آموزش بالا بردن لول در بازی فری فایر

Free Fire که در بین گیمرها با نام Garena Free Fire نیز شناخته می‌شود، یک بازی جذاب برای گوشی‌های موبایل است که توسط شرکت بازی سازی ۱۱۱dots Studio ساخته شده است. در صورتی که گوشی اندروید یا iOS دارید، می‌توانید بازی فری فایر را دانلود آن را تجربه کنید.

نکته مهمی که در مورد بازی فری فایر باید به آن توجه کنید این است که این بازی در سال ۲۰۱۹ به پردانلود ترین بازی موبایل در سراسر جهان تبدیل شد و از آن زمان تا به امروز این بازی توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین گیمرهای موبایل پیدا کند.

در آگوست ۲۰۲۱، Free Fire با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان رکوردی را به نام خود ثبت کرد. همچنین در سال ۲۰۲۱، Free Fire بیش از ۴ میلیارد دلار در سرتاسر جهان درآمد داشته کسب کرد.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که گیمرها به منظور تجربه بازی فری فایر مطرح می‌کنند این است که چگونه می‌توان اقدام به افزایش لول و سطح در بازی فری فایر کرد؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم با ما همراه باشید تا نگاهی به نحوی افزایش لول در بازی فری فایر انداخته و در مورد انجام این کار اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

اهمیت بالا بردن لول در فری فایر

افزایش لول و سطح در بازی‌های مختلف یک پارامتر بسیار مهم است. در واقع شما در اکثر بازی‌های ویدیویی با لول مواجه هستید و سطح یکی از جنبه‌هایی است که گیمرهای تازه کار را از بازیکنان برتر متمایز می‌کند. در بازی Free Fire نیز شاهد سیستم لول و سطح هستیم. در این بین اگر بخواهیم در مورد اهمیت بالا بردن لول در بازی فری فایر صحبت کنیم باید گفت که اگر شما به سرعت لول خود را در این بازی بالا ببرید، می‌توانید قفل ویژگی‌های خاص بازی را باز کرده و پاداش‌های بهتری را برای بهبود وضعیت بازی خود بدست بیاورید.

ارتقاء سطح و بالا بردن لول در بازی فری فایر مستلزم جمع آوری امتیازات تجربه است که پس از تجربه هر حالت بازی به جز مسابقات آموزشی و Custom به دست می‌آید. با این حال، در ادامه قصد داریم تا به صورت دقیق در مورد روش‌ها و تکنیک‌های افزایش لول در بازی فری فایر صحبت کرده و اطلاعات کاملی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

استفاده از کارت EXP

یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین روش‌هایی که به شما اجازه می‌دهد تا اقدام به بالا بردن لول در بازی فری فایر کنید، استفاده از کارت‌های EXP است. بازیکنانی که می‌خواهند در Free Fire به سرعت لول شان بالا برود، می‌توانند از کارت‌های EXP که امتیاز تجربه را در هر بازی دو برابر می‌کند استفاده کرده و از این طریق سطح تجربه آن‌ها در بازی فری فایر افزایش سریع تری پیدا کرده و از این طریق لول آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

آموزش بالا بردن لول در بازی فری فایر

در صورتی که علاقه مند هستید تا از این روش برای بالا بردن لول خود در بازی Free Fire استفاده کنید، برای دریافت برخی از این کارت‌ها نیاز است تا به بخش Power-Ups بروید و از این طریق کارت‌های EXP را خریداری کنید.

انجام مسابقات بتل رویال

همان طوری که بیان کردیم، به هر میزانی که شما بیشتر بازی فری فایر را تجربه کنید، به همان اندازه لول شما نیز در بازی افزایش پیدا می‌کند در واقع از آن جایی که امتیازات تجربه بر اساس عملکرد شما در بازی به دست می‌آید، بهتر است تا با بیشترین تعداد کشته‌های ممکن برنده بازی بتل رویال شوید. به یاد داشته باشید که رها کردن یک مسابقه باعث از دست دادن تمام امتیازات تجربه خواهد شد، بنابراین نیاز است تا زمانی که یک بازی بتل رویال را در فری فایر آغاز می‌کنید تا انتها در بازی بمانید و در هیچ شرایطی بازی را ترک نکنید تا امتیازهای تجربه شما از دست نرود.

انجام حالت بازی Clash Squad

شما می‌توانید در بازی Free Fire حالت‌های بازی مختلفی را مشاهده کنید. در این بین یکی از بخش‌هایی که می‌توانید از طریق آن اقدام به کسب تجربه در بازی کنید، حالت Clash Squad است.

نکته مهمی که در مورد حالت Clash Squad باید بدانید آن است که این حالت گیم پلی سریع تری از حالت بتل رویال معمولی در فری فایر داد. با توجه به گیم پلی سریع تر، حالتClash Squad/Clash Squad Ranked یکی از بهترین راه‌ها برای بالا رفتن سریع تر لول در بازیFree Fire است. همچنین اگر از کارت‌های دوبل استفاده می‌کنید، بسته به این که در چه لولی هستید، در کمترین زمان ممکن در بخش Clash Squad در بازی فری فایر می‌توانید تجربه بسیار زیادی به دست بیاورید و از این طریق سرعت لول آپ خود را بالاتر ببرید.

تکمیل ماموریت‌های روزانه

در بازی فری فایر به صورت روزانه ماموریت‌های مختلفی ارائه می‌شود. شما می‌توانید امتیاز EXP اضافی را با تکمیل اهداف یا ماموریت‌های روزانه که بازی به شما پیشنهاد می‌دهد، به دست بیاورید. ماموریت‌های روزانه در بازی فری فایر هر ۲۴ ساعت و به صورت تصادفی به بازیکنان ارائه می‌شود و برخی از ماموریت‌ها به سادگی تکمیل می‌شوند و برخی دیگر ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. فارغ از نوع ماموریت پیشنهاد ما این است که حتما توجه بسیار زیادی به تکمیل ماموریت‌های روزانه داشته باشید و از این طریق امتیاز تجربه بیشتری را در بازی فری فایر بدست بیاورید.

اگر نمی‌دانید که ماموریت‌ها در کدام بخش به شما نمایش داده می‌شود باید گفت که شما می‌توانید لیست ماموریت‌های روزانه را در نزدیکی نقشه بازی پیدا کنید. بازیکنان می‌توانند روی انجام ماموریت‌های روزانه در بازیFree Fire تمرکز کنند که بیشترین امتیاز تجربه را به آن‌ها ارائه می‌کند. نکته مهمی که در مورد آموزش بالا بردن لول در بازی فری فایر باید بدانید این است که تکمیل ماموریت‌های روزانه به بازیکنان کمک می‌کند تا سریع تر سطح خود را در بازی بالا ببرند.

خرید و استفاده از جم در بازی فری فایر

مثل هر بازی آنلاینی در بازی فری فایر نیز شاهد امکان خرید درون برنامه‌ای هستیم. ارز موجود در بازی فری فایر جم نامیده می‌شود. به منظور تشویق گیمرها به خرید جم فری فایر ، در صورتی که جم خریداری کرده و از آن استفاده کنید، می‌توانید از این طریق نیز در بازی لول آپ کنید.

بالا بردن لول در بازی فری فایر

در واقع مکانیزم خرید و استفاده از جم در بازی Free Fire به شکلی است که زمانی که جم خریداری کنید، چند امتیاز تجربه و EXP رایگان به دست می‌آورید. دریافت این امتیازات EXP اضافی به شما کمک می‌کند تا شخصیت خود را در بازی با سرعت بیشتری ارتقا دهید و از این طریق لول آپ سریع تری را تجربه کنید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند چندین فعالیت درون برنامه‌ای مختلف را انجام دهند تا از این طریق امتیاز تجربه اضافی به دست آورد و سطح بازی خود را بالا ببرند. مشاهده تبلیغات یکی از این فعالیت‌های درون برنامه‌ای است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به بازی فری فایر انداخته و در مورد اهمیت بالا بردن لول در این بازی توضیحات کاملی را به شما ارائه کردیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با سرعت بیشتری در بازی فری فایر شخصیت خود را ارتقا داده و از طریق بالا بردن لول، به قابلیت‌ها و امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.