جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی۲۰۲۰

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی۲۰۲۰

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی۲۰۲۰″ در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

 این مطلب در بهمن ماه ۱۴۰۲ بروزرسانی شده است.

یکی از این ۸ رنگ موی روشن را امتحان کنید

وقتی طیف رنگین‌کمان کاملی از رنگ‌ها برای انتخاب وجود دارد، گاهی اوقات به نظر می‌رسد یک ما عادت به رنگ های تکراری کرده ایم. انتخاب یک رنگ موی پررنگ و روشن می‌تواند باعث شود که احساس هماهنگی بیشتری با خودتان داشته باشید. این رنگ ها را امتحان کنید تا تنوع را حس کنید.

رنگ موی قرمز

برای بهترین ظاهر، این رنگ موی قرمز را در نظر بگیرید که عملا می درخشد. از آنجایی که رنگ بسیار دراماتیک است، توصیه می‌کنم آن را با آرایش و سبک‌های دراماتیک ست کنید تا کل ظاهر را به تصویر بکشید. رنگ فانتزی است، بنابراین در حمام مراقب باشید و توجه داشته باشید که ممکن است احتیاج به کمی نگهداری بیشتری داشته باشید. هر چند ما می گوییم ارزشش را دارد!

اقیانوس آبی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2024

 تقریباً مخالف طیف بالا، این رنگ آبی عمیق را خواهید یافت که اعماق دریا را تقلید می کند و حسی از رمز و راز بد خلق می کند. مین کیم، این یک انتخاب فوق‌العاده برای کسانی است که می‌خواهند رنگ موی متفاوتی را تجربه کنند. دستیابی به این ظاهر معمولاً شامل یک فرآیند سفید کردن برای ایجاد یک پایه بلوند روشن است و به دنبال آن استفاده از رنگ فیروزه ای یا آبی پر جنب و جوش است. مشابه قرمز پررنگ در بالا، این رنگ مستعد محو شدن رنگ است، بنابراین در صورت نیاز تجدید کنید یا از کمرنگ شدن لذت ببرید.

زرد روشن

بیایید سه رنگ اصلی را با رنگ زرد به پایان برسانیم، سایه ای آفتابی که برای تمام جشن هایی که در پیش دارید عالی است. زرد یکی از رنگ‌هایی است که بیشتر از همه از آن اجتناب می‌شود، و دیدن آن در کنار پلاتین یک پیچ و تاب جدید است. اگر پوست روشن با ته رنگ گرم دارید، ممکن است رنگ آن کمی طاقت فرسا باشد. در غیر این صورت، مناسب است.

رنگ موی صورتی

کسانی که هوس یک رنگ موی دخترانه دارند که هنوز پررنگ و روشن به نظر می رسد باید این رنگ صورتی در نظر بگیرند. این رنگ ملایم و زنانه است، اما همچنین یک رنگ سرگرم‌کننده و شیک است که حال و هوای رمانتیکی به شما می‌دهد. به عنوان یک مزیت، صورتی به‌دلیل جذاب‌تر کردن تمام رنگ‌های پوستی شناخته شده است، بنابراین اگر مطمئن نیستید که چه رنگی برای شما بهتر به نظر می‌رسد، این رنگ را انتخاب کنید. فقط توجه داشته باشید که برای حفظ رنگ احتمالاً باید هفته ای یک بار از نرم کننده استفاده کنید.

سبز نعنایی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2024

برای یک چرخش شیرین و لطیف بر روی سبز تیره، رشته مو های خود را به این رنگ پاستلی در نظر بگیرید. موهای سبز نعنایی مانند آب نبات، عجیب و غریب به نظر می رسند و به آن حال و هوای دخترانه می بخشند. این رنگ نرم، سرگرم کننده و فانتزی است. فرقی نمی‌کند بسیار روشن باشید یا کاملاً تیره، هر رنگ پوستی می‌تواند با این رنگ مو جفت شود. با این حال، اگر موهای شما به طور طبیعی تیره است، برای اینکه این رنگ نعنایی به اندازه کافی روشن شود، نیاز به پردازش زیادی دارد.

رنگ موی اسطوخودوسی

مشابه رنگ سبز نعنایی در بالا، دستیابی به این رنگ موی اسطوخودوسی رویایی معمولاً نیاز به یک فرآیند روشن کردن برای رسیدن به پایه بلوند کم‌رنگ دارد و به دنبال آن از تونر یا رنگ بنفش پاستلی استفاده کنید.

لطافت و زنانگی این رنگ چیزی است که آن را واقعاً فریبنده می کند. این رنگ ظرافت را به هر مویی اضافه می کند و آن را به انتخابی ایده آل برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال فضایی عجیب و غریب و رویایی هستند. این رنگ مو مکمل هر رنگی است. ، در حالی که به کسانی که ته رنگ گرم دارند، حس خوبی به تعادل می بخشد.

نارنجی

اگر قرمز کاملاً مورد علاقه شما نیست، اما جسارتی که ارائه می دهد را دوست ندارید، به جای آن یک رنگ موی نارنجی برقی را در نظر بگیرید.  در مورد اینکه این رنگ پرتقالی بیشتر به چه کسانی میاید باید گفت که برای کسانی که ته رنگ طبیعی گرمتری دارند بهترین است. رنگ پوست سرد ممکن است با این رنگ احساس خوبی نداشته باشد.

رنگ موی صورتی مرجانی

برای تغییر رنگ صورتی ملایم بالا، جرأت کنید این صورتی پررنگ و مرجانی را امتحان کنید. این رنگ میتواند پوست روشن را می‌توان با کنتراست خیره‌کننده‌ای که ایجاد می‌کند تکمیل کرد، در حالی که پوست‌های متوسط و سبزه می‌توانند از ته‌رنگ‌های گرم که درخشش طبیعی آن‌ها را افزایش می‌دهند، بهره ببرند.

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی

معیارهای انتخاب رنگ مو

۱-رنگ پوست : بهتر است در هنگام انتخاب رنگ مو، رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و با توجه به آن رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور معمول هر چقدر تضاد میان رنگ پوست و مو بیشتر باشد، چهره شما بیشتر به چشم می آید. توجه داشته باشید که رنگ مو باید با تناژ رنگ پوست تان دارای هماهنگی باشد.

۲- رنگ چشم : یکی دیگر از عوامل انتخاب رنگ موی مناسب رنگ چشم های شماست. در هنگام انتخاب رنگ مو، رنگ چشم های خود را نیز در نظر بگیرید و بهترین آن را انتخاب کنید.

مارک پرستیژ،آوایی،آنیکا،مارال،گانس،دوماسی بعضی از مارک های خوب رنگ مو ایرانی هستند.حالا باهم جدیدترین رنگ موهای فانتزی را میبینیم:

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو جدید

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو بادمجانی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو شیک

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو فانتزی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو خاص

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو عروسکی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو فانتزی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو ۲۰۲۰

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو قهوه ای

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو آبی

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو زیبا

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو ۹۹

جدیدترین مدل رنگ مو فانتزی2020
رنگ مو فانتزی

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.