واکنش شاهین صمدپور در مورد اتفاق دوچرخه سوار آلمانی در شمال کشور

در فضای مجازی کشورمون این طور پیچیده که یک دوچرخه سوار آلمانی در شمال کشور توسط هفت جوان ایرانی سارق کتک می خوره و این موجی از تاسف و ناراحتی رو بین ایرانی های داخل و خارج از کشور بوجود میاره .
اما به نظرم فارغ از هرگونه نتیجه گیری عجولانه در ماجرای فِلِیپ مارکگراف نکاتی وجود داره که باید بهش توجه بشه .

واکنش شاهین صمدپور در مورد اتفاق دوچرخه سوار آلمانی در شمال کشور

یک : فِلیپ ( فِلِپ ) در آلمان یک دوست ایرانی داشته که وقتی به تهران میاد به پیشنهاد همون دوست مهمون خانواده ای میشه که همین خانواده دیشب ساک ها و وسایل فلیپ و خانواده اش رو ازشون می گیرن ، اونا رو نگه می دارن و در ازای آزادی شون تقاضای مبلغ بالایی دلار می کنن‌ .

از طرفی همین آقایی که دیشب فلیپ رو گروگان گرفته بود قبلن از اون تقاضا کرده بود که کارهای اقامت فرزندانش رو در آلمان درست کنه .
خداروشکر آقای مانی رهنما خواننده خوب کشورمون که بعد از کتک خوردن فلیپ از روی حس انسان دوستی کمک های قابل توجهی به این دوچرخه سوار آلمانی کرده بود دیشب هم وقتی فلیپ باهاش تماس می گیره و او رو در جریان آزار و اذیت اون خانواده و گرو گرفتن وسایلش قرار میده بلافاصله اقدام می کنه و با کمک همسرشون خانم صبا راد عزیز و کمک خانواده خانم زهرا خاتمی ( مجری ) و در جریان گذاشتن به موقع پلیس موضوع حل و فصل میشه و فلیپ و دوست دخترش و مادرش رها میشن و به پروازشون میرسن اون فرد هم دستگیر میشه .
.
دو : طبق آنچه فلیپ برای اطرافیان تعریف می کنه مدعی میشه که هفت نفر ( جایی هم گفته ده نفر ) به اون حمله می کنن ، نکته اول اینه که من کمتر دیدم در ایران ده نفر دزد با هم سر یک نفر بریزن ( بحث دعوا و نزاع چیز دیگه ایه اینجا ادعای فلیپ سرقته ) و اصولن دزدها وسایل آدم ها رو می دزدن چرا این آدم ها با این حدت و شدت فلیپ رو کتک زدن ؟!
.
سه : خانواده ای که روز آخر در تهران می خواستن جلوی رفتن فلیپ به فرودگاه رو بگیرن از روز اول توسط همون دوست ایرانی فلیپ در آلمان به طور کامل در جریان ورود اون به ایران بودن
.
نتیجه :
به نظرم فعلن نمیشه به صورت قطعی گفت در ماجرای کتک خوردن فلیپ مسائل پشت پرده یا خصومت های شخصی وجود داشته یا نه اما چیزی که محرزه اینه که در این ماجرا نکات مبهم زیادی وجود داره.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.