چگونه تشک خوشخواب را انتخاب کنیم؟

تشک خوشخواب همراه با بالش و یا بالش طبی از جمله محصولاتی هستند که تمامی افراد برای خواب راحت به آنها نیاز دارند. اگر شما در زمان خرید به ویژگی های آنها توجه نداشته باشید، ممکن است محصولاتی را خریداری کنید که مناسب نباشند و این امر ممکن است به کیفیت خواب شما آسیب وارد کند. به همین دلیل، شما باید با نکاتی همچون متریال به کار رفته، ارتفاع تشک و میزان سفتی و یا نرمی تشک آشنایی داشته باشید، تا بتوانید به بدن و سلامتی خود کمک کنید.

چگونه تشک خوشخواب را انتخاب کنیم؟

از چه متریالی در ساخت تشک خوشخواب استفاده شده است؟

اولین موضوع که در زمان خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید متریالی است که در ساخت آن به کار رفته است. یکی از متریال هایی که این روزها استفاده از آنها مد نظر قرار گرفته است مموری فوم است. مموری فوم به سرعت شکل بدن را به خود می گیرد و می تواند تکیه گاه مناسبی را برای عضلات بدن به وجود بیاورد.

اما وقتی از روی تشک بلند می شوید، دوباره به حالت اولیه باز می گردد. به طور کلی، متریالی که در ساخت تشک به کار می رود باید کیفیت بالایی داشته باشد و ضد حساسیت باشد. در غیر اینصورت، می تواند به پوست و تنفس افرادی که روی آن دراز می کشند آسیب وارد کند.

آیا این تشک سبک است؟

از جمله مواردی که باید در زمان خرید تشک خوشخواب به آن توجه کنید وزن آن است. یک تشک مناسب باید وزن سبکی داشته باشد و به راحتی جا به جا شود. با توجه به این موضوع که این روزها متریال هایی با کیفیت بالا و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید می شوند، دیگر تشک ها سنگین نیستند و این موضوع می تواند حس خوبی را در کاربران به وجود بیاورد.

آیا تشک در اندازه استاندارد تولید شده است؟

تشک خوشخواب باید اندازه استاندارد داشته باشد. اگر این تشک از حد معمول بزرگتر و یا کوچکتر باشد می تواند به دکوراسیون اتاق خواب لطمه وارد کند و حتی ممکن است روی تخت به درستی ننشیند. شاید این موضوع در وهله اول مشکلی ایجاد نکند، اما پس از مدتی می تواند کاربران را خسته کنند و در پایان آنها تصمیم می گیرند تا تشک خود را تعویض کنند. برای جلوگیری از این امر توصیه می شود قبل از خرید مشخصات فنی تشک را بررسی کنید. به طور کلی، تشک ها در سه سایز استاندارد ۹۰ * ۱۹۰ ، ۱۶۰* ۲۲۰ و ۱۳۰ *۸۰ در بازار موجود هستند.

آیا تشک ضمانت نامه دارد؟

ضمانت نامه نشان دهنده اصالت و کیفیت کالاست. به همین دلیل، شما هرگز نباید تشک خوشخواب را که ضمانت نامه ندارد خریداری کنید. ضمانت نامه نشان می دهد تمامی استانداردها در ساخت تشک رعایت شده اند و دیگر جای نگرانی برای شما باقی نمی ماند.

بالش مناسب

بالش مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

در کنار خرید تشک خوشخواب، اگر می خواهید برای خرید بالش اقدام کنید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید به مراکز معتبر و برندهای معتبر بازار مراجعه کنید.
  • در زمان خرید به ارتفاع آن توجه کنید، ارتفاع این محصول ۳۰ سانتی متر است. محصولاتی که از این مقدار بلندتر و یا کوتاهتر هستند، گزینه مناسبی برای خرید نیستند.
  • در زمان خرید به متریال به کار رفته به آن دقت کنید. همانطور که در مورد تشک خوشخواب گفتیم، مموری فوی می تواند متریال مناسبی برای ساخت این محصول باشد.
  • در زمان خرید حتما و الزاما ضمانت نامه را از فروشنده دریافت کنید و در صورتی که مشاهده کردید در این محصول مشکلاتی وجود دارد آن را به شرکت ارجاع دهید.

آیا تمامی افراد می توانند از بالش طبی استفاده کنند؟

تمامی افراد می توانند از بالش طبی استفاده کنند. اما استفاده از آن برای کسانی که از دردهای مزمن گردن رنج می برند و یا به تازگی عمل جراحی انجام داده اند الزامی است. این محصول می تواند تکیه گاه مناسبی را برای عضلات و مهره های گردن به وجود بیاورد و تمامی تنش های عضلانی را آزاد می سازد. ارتفاع این محصول قابل تنظیم است و افراد می توانند با توجه به مشکلاتی که در مهره های گردن خود دارند، ارتفاع آن را تنظیم سازند.

چگونه تشک خوشخواب را انتخاب کنیم؟

برای خرید تشک خوشخواب به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تشک خوشخواب در اختیار شما قرار دهیم. این تشک باید از متریال های مناسب و با کیفیت مانند مموری فوم درست شده باشد و باید محصول ضد حساسیتی باشد. در غیر اینصورت، ممکن است باعث بروز واکنش های پوستی و تنفسی شود. همچنین، سایز آن باید استاندارد باشد، از خرید محصولات خارج از سایز استاندارد خودداری کنید. در زمان خرید باید از فروشنده ضمانت نامه معتبر دریافت کنید تا اطمینان حاصل کنید محصولی که می خرید دارای تمامی ویژگی های استاندارد است.

اگر می خواهید برای خرید تشک خوشخواب یا بالش طبی اقدام کنید، می توانید سایت فروشگاهی کالای خواب آکسون  (axonmattress.ir) مراجعه کنید. تمامی محصولاتی که در این سایت موجود هستند همراه با ضمانت نامه به فروش می رسند و کارشناسان به شما کمک می کنند با توجه به ویژگی ها و بودجه ای که دارید بهترین محصول را انتخاب کنید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.