بهترین رنگ برای خرید گوشی همراه جدید چیست؟

آیا میخواهید گوشی تان را عوض کنید اما نمی توانید در مورد رنگ تلفن همراه جدید خود تصمیم بگیرید؟بنابراین اگر می خواهید بدانید بهترین رنگ برای گوشی شما چیست،این مقاله کوتاه را تا انتها بخوانید. انتخاب رنگ مناسب برای تلفن همراه ممکن است تصمیمی بی اهمیت به نظر برسد، اما اینطور نیست.

فرض کنید ساعت‌ها به بررسی ویژگی‌های آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و ​​آیفون ۱۱ پرو مکس پرداخته‌اید. شما یک Samsung Galaxy Z Fold3 5G، یک LG W41 Pro و یک Motorola Razr خریده اید.بالاخره در مورد ویژگی‌هایی که می‌خواهید با قیمتی که می‌خواهید هزینه کنید تصمیم گرفته‌اید، و به تصمیم اصلی بعدی خود می‌رسید .

بهترین رنگ برای خرید گوشی

چرا انتخاب رنگ مناسب برای گوشی همراه اهمیت دارد؟

 دو دلیل عمده وجود دارد که انتخاب رنگ تلفن همراه مهم است.

یکی از دلایل انتخاب رنگ برای تلفن همراه این است که چگونه رنگ گوشی شما بر روی رنگ های روی صفحه نمایش شما تأثیر می گذارد.

رنگ‌هایی که از تلفن شما منعکس می‌شوند، رنگ‌هایی را که روی صفحه‌نمایش هوشمند می‌بینید، مخدوش می‌کنند، مگر اینکه گوشی شما سیاه باشد. این یکی از دلایلی است که برخی از مصرف کنندگان گوشی خرید گوشی با رنگ مشکی را ترجیح می دهند. (اما این تنها دلیل انتخاب یک گوشی مشکی رنگ نیست، زیرا کمی بعد در این مقاله به بررسی عمیق‌تر خواهیم پرداخت.)

یکی دیگر از دلایل مهم برای انتخاب یک رنگ خاص برای تلفن همراه، سلیقه شخصی است. چه انتخاب رنگ شما آگاهانه باشد یا ناخودآگاه، این موضوع کمی سلیقه شما را آشکار میکند. این دلیلی است که اقلیت زیادی از مصرف کنندگان گوشی هایی را در رنگ هایی غیر از سیاه یا سفید انتخاب می کنند.

مصرف کنندگان واقعا چه رنگ هایی از تلفن های همراه را می خرند؟ و چرا؟

شکی نیست که مشکی محبوب ترین رنگ برای گوشی های همراه است. اگرچه داده ها کمی قدیمی هستند (به سال ۲۰۱۲ مربوط می شوند)، یک نظرسنجی برای وب سایت phonearena.com نشان داد که ۳۴٫۶۳٪ از مصرف کنندگان تلفن های همراه مشکی را ترجیح می دهند و رنگ سفید برای ۲۳٫۵۵٪ دیگر خریداران تلفن همراه محبوب بود. محبوب ترین رنگ بعدی، فیروزه ای، با ۸ درصد در رتبه سوم قرار گرفت. پس از آن، آبی، خاکستری تیره و قرمز بود.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “چطور بدون ولخرجی ،خوش تیپ باشیم؟” را نیز مطالعه بفرمایید.      

انگیزه خرید تلفن همراه با رنگ مشکی

خرید تلفن همراه مشکی با در نظر گرفتن تلفن های همراه به عنوان ضروری برای زندگی روزمره مطابقت دارد. افرادی که گوشی‌های سیاه یا سفید می‌خرند، معمولاً فقط وارد فروشگاه موبایل می‌شوند، تلفنی را درخواست می‌کنند و هر چیزی را که فروشنده می‌آورد، می‌گیرند، البته تا زمانی که با ترجیحات رنگی معمول آنها تفاوت نداشته باشد.

فروشنده احتمالاً تلفن همراه مشکی را ارائه می دهد زیرا مشکی یک انتخاب محبوب است. روانشناسان به ما می گویند که مشکی نماد اقتدار، ظرافت، قدرت است.

اما برندهای لوکسی که از رنگ مشکی در لوگوی خود استفاده می کنند اجازه نمی دهند که رنگ مشکی بر لوگوی آنها تسلط یابد. به همین ترتیب، افرادی که تلفن همراه مشکی می خرند تا جایی که تلفن همراه را به عنوان لوازم جانبی مد در نظر می گیرند، احتمالاً با قاب های مختلف تلفن همراه را رنگ می دهند.افرادی که تلفن های همراه مشکی می خرند اغلب به عنوان مصرف کنندگانی توصیف می شوند که با این جریان همراه هستند.

انگیزه های خرید گوشی همراه به  رنگ سفید

رنگ تلفن شما بر آمادگی شما برای پاسخگویی تاثیر می گذارد روانشناسان آلمانی و بریتانیایی کشف کرده اند که یک تلفن سفید کوچک، بهتر از یک تلفن بزرگتر که رنگ های تیره دارد توجه را متمرکز می کند. ، مگر اینکه قاب گوشی تان سقید باشد.

این انگیزه صد درصدی وجود ندارد که افرادی که تلفن همراه سفید می خرند، آگاهانه به این فکر کنند که «من می خواهم مطمئن باشم که تماس های مهمی را دریافت می کنم، بنابراین یک تلفن سفید می خرم. با این حال، ممکن است افرادی که باید نسبت به تماس های رئیس یا مشتریان مهم یا همسر یا فرزندان خود هوشیار باشند، به همین دلیل به طور غریزی گوشی های سفید خریداری میکنند.

انگیزه های خرید گوشی های رنگی

خرید گوشی های رنگی خوبه؟

رنگ های مد هر سال تغییر می کنند. افرادی که از رنگ‌های مد سال مطلع هستند، تلفن‌های همراه را با آن رنگ‌ها انتخاب می‌کنند.

به عنوان مثال، Canva به ما می گوید که در سال ۲۰۲۰، اکثر مصرف کنندگان آمریکای شمالی رنگ های خاکی و آرام را ترجیح می دهند. مانند برنزه، آبی روشن و سبز روشن.

در سال ۲۰۲۱، مصرف‌کنندگان مشتاق‌تر هستند تا رنگ های غیرمنتظره را در آغوش بگیرند. رنگ‌های جدید برای خرید گوشی شامل سایه‌های آبی، سبز و نارنجی، مانند آبی سرولی، سبز خاکستری و مرجانی سوخته است.

به طور کلی رنگ های آبی و خنثی اثر آرام بخشی دارند. تلفن خود را بردارید و با یک ذهن آرام گفتگو را شروع کنید. سبزها به طبیعت و سلامتی اشاره می کنند. زرد شادی بخش است. و پرتقالی باعث می شود افراد احساس گرسنگی کنند .

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.