چیدمان زمستانی دکوراسیون خانه با حداقل هزینه

چیدمان زمستانی دکوراسیون خانه با حداقل هزینه

بیاییم با حداقل هزینه و تکیه بر هنر و ذوق شما خانم‌های هنرمند، تغییراتی تاثیر‌گذار را در چیدمان خانه طراحی و اجرا کنیم
وقتی حرف از تغییر دکوراسیون به میان می‌آید، معمولا گمان می‌کنیم کوچک‌ترین حرکتی با مخارج سنگینی همراه خواهد بود و همین گمان اولیه برای هریک از ما کافی است که کلا قید هرگونه تغییر چیدمان در منزل‌مان را بزنیم و هیچ‌وقت با آن مواجه نشویم. غافل از این‌که بیشتر اوقات و به راحتی، بهترین فرصت برای ایجاد حال و هوایی تازه در سبک زندگی و محیط اطراف‌مان را از دست می‌دهیم. این بار به ما اعتماد کنید و همراه ما باشید تا با حداقل هزینه و با تکیه بر هنر و ذوق شما خانم‌های هنرمند تغییراتی تاثیر گذار را طراحی و اجرا کنیم.

خورشید را به خانه خود بیاورید

در روزهای زمستان، کمبود آفتاب و نور طبیعی به شدت احساس می‌شود و فضای خانه را دلگیر و سرد می‌کند. بنابراین بهتر است روی منابع نور فرعی خانه تمرکز بیشتری کنید. حالا وقت آن رسیده تا آباژورهای قدیمی را که در انباری خاک می‌خورند ، دوباره بازسازی کنید. رنگ جدیدی برای پایه آن انتخاب و کلاهک آن را تعویض یا با تکنیک‌هایی از جمله کلاژ پارچه و نخ، آن را احیا کنید.

به گذشته سفر کنید

شب نشینی‌های قدیم دور کرسی‌های خانه مادربزرگ یادآور بهترین روزهای ما در گذشته است. با آوردن کرسی، نقطه کانونی جدیدی برای چیدمان زمستانی منزل خود انتخاب کنید. اگر امکان استفاده از کرسی را در منزل‌تان دارید که بهتر از این نمی‌شود. اما اگر در خانه شومینه دارید، وقت آن رسیده است چیدمان مبل‌هایتان را تغییر دهید. برای این منظور یک نیم ست یا حداقل دو مبل تکی را در دو طرف شومینه قرار دهید و آن محدوده را به نشیمنی دنج تبدیل کنید.

شمعی روشن کنید

گرمای آتش نمادی آشنا از روزهای سرد زمستان است. یکی از گزینه‌های یادآور این نماد، شمع‌های پر تنوع هستند. بهتر است دست به کار شوید و با مقداری پارافین شمع‌هایی مطابق با سلایق‌تان درست کنید یا شمع‌های ساده و استوانه‌ای خود را با چوب‌های دارچین و برگ‌های کاج و دانه‌های قهوه تزیین کنید و روی میز ناهار خوری یا میز جلومبلی خود بچینید. وجود این شمع‌ها در شب‌های زمستان گرمای محیط را دوچندان می‌کند.

با رنگ‌ها بازی کنید

بهتر است از تم‌های رنگی گرم و تیره استفاده کنید. این به معنی تغییر رنگ دیوارها یا رنگ روکش مبل‌ها یا پرده‌ها نیست. بلکه کافی است با چند تغییر کوچک روح تازه‎ای به خانه خود ببخشید. به عنوان مثال رومیزی‌های خود را عوض کنید، از طیف رنگی نارنجی ، قرمز ، زرشکی و طلایی استفاده کنید. روکش کوسن‌ها را نیز می‌توانید به راحتی تغییر دهید. رنگ‌های گرم انرژی فضای خانه را در زمستان فراهم می‌کند.

میزبان عناصر طبیعی باشید

برای چندماهی ظروف کریستال و چینی‌های لوکسی را که تزیینات منزل‌تان هستند، جمع و به جای آن از ظروف چوبی، سفالی یا حصیری برای تزیین روی کنسول یا میز استفاده کنید. عناصر چوبی با رنگ گرم و طبیعی‌اش به شدت در دکوراسیون شما اثرگذار خواهد بود. مثلا مقداری چوب دارچین را دسته کنید و چند بلوط و گل پنبه و میوه‌های کاج را درون سبدی چوبی بچینید و آن را روی میز جلومبلی خود قرار دهید. به همین راحتی یک طرح زمستانی را اجرا کرده اید. علاوه براین گیاهان آپارتمانی سبز و سرحال مثل پتوس و سانسوریا نیز روح تازه‌ای به خانه شما می‌بخشد.

نویسنده : مریم ادیبی / خراسان

امیدواریم از مطلب “چیدمان زمستانی دکوراسیون خانه با حداقل هزینه” استفاده کرده باشید. نظر خود را در خصوص این مطلب با ما در میان بگذارید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.