بیوگرافی کوتاه از فوتبالیست معروف ، کریم بنزما

کریم مصطفی بنزما (زاده ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷) یک فوتبالیست حرفه‌ای فرانسوی است که در پست مهاجم برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. او به عنوان یک “مهاجم فوق العاده با استعداد” توصیف شده است که “قوی و قدرتمند” و “یک تمام کننده قوی از درون محوطه جریمه” است.

کریم بنزما فوتبال را از چه تیمی شروع کرد؟

بنزما در شهر لیون متولد شد و فوتبال خود را با باشگاه محلی Bron Terraillon آغاز کرد. در سال ۱۹۹۶، او به المپیک لیون پیوست و پس از آن از آکادمی جوانان باشگاه آمد. بنزما اولین بازی حرفه ای خود را در فصل ۰۵-۲۰۰۴ انجام داد و در سه فصل اول خود به طور پراکنده ظاهر شد زیرا لیون در آن دوره سه عنوان قهرمانی را به دست آورد. در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸، بنزما معروف شد و با زدن بیش از ۳۰ گل، لیون هفتمین قهرمانی متوالی خود در لیگ را به دست آورد.

او به دلیل عملکرد خود، به عنوان بهترین بازیکن سال لیگ ۱ اتحادیه ملی فوتبالیست های حرفه ای (UNFP) انتخاب شد و به عنوان تیم سال این سازمان انتخاب شد. بنزما همچنین بهترین گلزن لیگ بود و جایزه براوو را توسط مجله ایتالیایی Guerin Sportivo دریافت کرد. پس از یک فصل دیگر در لیون، در جولای ۲۰۰۹، بنزما با مبلغی بیش از ۳۵ میلیون یورو (۵۰ میلیون دلار) به رئال مادرید رفت و قراردادی ۶ ساله امضا کرد.

پس از تلاش برای تثبیت خود در اولین فصل خود با این باشگاه، در دو فصل بعد، بنزما به شهرت رسید و با به ثمر رساندن ۳۲ گل در مسیر کمک به رئال مادرید قهرمان کوپا دل ری در سال ۲۰۱۱ و لالیگا ۲۰۱۱-۱۲ شد. او سه بار به خاطر بازی هایش در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه انتخاب شد.

بنزما بازیکن سابق تیم ملی جوانان فرانسه است و از سطح زیر ۱۷ سال به بعد نماینده کشورش بوده است. قبل از بازی برای تیم بزرگسالان، او در تیم زیر ۱۷ سال بازی کرد که در سال ۲۰۰۴ قهرمان اروپای زیر ۱۷ سال اروپا شد. بنزما اولین بازی ملی خود را در مارس ۲۰۰۷ در یک بازی دوستانه مقابل اتریش انجام داد و در پیروزی ۱-۰ گلزنی کرد. بنزما بیش از ۸۰ بازی ملی انجام داده است و به نمایندگی از فرانسه در سه تورنمنت بزرگ بین المللی حضور داشته است: دوره های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ قهرمانی اروپا و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴٫

زندگی شخصی کریم بنزما

کریم بنزما در شهر لیون به دنیا آمد. کریم سومین فرزند از بین هشت فرزندی است که پدر و مادرش دارند. ریشه خانواده او از اوران است. او پیرو دین اسلام است و در ماه مبارک رمضان روزه می گیرد. او با Manon Marsault ازدواج کرده و دارای دو فرزند، دختر ملیا و پسر ابراهیم است.

میزان ثروت بنزما

کل دارایی مهاجم رئال مادرید ۷۰ میلیون دلار است. او فرد پولداری است و به عنوان یک فوتبالیست دارای ارزش خالص قابل توجهی است. ارزش برند او نیز نسبتاً بالا است و او به عنوان معتبرترین فوتبالیست جهان شناخته می شود. او همچنین از طریق تیم باشگاهی رئال مادرید و بسیاری از مسابقات فوتبال بین المللی و ملی پول زیادی به دست می آورد. او همچنین از چندین محصول پشتیبانی می کند که برای آنها مبلغ قابل توجهی دریافت می کند. پیش‌بینی می‌شود که دارایی خالص او در چند سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته باشد، همانطور که درآمد او نیز افزایش یافته است.

درآمد حرفه ای کریم بنزما چقدر است؟

دستمزد هفتگی او ۲۷۵۹۲۰ دلار یا ۱۵٫۴ میلیون دلار به عنوان ST برای رئال مادرید است. دارایی خالص او ۴۶ میلیون دلار برآورد شده است.

او متولد فرانسه است و ۳۳ سال سن دارد. قرارداد فعلی او در ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می رسد.

خانه های کریم بنزما

او صاحب خانه های لوکس در فرانسه و اسپانیا است. ارزش تخمینی املاک او حدود ۲٫۷ میلیون دلار است.

ماشین های بنزما

مجموعه ماشین های او نسبتاً متوسط ​​است. با این حال، او چندین خودروی لوکس برتر جهان را در اختیار دارد. او مالک برندهای اتومبیل از جمله رنج روور، مرسدس بنز، فراری و بوگاتی است.

مصدومیت کریم بنزما ممکن است برخی از هواداران رئال مادرید فکر کنند که این یک خرافه است، اما او در هر بازی دست راست خود را به دلیل مصدومیتی که در ژانویه ۲۰۱۹ مقابل رئال بتیس دریافت کرد، می بندد. او به دلیل برخورد با مارک بارترا مدافع بتیس دچار شکستگی انگشت شد.

 بیوگرافی کوتاه از کریم بنزما

   

    پیشنهاد می کنیم مقاله “محبوب ترین باشگاه های فوتبال دنیا در سال ۲۰۲۱” را نیز مطالعه بفرمایید.      

 بیوگرافی کوتاه از کریم بنزما

مهاجم تیم های المپیک لیون (لیون، ۲۰۰۴-۲۰۰۹) و رئال مادرید (اسپانیا، ۲۰۰۹-).
عضو تیم جوانان فرانسه که در سال ۲۰۰۴ قهرمان اروپای زیر ۱۷ سال اروپا شد.
افتخارات با المپیک لیون: ۴ لیگ ۱ (۲۰۰۵-۲۰۰۸); ۲ Trophée des Champions (2006، ۲۰۰۷); کوپه دو فرانس (۲۰۰۸). افتخارات با رئال مادرید: ۵ لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۱۴، ۲۰۱۶-۲۰۱۸، ۲۰۲۲); ۴ لالیگا (۲۰۱۲، ۲۰۱۷، ۲۰۲۰، ۲۰۲۲); ۴ سوپرکاپ اسپانیا (۲۰۱۲، ۲۰۱۷، ۲۰۲۰، ۲۰۲۲)؛ ۴ جام باشگاه های جهان (۲۰۱۴، ۲۰۱۶-۲۰۱۸)؛ ۳ سوپر جام یوفا (۲۰۱۴، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷); ۲ کوپا دل ری (۲۰۱۱، ۲۰۱۴).
حضور بین‌المللی با تیم ملی فوتبال فرانسه از سال ۲۰۰۷٫ عضو یورو ۲۰۰۸، ۲۰۱۲، ۲۰۲۰ و تیم‌های برزیل ۱۴٫
بهترین گلزن لیگ ۱ (۲۰۰۸)، جام حذفی فرانسه (۲۰۰۸)، سوپرکاپ اسپانیا (۲۰۲۲)، لالیگا (۲۰۲۲) و لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۲۲).
در سال ۲۰۰۸ به عنوان بهترین بازیکن سال UNFP لیگ ۱ انتخاب شد.
نامزد توپ طلا ۹ بار (۲۰۰۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷-۲۰۱۹ و ۲۰۲۱).

به عنوان بهترین بازیکن سال فرانسه در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۲۱ انتخاب شد.

بهترین ارائه دهنده کمک در لیگ قهرمانان اروپا (۲۰۱۲).
دارای یک دختر (متولد ۲۰۱۴) با Chleo de Launay.
به عنوان بهترین بازیکن فصل رئال مادرید در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ انتخاب شد.
دارای یک پسر (متولد ۲۰۱۶)
نامش در تیم منتخب لالیگا در سال های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱٫
برنده تروفئو آلفردو دی استفانو در سال ۲۰۲۰٫
کفش برنز قهرمانی اروپا (۲۰۲۰) و فینال لیگ ملت‌های یوفا (۲۰۲۱).
دو بار برنده جایزه طلایی (۲۰۲۱ و ۲۰۲۲) شد.
دو بار (۲۰۲۰/۲۱ و ۲۰۲۱/۲۲) در تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان اروپا نام برده شد.
نامش در تیم سال ESM در سال ۲۰۲۰/۲۱٫
عضو تیم ملی فرانسه که قهرمان لیگ ملت های یوفا در سال ۲۰۲۱ شد.

کریم بنزما برنده توپ طلا در سال ۲۰۲۲ شد و افتخار بزرگ دیگری را در مسیر فوتبالی اش کسب کرد.

2/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.