناگا» (Arinaga) واقع در شمال «پلایا دِ سَن آگوستین» نیز دیدن کنید. این پارک یکی از فوق العاده ترین جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا است.

آثار سزار مانریک، لانزاروته

سزار مانریک یکی از هنرمندان معمار برجسته لانزاروته ای است که به دلیل تلاش های ویژه ای که برای زیباسازی شهر انجام داده است، به یکی از چهره های سرشناس بین مردم جزایر قناری معرفی می شود. این هنرمند آثار بی نظیری را از خود در این شهر به جای گذاشته است که دیدن آنها می تواند برای هر فرد یک تجربه فوق العاده باشد. اگر روزی قصد سفر به اسپانیا بدون تور را داشتید، حتما از جزایر قناری دیدن کرده و آثار سزار مانریک را از نزدیک مشاهده کنید. شایان ذکر است که عکاسی از این آثار بلامانع است. پس می توانید تصاویر بسیار عالی را در کنار این مکان دیدنی جزایر قناری برای خود ثبت کنید.

سواحل تنریف

سواحل تنریف

سواحل تنریف به عنوان سواحل افسانه ای در بخش کرانه جنوبی جزایر قناری واقع شده و معرفی می شوند. این سواحل جزو توسعه یافته ترین سواحل منطقه محسوب شده و از اقامتگاه و همچنین تفریحگاه های بسیار بی نظیری نیز برخوردار هستند. در این سواحل همچنین مغازه های بسیار شیکی وجود دارند که شما می توانید نسبت به خرید سوغاتی از آنها اقدام کنید. سواحل تنریف یکی از جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا است که به هیچ عنوان نباید آنها را از دست داد. این جزایر همچنین در دسته مکان های دیدنی اروپا نیز جای می گیرند.

سواحل فوئرتونتورا

اگر علاقه ای به سفری که محل اقامت شما شلوغ باشد ندارید، سواحل فوئرتونتورا یکی از بهترین انتخاب ها است. کیلومترها در این سواحل شما تنها تعداد کمی از افراد را مشاهده خواهید کرد. حتی بخش هایی که از جدید ترین متد تکنولوژی برای توسعه سواحل استفاده شده است نیز تنها برخی از افراد به خصوص در آنجا اقامت دارند. پس افرادی که علاقه مند به مشاهده سواحل بکر و دست نخورده هستند و از سویی دیگر، می خواهند مکان های دیدنی جزایر قناری اسپانیا را مشاهده کنند که شلوغی بسیاری با خود به همراه ندارند، این سواحل انتخاب عالی هستند.

سانتا کروز د تنریف

شهری سرزنده و سرشار از جاذبه های معماری که در حال حاضر دارای انواع مراکز خرید و هتل های بی نظیر است، سانتا کروز دِ تِنِریف می باشد. در این شهر یک اپراخانه و سال کنسرت بسیار قدیمی وجود دارد که با چشم انداز از دریا، زمینه ای عالی را ایجاد می کند که شما هم به موسیقی اوپرا گوش دهید و هم از منظره بی نظیر دریافت بهرمند شوید. در این شهر همچنین موزه ای به نام موزه طبیعت وجود دارد که از نظر مردم بومی و همچنین توریست ها، موزه ای بسیار جالب بوده که نظیر آن تا به امروز در جایی به چشم نخورده است. شما می توانید با انتخاب سفر با تور اروپا، به جزایر قناری نیز مراجعه کرده و از این شهر هم در کنار دیگر جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا دیدن کنید.

سخن پایانی

در این مطلب ما سعی بر این داشتیم تا شما را با جاهای دیدنی جزایر قناری اسپانیا آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که ما در این مطلب تنها پربازدیدرین مکان های دیدنی جزایر قناری اسپانیا را به شما معرفی کردیم. این مکان ها بسیار زیاد هستند، به طوری که اگر به این جزایر سفر کنید می توانید در تمام طول سفر خود، هر روز یک مکان دیدنی تازه ای را بازدید کنید. از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم.

5/5 - (2 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.