اگر همسرتان زیاد به ماموریت کاری میرود این نکته های طلایی را بدانید

مطالعات نشان می دهد که اگرچه با ظهور فناوری می توان از راه دور کار کرد، اما افراد زیادی به دلیل شغل خود در حال سفر و ماموریت هستند. وقتی با کسی که زیاد ماموریت میرود ازدواج کرده اید ، ممکن است به دلیل معایب ناشی از آن، مانند دوری ، عدم ارتباط ، اختلاف زمانی و غیره، زندگی مشترک شما تحت فشار قرار گیرد. با این حال، همه چیز بد نیست، زیرا اگر همسرتان زیاد به ماموریت های کاری میرود مزایایی هم وجود دارد مثل گرفتن سوغاتی و هدیه و درک دلتنگی و قدرشناسی زمانی که کنار هم هستید من ۱۳ راه برای چگونگی داشتن یک رابطه سالم  و دلنشین با شوهرتان که زیاد به ماموریت میرود را گردآوری کرده ام.

۱۳ نکته طلایی برای خانمهایی که شوهرشان زیاد به ماموریت میرود

۱-با یکدیگر صادق باشید

برای اینکه چنین رابطه ای به نتیجه برسد، هر دوی شما باید با یکدیگر صادق باشید. آیا وضعیتی در خانه تان وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود؟ سعی کنید قبل از سفر با همسرتان در مورد صادق بودن صحبت کنید.

این به رها شدن هر گونه تنشی که ممکن است در رابطه باشد کمک می کند. به این ترتیب، به خصوص زمانی که شوهرتان روز طولانی و خسته کننده ای را پشت سر گذاشته است، با یکدیگر بحث و مشاجره تلفنی نمی کنید. همیشه می گویند صداقت بهترین سیاست است!

۲- در طول ماموریت با یکدیگر صحبت کنید

روابط نیاز به ارتباط دارد. این نکته طلایی همه روابط است، به همین دلیل است که در هر زندگی صمیمیت کلیدی است.

شما دو نفر در طول سفر و دوری مدام با یکدیگر صحبت کنید البته نه به صورتی که برای شغل او ایجاد مزاحمت کنید اما ارتباط را با یکدیگر حفظ کنید .

۳- از فناوری بهره ببرید

با کمک فناوری، راه‌های زیادی برای حفظ ارتباط با شریک زندگی‌تان وجود دارد و رسانه‌های اجتماعی این کار را آسان‌تر کرده‌اند، بنابراین اپلیکیشن‌هایی مختلف می‌توانند نقش مهمی در ایجاد احساس نزدیکی در شما ایفا کنند. اگر چه هزار کیلومتر از هم فاصله دارید.

راه های خلاقانه ای برای ارتباط باهم ایجاد کنید. یک ایده می تواند مثل ارسال ویدیوی کوتاهی باشد که روز شما چگونه گذشت و همه چیزهای شیرینی را که باید بشنود به او بگویید یا یک پیام خنده دار برای او بفرستید تا او را به فکر کردن در مورد شما وادار کند.

به دلیل تفاوت در مناطق زمانی، جلسات تماس ویدیویی را با هم برنامه ریزی کنید تا بتوانید تماس های ویدیویی را برای تعامل با یکدیگر آغاز کنید. وقتی این اتفاق می افتد، احساس می کنید که بخشی فعال از زندگی شریک زندگی خود هستید.

ارتباط با همسر

۴- شریک زندگی خود را در جریان اتفاقاتی که برایتان می افتاد بگذارید

اگرچه ممکن است شما دو نفر در دو منطقه زمانی مختلف زندگی کنید، و گاهی اوقات ممکن است برقراری ارتباط دشوار باشد، ایده بسیار خوبی است که شوهرتان را در جریان آنچه که با شما می‌افتد، نگه دارید. به او اجازه دهید از برنامه کاری شما و یا از دورهمی ها و مهمانی هایی و یا مسائلی مانند مشکلاتی که برایتان رخ داده است مطلع شود .

۵- یاد بگیرید به زبان عشق یکدیگر صحبت کنید

هر تجربه دوستی مستلزم آن است که بفهمید شوهر شما به چه زبان عشقی صحبت می کند و آن را بر اساس آن بیان کنید. روز آخرقبل از ماموریت و سفر میتواند بسیار افسرده کننده باشد، بنابراین این شما هستید که آن را سرگرم کننده و به یاد ماندنی کنید. به او کمک کنید تا چمدانش را ببندد و هنگامی که نگاه نمی کند، مخفیانه یادداشت های عاشقانه را در لباس هایش قرار دهید. قبل از رفتن، زمان بیشتری را برای خوشحال کردن او طی کنید.

۶- در برخی از ماموریت ها او را همراهی کنید

روابط برای پیشرفت نیاز به صمیمیت دارد. بنابراین، ایده خوبی است که در صورت امکان به مرد خود در برخی از سفرها بپیوندید. و اگر اهل ماجراجویی در سفر هستید، هر چند وقت یک بار به آنها بپیوندید.

این فرصتی است برای شما که بفهمید چگونه و چرا آنها می توانند با سفر زیاد کنار بیایند و چه چیزی تجربه سفر آنها را سرگرم کننده می کند. اگر وقت دارید، بودجه برنامه ریزی کنید و به دیدن او بروید. این امکان وجود دارد که آن سفر کاری را سفر دو نفره تبدیل کنید. به این ترتیب، شما دو نفر می توانید لحظات ارزشمندی را با هم به اشتراک بگذارید.

۷-برنامه ریزی برای اتحاد مجدد

هر دوی شما باید برای زمان بازگشت شوهرتان از ماموریت برنامه ریزی کنید. به این ترتیب، هر دوی شما می توانید رویدادهایی را داشته باشید که منتظر آن باشید. برنامه ریزی برای این کار به شما این امکان را می دهد تا زمانی که او آمد، زمان بیشتری را با هم بگذرانید. بدیهی است که هر دوی شما دلتنگ یکدیگر شده اید، بنابراین می توانید هیجان خود را تا روز برنامه ریزی شده برای برنامه هایی که ساخته اید به اشتراک بگذارید.

۸- حسابداری هزینه ها

هزینه های یکدیگر را پیگیری کنید. خیلی راحت است، مخصوصاً برای شریک مسافر شما که خیلی زیاده‌روی کند. محاسبه بودجه راه خوبی برای مدیریت وضعیت پولی بین شما دو نفر است. بودجه را طوری برنامه ریزی کنید که هر دو از محدودیت های مخارج خود فراتر نروید تا اجازه ندهید مشکلات مالی برای شما ایجاد کند.

اگر همسرتان زیاد به ماموریت کاری میرود

۹-با شوهرتان که زیاد به ماموریت میرود، همدل و صبور باشید

برای افرادی که زیاد سفر می کنند، ممکن است گاهی اوقات واقعاً از نظر احساسی خسته کننده باشد، زیرا آنها از یک محیط آشنا دور هستند. مردی را تصور کنید که هر شب تنها بخوابد در اتاقی که هزاران مایل دورتر از خانه شماست. این قطعاً منجر به ایجاد احساساتی می شود که باعث تنش می شود .

بنابراین، به جای این که به خاطر این نوع تنش طعمه بحث و جدل بیفتید، همدل و صبور باشید. بدیهی است که قرار نیست این یک رویداد یکباره باشد و همانطور که دائماً با موقعیت او همدلی می کنید، به شما این امکان را می دهد که با او صبورتر باشید وقتی این اتفاق می‌افتد، رابطه آسان‌تر و زیباتر است.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “با این روش ها آرامش را در خانه تان بیشتر کنید” را نیز مطالعه بفرمایید.      

۱۰- برای خودتان وقت بگذارید

در حالی که شریک زندگی شما در ماموریت است، شما زمان بیشتری برای خود خواهید داشت. شاد کردن خود باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد و اگر بتوانید برای شریک زندگی خود زمان بگذارید، باید بتوانید همین کار را برای خودتان انجام دهید.

زمان زیادی را صرف ارتقای روحیه خود ​​کنید. بیرون برو ؛ فیلم جدید را ببین، از آن نمایشگاه هنری دیدن کنید یا سعی کنید به آن کلاس آشپزی بپیوندید.خلاصه سر خودتان را گرم کنید تا کمتر دچار غم و اندوه فراق شوید.

۱۱- شنونده خوبی باشید

با گوش دادن به صحبت های شریک زندگی خود، تجربیات او را تأیید کنید، این تصور را ایجاد می کند که شما واقعاً به اتفاقاتی که در آن زمان خاص برای او رخ می دهد علاقه مند هستید. از آنجایی که ممکن است زمان با هم بودن محدود باشد، می توانید زمانی را صرف لذت بردن از هر اطلاعات کوچکی که او به شما می دهد بگذرانید.

ماموریت کاری

۱۲- با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنید

تنها بودن برای شما خوب نیست، بنابراین به جای اینکه در خانه تنها باشید و منتظر بازگشت شاهزاده جذاب خود باشید، عاقلانه است که زندگی خود را معطل نکنید. در عوض، بیشتر با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنید. تجربیات فوق العاده ای با این افراد نزدیک داشته باشید.

۱۳- با شوهرتان در مورد شغلش صحبت کنید

در حالی که همسر شما از جلسات پشت هم خسته است، برای شما در خانه بسیار آسان است که تصور کنید او بدون شما تمام لذت های دنیا را سپری می کند. سپس شما در خانه هستید، در خانه تنها هستید. بنابراین، حتی اگر ممکن است خسته کننده باشد، از شریک زندگی خود در مورد کار و ماموریت او بپرسید. با این جزئیات کوچک، تجسم کارهای روزمره او آسان خواهد بود تا ذهنیت های نادرست در شما شکل نگیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.