چگونه در انتخاب بهترین قالیشویی در غرب تهران اشتباه نکنیم؟

چگونه در انتخاب بهترین قالیشویی در غرب تهران اشتباه نکنیم؟

آیا تا به حال به دنبال بهترین قالیشویی در غرب تهران بوده اید و برای  انتخاب بهترین قالیشویی تردید داشته‌اید؟  بد نیست با نگاهی گذرا به ویژگی ها و قابلیت های مجتمع قالیشویی بنفشه  در قسمت غربی پایتخت ، تصمیم خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز خود بگیرید. در این مقاله شما را از نحوه کار کرد قالیشویی و مزایای اعتماد به قالیشویی بنفشه مطلع خواهیم ساخت.

قالیشویی غرب تهران

نحوه شستشوی فرش در قالیشویی غرب تهران

روش های مختلفی برای شستشوی فرش وجود دارد که یکی از آنها استفاده از سشوار مکنده برای کنترل میزان رطوبت فرش است. در این روش با استفاده از تجهیزات پیشرفته ، فرش تا حد بسیار کمی مرطوب می شود.

اگرچه روش شستشو تقریباً مشابه روش خانگی آن است ، اما در این روش با استفاده از دو برس بسیار بزرگ ، مواد شوینده روی سطح فرش پهن می شود و پس از، ار  بین بردن لکه ها و خاک از روی فرش ، کف ایجاد شده توسط دستگاه توسط مکنده از فرش جدا می‌شود. پس از مکش، فرش خشک می شود.

برخی از قالیشویان از محصولات خاص گاز دار برای جذب آب در فرش استفاده می کنند. این روش عاری از هرگونه موادی است که می تواند به فرش آسیب برساند. یکی از مزایای این روش این است که مواد شوینده در بافت فرش باقی نمی ماند و برای شستشو به آب زیادی نیاز ندارد.  بنابراین می توان فرش را خیلی سریع خشک کرد. یکی از معایب این روش این است که لکه ها به طور کامل پاک نمی‌شوند.

 شستشوی فرش در روش شستشوی حرفه ای، به صورت سنتی یا خانگی انجام می شود ، اما تفاوت بارز این دو روش، در تجربه ای است که افراد در نحوه شستشوی فرش به دست آورده اند. در شستشوی فرش ، افراد هر روز بیشتر به سرو کار داشتن با این حرفه ، تجربه جدید کسب می کنند.افرادی که در قالیشویی کار می کنند از تجربیات خود برای انتخاب مناسب ترین روش برای شستشوی هر فرش استفاده می کنند و تمام تلاش خود را می کنند تا از آسیب رسیدن به آن جلوگیری شود. آنها همچنین در استفاده از شوینده های قوی بسیار حرفه ای هستند و یاد گرفته اند که از هر یک برای جلوگیری از خراب شدن فرش استفاده کنند. معمولا از شوینده های قوی برای شستشوی فرش های با چگالی بالا استفاده می شود.

غرب تهران ، به دلیل دسترسی آسان به استان البرز ، بخش بزرگی از جمعیت پایتخت را در اختیار دارد. با وجود برج های پرجمعیت و واحدهای ساختمانی و ازدحام جمعیت در این منطقه ، طبیعتاً ساکنان محله های غربی به حضور بیشتر انواع مراکز خدمات بزرگ و حتی بهتر از ارزان ترین قالیشویی نیاز دارند.

در مجموعه قالیشویی بنفشه استفاده از شوینده های با کیفیت و درجه یک خارجی در کنار استفاده از ماشین لباسشویی و تجهیزات مدرن و به روز خدمات این قالیشویی را بهبود بخشیده است.

با وجود این ویژگی های منحصر به فرد ، ضمانت قالیشویی بنفشه تحویل ایمن و بدون نقص فرش است.خدمات با کیفیت این کارخانه این اطمینان را به شما می دهد که تجربه ای دلپذیر از واگذاری فرش ، قالی، قالیچه و مبلمان خود به ما خواهید داشت. به همین دلیل مجموعه بنفشه با حضور خود توانسته بخش بزرگی از این نیاز همشهریان ساکن در غرب تهران را برطرف کند.

این مجموعه فعالیت خود را در غرب پایتخت آغاز کرد تا نیازهای مشتریان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن شامل ماشین لباسشویی و فرش دستباف ، لباسشویی ، قالیشویی و سایر خدمات قالیشویی مانند: برجسته کاری ، رنگ آمیزی ، ریشه زایی ، و غیره تبدیل به یک قالیشوی خوب در غرب تهران شد.

قالیشویی بنفشه غرب تهران

خدمات قالیشویی بنفشه

امروزه با توجه به ارزش روزافزون فرش و قالیچه ها ، به ویژه ابریشم دستباف ، فرش های عتیقه و فرش های صادراتی ، اهمیت انتخاب قالیشویی معتبر و با کیفیت بالا افزایش یافته است. مجموعه قالیشویی بنفشه با تکیه بر تجربه چندین ساله خود توانسته از نظرات متخصصان در زمینه فرش و قالی بهره مند شود.

ارائه خدمات از قبیل شستشوی فرش و فرش های نفیس ، انواع فرش های ابریشمی ، مبلمان تمام استیل و تمام چوب و یا راحتی با روکش چرم طبیعی و رفو فرش با بالاترین کیفیت به عنوان بخشی از مهارت و تخصص آن به مشتریان است خود است.

 محله های تحت پوشش قالیشویی قالیشویی بنفشه

 قالیشویی بنفشه با توجه به تعداد زیاد پرسنل و همچنین داشتن کارخانه مجهز و مدرن می تواند خدمات خود را بدون محدودیت در سراسر تهران به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین ، شما در هر منطقه ای از غرب تهران زندگی می کنید ، می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات قالیشویی بنفشه که به مشتریان خود با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد، استفاده کنید. برای ارزیابی قالیشویی بنفشه ، کافی است از اتحادیه قالیشویی تهران ، مجوزهای قانونی و اعتبار این مجموعه بخواهید. لازم به ذکر است که ما فرش های شسته شده را به صورت رول و روکش تحویل می دهیم.

چرا باید به قالیشویی بنفشه اعتماد کنیم

  • این قالیشویی در تهران انواع خدمات قالیشویی را به شهروندان ارائه می دهد
  • در کمترین زمان بعد از درخواست همکاران ما در محل مورد نظر حضور خواهند داشت.
  • قالیشویی زیر نظر اتحادیه قالیبافان تهران است و دارای مجوز قالیشویی می‌باشد.
  • کارکنان و وسایل حمل و نقل دارای نشان شرکت با نام قالیشویی بنفشه هستند.
  • در صورت هرگونه آسیب رسیدن به فرش ، مبل یا قالی شما، ضمانت می شود و متعهد می شویم که خسارت آن پرداخت شود.
  • در صورت هرگونه شکایت ، پشتیبانی پاسخگو است و می توانید به راحتی شکایت خود را ثبت کرده و مشکل خود را بیان کنید.
  • قیمت ها مطابق قیمت اتحادیه است.
  • از شوینده های مناسب و با کیفیت استفاده می شود.
  • ماشین های قالیشویی مکانیزه و بدون دخالت دستی هستند.
  • پاسخ سریع است و مشتری مداری در بهترین قالیشویی غرب تهران حرف اول را می زند.

سایت قالیشویی بنفشه: banafshehcarpet.com

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “چگونه در انتخاب بهترین قالیشویی در غرب تهران اشتباه نکنیم؟

استفاده از خدمات بسیار عالی قالیشویی بنفشه را به همه تهرانیها توصیه می کنم. قالیشویی بنفشه یکی از بهترین قالیشوییهای غرب تهران هست که خدماتش بینظیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.