ترفندهایی برای بزرگتر نشون دادن آشپزخونه ی کوچیک

ترفندهایی برای بزرگتر نشون دادن آشپزخونه ی کوچیک

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب”ترفندهایی برای بزرگتر نشون دادن آشپزخونه ی کوچیک” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

خانم‌ها بیشتر ساعات روز را در آشپزخانه سپری می‌کنند؛ حال اگر آشپزخانه دلگیر باشد کار برای خانم خانه سخت می‌شود. در این مطلب با چند ترفند و تغییر در طراحی و چیدمان آشپزخانه می‌خواهیم بزرگی و زیبایی را به آشپزخانه شما هدیه دهیم؛ همراه ما باشید.

انتخاب رنگ‌های خنثی مثل سفید|

استفاده از رنگ‌های ملایم و روشن به بزرگ‌تر به نظر آمدن آشپزخانه کمک می‌کند. سفید بهترین رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک است. این رنگ بازتاب‌دهنده نور است و حس گستردگی را به آدم القا می‌کند.

استفاده از قفسه‌های در دسترس|

برای بزرگ نشان دادن آشپزخانه فضای ذخیره در دسترس داشته باشید. یکی از راه‌های ساده برای جلوگیری از شلوغی آشپزخانه‌های کوچک، قفسه‌هایی هستند که استفاده از آن‌ها آسان باشد.

استفاده از کابینت با درهای آینه‌ای|

این کار هم آشپزخانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین می‌توانید برای تعدادی از کابینت‌ها از درهای شیشه‌ای استفاده کنید. برای این کار مجبور نیستید تمام کابینت‌ها را به این شکل دربیاورید، می‌توانید این ترفند را فقط برای تعدادی از آن‌ها به کار ببرید.

خلوت نگه‌داشتن روی کابینت‌ها|

بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند برای این‌که آشپزخانه شیک‌تر به نظر برسد باید انواع وسایل مثل قهوه‌ساز ، ست چاقو و کفگیر و … را روی کابینت بچینند در صورتی‌که این کار هم باعث شلوغی می‌شود و زیبایی آشپزخانه را کم می‌کند و هم فضای کارتان را تنگ می‌کند. در آشپزخانه‌های کوچک، تا جای ‌ممکن بهتر است لوازم را در کابینت‌ها جا دهید.

تاثیر چشمگیر نورپردازی در آشپزخانه|

بهتر است بخش بالای کابینت‌ها را با لامپ‌های هالوژن نورپردازی کنید تا زمانی که آن‌ها را روشن می‌کنید فضا شیک و روی سطح کابینت‌های زیرین روشن شود.

استفاده از صندلی‌های ظریف|

برای بزرگ نشان دادن آشپزخانه از صندلی‌های بدون پشتی استفاده کنید. صندلی‌های بدون پشتی، به‌سادگی زیر اپن قرار می‌گیرند و فضای کمتری اشغال می‌کنند.

نویسنده : مارال مرادی،خراسان

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.