زیبایی‌های شهر کالسکه‌ها در تور تایلند

تاکنون از شهر کالسکه‌ها چیزی شنیده‌اید؟ این شهر که در تایلند واقع شده از شهرهای دیدنی‌ای است که تاکنون توجه کمتری را به خود جلب کرده است. شاید نام تور تایلند یا تور پوکت را زیاد شنیده باشید اما شهر کالکسه‌ها احتمالا برای شما ناشناخته است. در این مطلب از آژانس هواپیمایی ستاره ونک با این جاذبه تایلند آشنا می‌شویم و البته راجع به تور پوکت و تور اسپانیا هم توضیحاتی خواهیم داد.

شهر کالسکه‌ها

شهر کالسکه‌ها کجاست؟

لامپانگ یکی از شگفت‌انگیزترین و کم‌تر دیده شده‌ترین شهرهای شمال تایلند است. لامپانگ بخشی از پادشاهی باستانی هاریفونچای و مرکز اصلی صنعت چوب ساج در قرن گذشته بود و حالا نیز دارای معابد بسیار زیبا و جذاب و بسیاری از خانه‌های به جا مانده از آن دوران است. لمپانگ به عنوان شهر کالسکه‌ها شناخته می‌شود زیرا کالسکه‌های اسب هنوز به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می‌شود، البته فقط برای گردشگران.

چرا لامپانگ شهر کالسکه‌ها نام گرفت؟

داستان‌های زیادی در مورد منشا این پدیده و اینکه چرا از کالسکه اسب به طور خاص در لمپانگ استفاده می‌شود وجود دارد. این کالسکه‌ها در لامپانگ در سال ۱۹۱۶ و در زمان حکومت پادشاه رامای پنجم ظاهر شدند. در آن روزها، شهر لامپانگ یک مرکز تجاری شلوغ بود که کالاها را از لائوس و برمه همسایه وارد می‌کردند. بازرگانان برای انتقال کالاها از ایستگاه های قطار برای فروشگاه‌ها، انبارها و انبارهای محلی به وسیله‌ای مناسب نیاز داشتند و این جا بود که کالسکه‌ها وارد بازی شدند و به نماد غیر رسمی شهر تبدیل شدند (نماد رسمی آن خروس سفید است).

این وسیله حمل منحصر به فرد حالا تبدیل به یک جاذبه توریستی سرگرم کننده شده است. می‌توانید با کالسکه تزئین شده‌ای را که مردم محلی از آن لذت می‌برند در لمپانگ در مسیرهای مختلف سفر کنید.

کالسکه‌

جذابیت‌های شهر کالسکه‌ها با آژانس مسافرتی ستاره ونک

استان لامپانگ یکی از شهرهای مرزی قبل از رسیدن به چیانگ مای از مناطق توریستی تایلند است. لامپانگ در منطقه‌ای نزدیک به ساحل رودخانه وانگ واقع شده است و از آنجایی که یک شهر کوچک است، توقف در لامپانگ قبل از ادامه به چیانگ مای و بازدید از مکان‌های دیگر خیلی طول نمی‌کشد. از کارهایی که می‌توانید در لمپانگ انجام دهید می‌توان به گشتن در شهر با کالسکه، بازدید از بازار جذاب محلی با انواع صنایع دستی و البته غذاهای مخصوص و دیدن خانه‌ها و معابد قدیمی و زیبا اشاره کرد.

تور پوکت از جذابیت‌های دیگر تایلند

پوکت یکی از استان های جنوبی تایلند است که از جزیره پوکت، بزرگترین جزیره کشور، و ۳۲ جزیره کوچک‌تر دیگر در سواحل آن تشکیل شده است. جزیره پوکت یک مقصد توریستی فوق‌العاده محبوب است که میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به آن سفر می‌کنند. با مجموعه‌ای از کارهای هیجان انگیز برای انجام در پوکت، شکی نیست که تعطیلات شما به تایلند خاطره انگیز خواهد بود. با تور پوکت ارزان می‌توانید از تورهای قایق در دریا، غروب‌های زیبای باورنکردنی، نمایش‌های زنده جذاب، ورزش‌های آبی ماجراجویانه و زندگی شبانه پر جنب و جوش لذت ببرید.

تایلند

از تا تور بالی با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

از دیگر مقاصد آسیایی که با آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌توانید به آن سفر کنید بالی است. بالی، مکانی عجیب و غریب، عرفانی و معنوی که به جزیره خدایان معروف است، در فهرست مسافران بسیاری قرار دارد و مقصدی رویایی در سراسر جهان است. این جزیره کوچک در قلب اندونزی با وجود آتشفشان‌های آتشین، چشمه‌های آب گرم طبیعی، مزارع وسیع برنج، مناظر صخره‌ای خیره‌کننده و سواحل در سطح جهانی واقعا از زیباترین مقاصد توریستی است. تور بالی از آن چیزهایی‌ است که هر کسی باید در طول زندگی خود حداقل یک بار تجربه کند و می‌‌توانید این تجربه را با ستاره ونک به دست آورید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شهر کمتر شناخته شده لامپانگ یا همان شهر کالسکه‌ها را بیشتر بشناسیم. از تایلند و شهرهای کوچک و بزرگ گرفته تا تور پوکت و تور بالی، آسیای جنوبی پر از ناشناخته‌ها و دیدنی‌های بدیع و البته فوق جذاب است. آژانس هواپیمایی ستاره ونک می‌تواند یک همراه عالی برای سفر به این نقاط باشد که تجربه منحصر بفردی را برای شما می‌سازد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.