گران ترین محصولات در آمازون، جالبه حتما بخونید

آمازون در حال حاضر بیش از ۳۵۰ میلیون کالا در انبار دارد. اینجا محل انواع آثار کمیاب، استثنایی، منحصر به فرد و شاهکار است. در این سایت می توانید مطمئن باشید که اقلام جعلی وجود ندارد. گران ترین چیز در آمازون ۲۰۲۳ چیست؟ لیست گران ترین چیزها در آمازون به سرعت تغییر می کند. در حال حاضر، آنها آیتم های لوکس مد، دکوراسیون منحصر به فرد خانه، یادگاری های ورزشی، و بسیاری دیگر هستند.

گران ترین محصولات در آمازون

نقاشی رقص شکوفه ابیا آویلا

گران ترین محصولات در آمازون
گران ترین محصولات در آمازون

 

 

اگر از ما بپرسید که یکی از آرامش بخش ترین چیزهایی که باید تماشا کنید چیست؟ ما بلافاصله پاسخ خواهیم داد که نقاشی است. و اگر این رقص معروف شکوفه است که توسط ابیا آویلا نقاشی شده است، پس جای تعجب نیست که قیمت نجومی دارد.

قیمت این رنگ حدود ۱۰ میلیون دلار است. بله، این ۱۰،۰۰۰،۰۰۰ با هفت صفر است.

مطمئناً گران‌ترین کالای آمازون است، زیرا ممکن است پیشینه‌ای مرموز را پنهان کند که ما از آن اطلاعی نداریم!

توپ بیسبال

اگر یک بازیکن بیسبال هستید یا علاقه قابل توجهی به این ورزش دارید، ممکن است کریستی متیوسون را بشناسید، یکی از بزرگترین پرتاب کننده های بیسبال مدرن در تاریخ.

این بازیکن مملو از استعداد و کاریزما بود که باعث شد او عنوان “اولین چهره بیسبال” را به دست آورد.

این T206 HOF Portrait Piedmont به عنوان گران‌ترین مورد در بخش خاطرات ورزشی آمازون با سایر موارد در نظر گرفته می‌شود. هزینه آن حدود ۴۰۹,۴۲۲٫۵۹ دلار به علاوه حمل و نقل است.

پس شما منتظر چه هستید؟ اگر دوست دارید یادگاری های بیسبال جمع آوری کنید و کمیاب ترین قطعه را با موفقیت به خانه خود بیاورید، این یکی را بخرید.

ساعت کرونوگراف مردانه اتوماتیک Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona Ice Blue Dial Automatic

ما می دانیم که چگونه همه شما دیوانه ساعت می شوید، و اگر ساعت رولکس است، حداقل همه آن را می خواهند!

این گران‌ترین چیز در آمازون بلافاصله پس از معرفی به بازار توجه همه را به خود جلب کرد. قیمت فعلی ۱۶۹۹۹۵ دلار است که توسط شرکت Gold Watch به فروش می رسد.

این ماده از پلاتین طبیعی با قاب شاه بلوطی قهوه ای رنگ سراکروم طراحی شده با مقیاس تاکیمتری ساخته شده است که هزینه آن بسیار بالاست.

 آویز گردنبند مهره سه چشمی اصلی بودیسم تبتی

از نسلی به نسل دیگر مردم سعی می کنند از سنت ها و فرهنگ خود پیروی کنند. گردنبند ۳ چشم بودیسم تبتی بخشی از آن است. پیروان معتقدند که از مالک محافظت می کند و پس از استفاده آن، مثبت و قدرت بیشتری را گسترش می دهد.

گفته می شود که این آویز همچنین می تواند فردی را با توانایی شکست دادن انتظارات با شناخت و شهرت توانمند کند.

جای تعجب نیست که چرا ۱۶۹۰۰۰ دلار قیمت دارد. اگرچه آنها بسیار منحصر به فرد و با کلاس به نظر می رسند!

گران ترین ماشین جهان در سال ۲۰۲۳

کت خز سمور واقعی

گران ترین محصولات در آمازون
گران ترین محصولات در آمازون

 خانم‌ها، اکنون نوبت شماست که برای این زمستان چیزی شگفت‌انگیز و نفس‌گیر بگیرید. اگر در سیبری زندگی کنید که قطعا این کالای لوکس را دوست خواهید داشت.

حس شگفت انگیزی خواهد داشت، می دانیم. کت خز سمور روسی طبیعی گران ترین کالا در آمازون است. افراد ثروتمند در سراسر جهان با پوشاندن این ماده نرم در بدن خود جایگاه خود را حفظ می کنند. علاوه بر این، این کت قابل تنظیم است. می توانید از آنها بخواهید که آن را با توجه به اندازه گیری های شما بسازند.

قیمت اولیه کت خز حدود ۴۹۰۰۰ دلار است. هزینه ممکن است بسته به طول، رنگ، اندازه و سبک بسیار مناسب شما متفاوت باشد.

گلدان مگنومی اسب آبی خاکستری کریستال داوم، ۳ سر نقره ای

زیباست که خانه خود را با وسایل منحصر به فرد و عجیبی که هیچکس در مجموعه خود ندارد تزئین کنید. این گلدان کریستالی با داوم باورنکردنی اش همینطور است. این کار سلطنت خانه شما را بدون هیچ تلاش اضافی افزایش می دهد.

گلدان سه سر ممکن است در لحظه ای که آن را می بینید گران به نظر برسد، اما به ما اعتماد کنید، ارزشش را دارد. جالب اینجاست که در سال ۱۸۷۸ در فرانسه (Uniqueness) توسط ژان داوم و پسرانش تأسیس شد.

از آن زمان، این تنها تولیدکننده کریستال تجاری باقی مانده است که خمیر شیشه ای اصلی را برای مجسمه های کریستالی و شیشه های هنری می فروشد.

قیمت این قطعه منحصر به فرد با ارسال رایگان حدود ۴۸۶۰۰ دلار است که اگر علاقه مند به جمع آوری گلدان های ضد عفونی برای خود هستید، می تواند برای شما بسیار عالی باشد!

 لوستر Lladro Niagara

گران ترین محصولات در آمازون
گران ترین محصولات در آمازون

چیزهای درخشان همه چیز را شبیه یک افسانه می کند که ما عاشق دیدن آن هستیم. در مورد این لوستر Lladro Niagara که در لیست گرانترین چیزهای آمازون قرار گرفت نیز همینطور است!

این جواهر اولین بار توسط بودو اسپرلاین، طراح مشهور آلمانی طراحی شده است. دارای مات دست ساز پری چینی سفید با فناوری مدرن فیبر نوری است. مطمئناً دید و حال و هوای اتاق نشیمن یا محل کار شما را در هر کجا که می خواهید این کالای زیبا را مستقر کنید، افزایش می دهد.

قیمت لوستر نیاگارا حدود ۴۶۹۷۰ دلار با هزینه ارسال رایگان می باشد.

نقاشی ناوچه انگلیسی در خلیج ناپل

نقاشی ها همیشه لوکس هستند. همه ما این واقعیت را به خوبی می دانیم. این اثر هنری توسط جان توماس، که “نقاش دریایی” پادشاه جورج ۳ بود، طراحی شده است. پس از پانزده سال، او حمایت پادشاه را به خاطر جعل و کلاهبرداری همسرش از دست داد.

این رنگ زیبا یادآور وضعیت دراماتیک آن زمان است و مهم ترین سرمایه گذاری برای دنیای هنر قرن نوزدهم به حساب می آید.

در حال حاضر، حدود ۲۸۵۰۰۰ دلار هزینه دارد. ارزش آن را دارد که تغییر شدید آن دوران را به خاطر بسپاریم!

سکه سیلور مورگان آمریکا ۱۸۸۴

سکه سیلور مورگان آمریکا 1884
گران ترین محصولات در آمازون

با اطمینان میگویم که برخی از مردم دوست دارند کمیاب‌ترین چیزی را که در این دنیا وجود دارد جمع‌آوری کنند. شما می توانید آن را سرگرمی یا علاقه، هر چه می خواهید بنامید. این دلار مورگان نقره‌ای آمریکا مدل ۱۸۸۴ از این نوع جواهرات است.

بله، قیمت فعلی این نگین ۹۹۵۰۰۰ دلار است و فروشنده آن Mint State Gold است.

این سکه یکی از گران‌ترین و معتبرترین اقلام در آمازون در حال حاضر با تایید خدمات درجه‌بندی حرفه‌ای سکه (PCGS) است. PCGS همچنین به عنوان قابل اعتمادترین سرویس سکه درجه بندی در سطح جهان برچسب گذاری شده است، بنابراین می توانید تصور کنید که این قطعه چقدر خارق العاده است!

روبرتو کلمنته H&B Game Bat

کسانی که عاشق ورزش هستند همیشه علاقه زیادی به ذخیره قطعات منحصر به فرد مورد استفاده اسطوره ها دارند. این چوب بیسبال روبرتو کلمنته همینطور است.

او اولین بازیکن آمریکای لاتین و کارائیب بود که به شهرت در بیسبال دست یافت.

این خفاش بازی H&B قطعه کمیاب است که او آخرین بازی خود را قبل از مرگ زودهنگام انجام داده است. همچنین نام روبرتو در آن با گواهی اصالت PSA حک شده است. ارزش این جواهر حدود ۴۵۵۳۶ دلار است و مطمئناً تخصص در مجموعه شما را غنی خواهد کرد!

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.