استفاده از تابلو روان یا تابلو چلنیوم؟

بهترین و بزرگترین تبلیغات میدانی بریا فروشگاه ها، مغازه ها و حتی موسسات و شرکت ها استفاده از ابزار جلب توجه مانند تابلو تبلیغاتی می باشد. تابلو های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک کاربرد خاص خود را دارد اما در مورد اینکه کدام یک را انتخاب کنیم باید کمی تحقیق کرد و معیار ها را در نظر گرفت.

تابلو روان

تابلو روان به تابلویی اطلاق می شود که از ماژول های ال ای دی به هم پیوسته طراحی شده است و می توان با برنامه ریزی متون و اشکال مختلفی را روی آن نمایش داد. به تابلو روان در ابعاد بزرگ حتی تلویزیون شهری نیز گفته می شود. مزیت این نوع تابلو این است که می توان متن های زیادی را به صورت اسلاید (رد شونده) روی آن جای داد. در نتیجه در یک تابلو روان با ابعاد کوچک می توان متون زیادی را نمایش داد و همراه با رنگ بندی و افکت های مختلف مخاطب را جلب توجه نمود. تنها نکته ای که ممکن است باعث شود تصمیم به تهیه آن نگیرید قیمت آن است و البت کمی هم فضا نیاز دارید. مثلا نمی شود مستقیم روی شیشه مغازه کوچک قرار داد زیرا دارای اندازه مستطیلی می باشد و پشت آن دیگر دیده نمی شود.

تابلو روان یا تابلو چلنیوم
تابلو روان (تلویزیون شهری)

مزایای تابلو روان led

  • طول عمر بیشتر: طول عمر طولانی باید مزیت شماره یک نورپردازی LED باشد
  • راندمان انرژی عالی
  • بادوام در شرایط سخت
  • قابل اجرا در محیط های سرد یا گرم
  • انتشار بسیار کم اشعه ماوراء بنفش
  • سازگار با محیط زیست

یکی دیگر از موضوعات مهم در انتخاب تابلو ، نحوه نصب صحیح تابلو می باشد. اینکه بدانیم چه تابلویی در چه مکانی چطور نصب می شود از اهمیت زیادی برخواردار است و باعث می شود اتلاف انرژی و هزینه را تا حد امکان کم کنیم.

تابلو روان
تابلو روان

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از ساده ترین تابلو های تبلیغاتی در صنعت تابلوسازی می باشد که به راحتی می توان در ابعاد کوچک آن را روی شیشه یا ویترین های کوچک پیاده سازی کرد و هزینه کمتری هم برای آن پرداخت کرد. خود تابلو چلنیوم (چنلیوم) دارای جنس های مختلفی می باشد. آنها را با نئون ، پلکسی ، پلاستیک ، و اجناس دیگر طراحی می کنند. با توجه به اینکه تابلو های چلنیوم از حروف برجسته ثابت ساخته می شوند به آنها تابلو حروف برجسته نیز می گویند.

تابلو چنلیوم
تابلو چنلیوم

تابلو حروف برجسته چلنیوم چیست

قبل از پرداختن به مزایای تابلو چلنیوم، ابتدا باید در مورد ظاهر این تابلو و نحوه ساخت آن صحبت کنیم. تابلو حروف برجسته با انواع دیگر تابلوها متفاوت است، زیرا هر حرف به خودی خود یک تابلو است، مگر اینکه حروف کانال را روی یک مسیر مسابقه نصب کرده باشید. با این حال، هر حرف سه بعدی است، بنابراین آنها از سطح نصب بیرون می زنند. علاوه بر این، عمق کاراکترها به اندازه حرف، فونت و سایر عناصر بستگی دارد. شما اغلب این نوع تابلوها را در مراکز خرید و میدان‌ها، بوتیک‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، قهوه خانه ها، داروخانه ها ، دفاتر و ساختمان‌های پزشکی خواهید دید.

طراحی انعطاف پذیر

از آنجایی که تابلو چلنیوم دارای مجموعه ای از گزینه های ساخت است، حروف چلنیوم می توانند تقریباً به هر چیزی که شما تصور می کنید تبدیل شوند. شما می توانید شکل، اندازه، رنگ و سبک را انتخاب کنید. تنها محدودیت هایی که ممکن است با آن مواجه شوید ناشی از کدهای منطقه بندی، قوانین و مقررات است.

انواع مختلف روشنایی

در دنیایی از صدها گزینه علامت گذاری، جای تعجب نیست که حتی تابلو چنلیوم را می توان به روش های مختلف روشن کرد. در حالی که می‌توانید حروف کانالی داشته باشید که در شب روشن نمی‌شوند، کسانی که می‌خواهند بدون توجه به شرایط آب‌وهوایی، دید ۲۴ ساعته داشته باشند، باید به انواع مختلف حروف موجود در تابلو فکر کنند.

تابلو چنلیوم
تابلو چنلیوم

مزایای تابلو روان  LED

مقاوم در برابر آب

پیشرفت فناوری باعث شده است که اطلاعات با مخاطبان به اشتراک گذاشته شود. این مزایای صفحه نمایش LED نشان می دهد که چگونه این نمایشگرها می توانند به سازمان شما کمک کنند. برخلاف اکثر وسایل الکترونیکی، صفحه نمایش های LED می توانند در برابر آب مقاوم باشند. این باعث می شود که آنها یک انتخاب ایده آل برای رویدادهای فضای باز و استادیوم ها باشند. آنها همچنین در برنامه های تبلیغاتی مانند بیلبوردها و تابلوهای اطلاعاتی به خوبی کار می کنند. تابلو های LED در فضای باز بسیار انعطاف پذیر هستند و گزینه های سبک وزن و در مقیاس بزرگ را ارائه می دهند.

انعطاف پذیری اندازه

با LED، دیگر لازم نیست خود را به تنظیم اندازه ها یا شکل ها محدود کنید. چه بخواهید صفحه نمایش خود را مستقیم یا منحنی، مربع یا مستطیل، بزرگ یا کوچک داشته باشید، می توانید به ظاهر دقیقی که نیاز دارید برسید. هنگامی که از نمایشگری استفاده می کنید که برای هدف شما طراحی شده است، جلوه ای صیقلی و حرفه ای دریافت می کنید.

ظاهر بدون درز

مانیتورهای کاشی شده در گذشته معمول بودند، اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف این گزینه درزها بود. انعطاف پذیری اندازه LED به این معنی است که دیگر مجبور نیستید صفحه نمایش خود را به هم بچسبانید. تابلو روان می تواند یک قطعه بدون درز باشد که پیام یا ویدیوی شما را بدون نقص نمایش دهد.

کیفیت مناسب

یکی از بهترین مزایای پنل های روان LED کیفیت تصویر شگفت انگیز است. نمایشگرهای پیکسلی دقیق خروجی بصری خیره کننده ای را برای مخاطبان مستقیم شما ایجاد می کند. بینندگان امروزی انتظار کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را دارند.

طول عمر طولانی

صفحه نمایش های LED بازگشت سرمایه قوی را ارائه می دهند. نمایشگرهای بادوام دارای طول عمر طولانی هستند. اگر صفحه‌نمایش شما آسیب دید، می‌توان به شما کمک کرد آن را بازیابی کنید، بنابراین لازم نیست هزینه بیشتری برای تعویض آن بپردازید. این طول عمر سرمایه گذاری را برای هر سازمانی ارزشمند می کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.