با مراقبت های مهم تزریق چربی آشنا شوید!

تزریق چربی یکی از محلول های جوانسازی و حجم دهنده است که برای صورت و سایر قسمت های بدن قابل استفاده است. اگر می خواهید با بهترین دکتر تزریق چربی در ایران و مراقبت های مهم قبل و بعد از تزریق تزریق چربی آشنا شوید با ما همراه باشید . با کاهش وزن و عوامل دیگر صورت و بدن فرد استخوانی می شود و باعث ایجاد چین و چروک در صورت می شود و موجب از دست دادن اعتماد به نفس در افراد می شود که امروزه با وجود روش های زیاد می توان این مشکل را به آسانی حل کرد ، تزریق چربی یکی از روش های جوانسازی پوست است که افراد بسیاری از این روش ها می توانند استفاده کنند .

با مراقبت های مهم تزریق چربی آشنا شوید!

مراقبت های قبل از تزریق چربی

برای کاهش خطرات و عوارض تزریق چربی، باید مراقب باشید. در ادامه با مراقبت های قبل از تزریق چربی آشنا می شوید:

  • ۱۰ روز قبل از تزریق چربی، از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی و ویتامین ها یا داروهایی که باعث افزایش خونریزی در شما می شوند، خودداری کنید.
  • اگر در گذشته از داروهای ایزوترئونین استفاده کرده اید یا از استروئیدها یا داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنید، حتماً قبل از تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.
  • به مدت ۶ هفته قبل از تزریق چربی سیگار نکشید زیرا مواد موجود در سیگار و تنباکو روند بهبود زخم را کند می کند و دوره نقاهت را طولانی می کند.
  • در تمام درمان های پزشکی، بدن شما باید هیدراته و پر از آب باشد. کم آبی عوارض را کاهش می دهد و بهبود را کند می کند. قبل از تزریق چربی آب و مایعات بنوشید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

  • ۲ هفته قبل و ۳ هفته بعد از عمل از کشیدن سیگار خودداری کنید. مواد موجود در سیگار و قلیان منجر به کاهش خون رسانی به نواحی تحت درمان شده و ممکن است بر نتیجه تزریق تأثیر بگذارد.
  • از داروهای تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید، زیرا این داروها شامل مسکن ها و آنتی بیوتیک ها هستند.
  • تا ۴ هفته پس از عمل، هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.
  • به مدت ۳ هفته پس از تزریق، باید از انجام فعالیت های سنگین مانند تمرینات کششی یا وزنه برداری خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید. یخ را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و روی آن را با یک پارچه تمیز و خشک بپوشانید. کمپرس را ۴ تا ۶ بار در روز روی ناحیه متورم قرار دهید.
  • به مدت دو هفته بعد از انجام تزریق چربی از آسپرین ها و یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی به هیچ وجه استفاده نکنید .
  • به مدت ۴ هفته از ماساژ یا فشار بر روی زخم های لیپوساکشن خودداری کنید.
  • از روز چهارم باید زخم های کوچک لیپوساکشن را بشویید و روش شستشو را از بهترین دکتر تزریق چربی در ایران بپرسید.

برای آشنایی با دکتر تزریق چربی می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید ، برای آشنایی بیشتر با بهترین دکتر تزریق چربی در تهران اینجا کلیک کنید تا با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید و بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

تزریق چربیویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی

تزریق چربی به عنوان یکی از قابل اعتمادترین روش ها در دنیا شناخته می شود که برای اصلاح عیوب بدن و همچنین صورت و گونه ها استفاده می شود. با وجود بی خطر بودن این جراحی، لازم است پزشک تخصص و دانش خوبی داشته باشد تا بتواند به درستی چربی را از بدن خارج کرده و به ناحیه مورد نظر تزریق کند. . در واقع یک پزشک خوب تزریق چربی می تواند عوارض این جراحی را کاهش دهد. در ادامه به مهم ترین ویژگی های بهترین دکتر تزریق چربی در ایران اشاره کرده ایم، پس اگر قصد انجام چنین اقدامی را دارید ابتدا به این نکات در مورد پزشک خود توجه کنید.

  • آموزش و دانش مرتبط :فردی که مراحل تزریق چربی را انجام می دهد باید دارای مدرک متخصص پوست بوده و دوره های آموزشی مرتبط با تزریق چربی را نیز گذرانده باشد. انتخاب پزشکان عضو انجمن پوست ایران و فوق تخصص جراحی پلاستیک از اولویت بیشتری برخوردار است.
  • مهارت و تجربه کافی : داشتن مهارت و تجربه در تزریق چربی یکی از نکات مهم در انتخاب پزشک است. در واقع می توان گفت یکی از عوامل یک پزشک خوب، تجربه عالی است، زیرا می تواند نتیجه جراحی را بهبود بخشد. مراقب باشید، برای دانستن این مهارت ها می توانید به نمونه کارهای او نگاه کنید یا با افرادی که تجربه عمل های زیبایی را با او داشته اند صحبت کنید.
  • توانایی تشخیص و نتیجه نهایی عمل :قبل از انجام عمل زیبایی، پزشک مراجعه کننده را معاینه می کند و در این جلسه تعیین می کند که نواحی تخلیه چربی کجاست و نتیجه نهایی چه خواهد بود. بنابراین، بزرگترین و اساسی ترین قدرتی که یک پزشک تزریق چربی می تواند داشته باشد، در پیش بینی و تشخیص نتیجه نهایی است.
  • مسئولیت : پزشکانی که احساس مسئولیت و پیگیری دارند قطعا به عنوان پزشکان برجسته شناخته می شوند. اگر پزشک در قبال عملی که انجام می دهد مسئولیتی نداشته باشد، می تواند باعث بدبختی بیمار خود شود. پس در انتخاب پزشک نیز باید به این نکته توجه کنید و از داشتن ویژگی مسئولیت پذیری مطمئن شوید.

مراقبت های تزریق چربیکلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام تزریق چربی خود توسط بهترین دکتر تزریق چربی در ایران را دارد، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر تزریق چربی در ایران می‌کنند. این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی درمان شما دارد. انتخاب بهترین دکتر تزریق چربی در ایران توسط سایت جراحتو یا jaraheto.com به شما کمک می کند تا یک درمان حرفه ای خوب را تجربه کنید .

به نظر شما دوستان آیا نتایج تزریق چربی دائمی است؟

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.