امکانات اولیه فروشگاه وب

امکانات اولیه فروشگاه وب یک سری از امکانات در سایت های فروشگاهی مشترکند تقریبا همه سایت های فروشگاه آنلاین این امکانات را در خود دارندسبد خرید درگاه دسته بندی محصولات امکانات پیشرفته فروشگاه این امکانات در سایت های معمولی فروشگاهی موجود نمی باشند ارسال پیامک مقایسه محصولات پیگیری آنلاین وضعیت سفارش ممکن در فروشگاه مورد نظر شما احتیاجی به امکان مورد نظر نباشد و بهتر است در طراحی سایت فروشگاهی حتما با متخصص راه اندازی سایت های اینترنتی مشورت نمایید ۰۹۳۰۷۳۲۶۶۳۲Shape1

طراحی سایت رستوران برای برندیگ نشان دادن شعبه ها منوی غذا دسر مخصوص سرآشپز مهمانان ویژه ای که داشتند بسیار در مهم شدن و معروف ترین رستوران شهر موثر است نوعی دیگر از رستوران ها یا مطبخ ها هستند که طراحی سایت سفارش غذا آنلاین آماده کردند که از طریق شماره تماس یا ثبت اپلیکشین نهار ها را به نقاط مشخص در شهر منتقل کنند که این نوع در پنج سال اخیر بسیار باب شده و می توانند درآمدزا باشند که در ارتباط با نوعی دیگر از سایت ها هستند که کار دلیوری را انجام میدهند یعنی سفارش غذا را به محل شخص سفارش دهنده ارسال می کنند تاکسی اینترنتی آنلاین هم از همان الگو با اپلیکیشن یا سایت قابل استفاده هستند.

طراحی سایت ویژه متخصصین شبکه سیسکو ماکروسافت برای پشتیبانی خدمات شبکه با سئو خوب میتواند درآمد زا باشند که رفع اشکال انجام کانفیگ های شبکه های ویندوزی لینوکسی با دستگاهها سرور ها سوئیچ روتر سیسکو میکروتیک انجام میگیرد. برای فروشگاه های عمده فروشی صندلی اداری گیمینگ حتما نیاز به داشتن طراحی سایت پیچیده با درگاه بانکی نیست شما یک سایت شرکتی راه اندازی میکنید با سئو خوب با شماره های سایت تماس میگیرد و بصورت حضوری تلفنی سفارش خود را ثبت میکند.

جستجوی پیشرفته و فیلتر دسته بندی سیستم جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی وب سایت دیجی کالا بسیار قدرتمند می باشد و به شما این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت که قرار دارید بتوانید فیلدهای مختص آن دسته بندی را جستجو نمایید. به عنوان مثال در صورتی که در دسته بندی موبایل قرار دارید می توانید تعداد سیم کارت و سایر فیلدهای مربوط به موبایل مورد نظر خود را در بین موبایل های موجود جستجو نمایید و در صورتی که در بخش لپ تاپ هستید می توانید پردازنده و سایر فیلدهای اختصاصی مربوط به این دسته بندی را جستجو نمایید این قابلیت وب سایت بسیار پیچیده می باشد و کنترل پنل کاملی می بایست برای آن در بخش مدیریت تعبیه گردد.

Shape2

سیستم مقایسه محصولات این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد که در هر دسته بندی از وب سایت بین دو یا تعداد بیشتر از محصولات مقایسه نماید تا کاربر بتواند با دید بهتری محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید همچنین این سیستم فیلدهای مختلف چند محصول را در مقابل هم قرار می دهد تا احتیاجی نباشد کاربر برای مقایسه بین دو محصول چند صفحه مختلف را مشاهده نماید.

سیستم پیگیری محصول این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا در صورتی که قصد داشت از روند تغییرات قیمت و به روز رسانی محصول خاصی آگاه باشد.

اضافه به علاقه مندی این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند محصولات مورد نظر خود را به علاقه مندی های خود اضافه نماید تا در صورتی که نیاز بود بتواند سریعا به آنها دسترسی یابد همچنین در صورتی که کاربر وارد وب سایت شده باشد علاقه مندی های کاربر در ورودهای بعدی او نیز ذخیره می گردد و به این صورت می توانید به محصولات مورد نظر خود سریعتر دسترسی پیدا نماید.

سیستم رای دهی سایت های فروشگاهی معمولی نیز سیستم نظرات و رای دهی دارند اما سایت دیجی کالا نسخه پیشرفته آن را دارد و به این صورت می باشد که کاربران می توانید بر روی نظرها رای دهی نمایند و همچنین رای دهی آن بر روی چند المان مختلف می باشد.

نمودار قیمت افزایش و کاهش قیمت محصول را به صورت یک نمودار در صفحه محصول نمایش می دهد تا کاربر بتواند اطلاعات بیشتری از محصول داشته باشد.

دیجی کالا رتبه اول بعضی از محصولات را ندارد بیشتر تمرکز آن روی یک سری از محصولاته فقط مانند کالای دیجیتالی لذا اگر بخواهد روی تمام دسته های محصولات کار کند هزینه این کار بسیار زیاد می شود و خیلی راحت نیست بنابراین ترجیح داده روی تعدادی از دسته های محصولات کار کند و بقیه را ار روش های دیگری مانند همکاری در فروش به دست بیاورد همین امر کار شما را راحت کرده است امکانی که سایت دیجی کالا ندارد و پیشنهاد می گردد برای سایت حتما در نظر گرفته شود

نسخه موبایلی وب سایت و طراحی سایت به صورت ریسپانسیو موردی است که امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دلیل اصلی آن این می باشد که حدود ۷۰ درصد از کاربران امروزه از موبایل برای مورد وب سایت استفاده می نمایند و همچنین گوگل و سایر موتورهای جستجو وجود نسخه موبایلی وب سایت را به عنوان یکی از المان های رنک دهی وب سایت ها قرار می دهند و در صورتی که وب سایت نسخه موبایلی داشته باشد رنک بهتری در موتور جستجو خواهد گرفت.

ارسال پیامک اعلانات و پیام ها علاوه بر ایمیل از طریق اس ام اس نیز اطلاعات رسانی خواهند گردید.

SSLبهتر است برای وب سایت فروشگاهی گواهینامه SSL خریداری گردد و وب سایت بر بستر HTTPS پیاده سازی گردد گواهینامه SSL برای وب سایت های فروشگاهی ضروری می باشد برای در نظر گرفتن امکانات وب سایت فروشگاهی خود حتما با متخصص طراحی وب مشورت نمایید.

قیمت یک سایت بستگی به عوامل متعددی از جمله زبان برنامه نویسی و امکانات آن سایت دارد

مهم ترین عامل در طراحی سایت هسته مرکزی و فرمت برنامه نویسی و امکانات آن است. برای مثال سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس به صرفه تر و سریع تر هستند برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و برای کسب و کار ها و پروژه های بزرگ تر زبانهایی کانند لاراول جنگو .net پیشنهاد کارشناسان است.

وردپرس یک سیستم سایت ساز و پکیج راه انداز وب سایت فروشگاه اینترنتی وبلاگ هر مدل است که به صورت رایگان شما می توانید آنرا از طریق وب سایت رسمی وردپرس دانلود کرده و بر روی فضای اینترنتی خود نصب کنید  و سپس وب سایت خود را به طور کامل با جزئیات و امکانات متفاوت و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی کرده و مطالب و بخشهای مختلف سایت را خودتان مدیریت کنید.

به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز open source می باشد که در دسته سیستم مدیریت محتوا یا همان CMSمخفف Content Management System می باشند قرار میگیرد از آنجا که سیستم وردپرس رایگان است هر کاربری می تواند فایل های مربوطه ی آن را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهد.
یکی از مراحل مهم فرایند طراحی سایت انتخاب CMS یا سیستم مدیریت محتواست با توجه به زمان و گستردگی تنظیمات اولیه کار مطمئنا هر کسی ترجیح میده سیستم مدیریت محتوایی داشته باشه که با نیازهای کاری الآن و آیندش مطابقت داشته باشه.

Shape3

درسته که وردپرس اول به عنوان نرم افزار وبلاگ نویسی کارشو شروع کرد اما قالب وردپرس تبدیل به یکی از زبده ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود شده میشه از این قالب ها برای هر چیزی استفاده کرد از وبلاگ های سفارشی گرفته تا سایت شرکت های بزرگ.
اسم های بزرگی مثل وال استریت ژورنال نیویورک تایمز CNN و eBay همشون از پلتفرم وردپرس استفاده کردن. استفاده آسان رابط کاربری ساده وردپرس باعث میشه بروزرسانی سایت و مطالب از ارسال های وبلاگ گرفته تا چندرسانه ای ها مثل عکس و ویدئو خیلی ساده و آسون باشه وردپرس راههای زیادی برای سفارشی سازی سایت پیش پای کاربرها میذاره.

سفارشی سازی وردپرس استاندارهای سایت ها رو رعایت می کنه و چون PHP منبع بازه استفاده ازش برای هرکسی که میخواد بعدا هم سایتشو ارتقا بده خیلی سادست بخاطر همین مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه ساخت سایت محسوب میشه. همونطور که انتظار میره، امکانات و افزونه های زیادی هم داره و میتونه نیازهای هر تجارتی رو مرتفع کنه که هر روز هم تعدادشون بیشتر میشه و یک دایرکتوری راحت.

سئو البته همه میخوان ترافیک بیشتری روونه سایتشون کنن برای اینکار باید گوگل رو راضی نگهدارید بخت و اقبال با وردپرسی ها یار بوده و گوگل از یه سری از قابلیت های خاص وردپرس خوشش اومده.

پس وردپرس کار سئوتونو راحت کرده و خودش از اساس طوری طراحی شده که مواظب مکانیک های سئو باشه در نتیجه شما میتونید بیشتر تمرکزتونو بذارید روی تولید محتوا و رتبه سایتتونو بهتر کنید تا ترافیک بیشتری رو به سمت سایتتون بکشونید.

با خرید سایت شرکتی و صرف زمان برای بهینه سازی و سئو سازی سایت، سرمایه گذاری بلند مدت انجام می‌دهید. با ادامه فعالیت سئو‌سازی و استمرار در آن می‌توانید امید داشته باشید که در نتایج گوگل ظاهر شوید. اگر سئو‌ی سایت و محصولات شما به خوبی انجام شده باشد کاربران اینترنتی با جستجوی محصولات و کلمات مشابه سایت شما می‌توانند محصولات شما در نتایج گوگل ببینند از این رو به خودی خود این مورد یک بازاریابی برای محصولات و خدمات شما محسوب می‌شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.