همه چیز درمورد کیم کارداشیان + عکس های جنجالی

کیم کارداشیان بازیگر و ستاره تلویزیون , کارافرین ,طراح مد و نویسنده در نیویورک تایمز است و یک تاجر موفق دورگه ارمنی امریکایی است.کیم کارداشیان در زمینه هایی هم چون تجارت لوازم ارایش , لباس های مجلسی و عینک دودی فعالیت میکند .  و دراین زمینه ها سرمایه گذاری های هنگفتی انجام داده است و نام خود را به عنوان یک برند در دنیای مد بر سر زبانها اورده است .

 

کیم کارداشیان کیست

کیم کارداشیان با  توانایی بالای خود توانسته یک زن موفق باشد. الگوهای جدیدی از مد را به نمایش بگذارد . او متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ و ۳۹ ساله است .زیبا و خوش اندام هست و همیشه سعی در درخشیدن در حیطه کاریش دارد و هیچ وقت خودش رو به حاشیه نمیبره.

کیم کارداشیان کیست

 

در   لس انجلس که در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده امریکا است متولد شده است ,لس انجلس به شهر فرشتگان معروف است . او بچه دوم از یک خانواده ۴ نفری است.اسم اصلی او کیمبرلی نوئل کارداشیان( Kimberly Noel Kardashianwest)است.

کیم کارداشیان کیست

 

خانواده  کیم کارداشیان  :

او دو خواهر به نام کورتنی و  کلویی  و یک برادر به نام راب دارد. دو خواهر هم  از ازدواج دوباره  مادرشان به نام های کندال جنر  و کایلی جنر  دارد.

کیم کارداشیان کیست

 

مادرش کریس جنر  و پدرش رابرت کارداشیان است پدرش یک ارمنی تبار و مادرش دارای نیکان انگلیسی است .

خانواده کارداشیان

پدر او رابرت یک وکیل مدافع و یک کار افرین ارمنی امریکایی است. دلیل شهرت او دفاع از بازیکن  مطرح فوتبال امریکایی جی سیمپسون است.او متهم به  قتل همسرش «نیکول براون» و «رونالد گلدمن» در تاریخ ۱۳ ژوئن ۱۹۹۴ شده بود و رابرت کارداشیان توانست وی را در دادگاه عالی شهرستان لس آنجلس تبرئه کند .

رابرت کارداشیان

این پرونده یکی از پر سر وصدا ترین پرونده های قضایی امریکاست که با پوشش خبری بسیار زیادی همراه بوده است.

رابرت کارداشیان

او در سال ۲۰۰۳ بر اثر سرطان در گذشت.

کریس جنر یک فرد اجتماعی است او یک زن فعال در حوزه تلویزیون , تجارت و نویسندگی است.در سال ۱۹۷۸ با رابرت کارداشیان ازدواج کرده و در سال ۱۹۹۰ از او جدا شده است .

کریس جنر

در سال ۱۹۹۱ با بروس جنر ازدواج کرده و از او دو فرزند به نام های کایلی و کندال جنر دارد.البته ان ها در سال ۲۰۱۳جدایی خود را اعلام کردند.

کریس جنر

دلیل جدایی ان ها تغییر جنسیت بروس جنر قهرمان المپیک در ماده ده گانه مردان است و اعلام کرده در حال طی مراحل تغییر جنسیتی است.

کریس جنر

کریس جنر

چرا  کیم کارداشیان  معروف است  :

در سال ۲۰۰۷ فیلمی از رابطه ی  او با ری جی خواننده رپ منتشر شد. رابطه ای که در اتاق خواب اتفاق افتاده بود  در همان ابتدا شرکت  سرگرمی( vivid)ویواید اینترتیمنت  در حوزه بزرگسال با پرداخت ۱ میلیون دلارحق پخش این sex tape رو دریافت کرد.

چرا کیم کارداشیان معروف است

و با عنوان  سوپر استار در سطح اینترنت به تبلیغ پرداخت . اما این انتهای این ماجرا نبود و این خانم ماجراجو با شکایت از این شرکت به عنوان نقض حریم خصوصی موفق به دریافتغرامت ۵ میلیون دلاری شد.

چرا کیم کارداشیان معروف است

بعد از این اتفاق او یکی از افراد شناخته شده در دنیا محسوب میشود.

او در مصابحه با اوپرا وینفری عنوان کرد که یکی از اتفاقات تلخ زندگی او بوده و باید برای فرزندانش در اینده توضیحی داشته باشد که چگونه این اتفاق افتاده است .

چرا کیم کارداشیان معروف است

و این راهم عنوان کرده که هیچ گونه دخالتی در پخش شدن این فیلم نداشته است.

قد  و وزن او و افراد خانواده اش:

او ۱۵۹ سانتی متر است  و با وزن تقریبی ۵۵ کیلوگرم, مادر او کریس جنر ۱۶۸ سانتی و وزن تقریبی  ۶۳ کیلوگرم خواهرش کورتنیکوتاه قد خانواده ۱۵۰سانتی متر و ۴۸ کیلوگرم.

قد کیم کارداشیان

, کلویی با قد ۱۷۷ سانتی متر و وزن ۷۴ کیلوگرم ,  راب برادر ان ها با قد ۱۷۹ و وزن ۸۹ کیلوگرم کایلی جنر با قد ۱۶۸ و وزن ۶۳ و خواهر ناتنی قد بلند کندال جنر  ۱۷۸ سانتی و وزن ۵۴ کیلو گرم.

قد کیم کارداشیان

فیلم ها وسریال هایی که در ان نقش ایفا کرده :

او در سریال keeping up with kardashian  نقش پر رنگی داشته است .این سریال نگاهی عمیق  به زندگی شخصی  وبه هم گره خورده دو خانواده کارداشیان و جنر است . از قبیل خوهران کیم ,کورتنی و کایلی  جنر می باشد.بهتر است بگوییم این یک مستند از سبک زندگی لوکس ان ها است و ان طور که پیدا است ان ها هم مثل بقیه ادم هابا هم میخنندند , دعوا می کنند و اتفاقات خاص زندگی خودشون رو دارن.به این نوع از مستند ها واقع نما میگن چون بخش هایی از  زندگی افراد معروف  رو دنبال میکنن

کیم کارداشیان کیست

این سریال که در اینترنت با بازدید خوبی مواجه شده است ولی نمره خوبی از منتقدین و بینندگان دریافت نکرده است .

کیم کارداشیان کیست

با پخش فیلم عروسی در  قسمتی از سریال  keeping up with kardashian بازدید بالای ۱۰ میلیون در اینترنت را داشته است. و توانسته درامد خوبی از این سریال کسب کند .

در سال ۲۰۱۱ فیلم عروسی خود را در دو بخش در این مستند ارائه کرد.

کیم کارداشیان کیست

 

رشد در بورلی هیلز

کیم کارداشیان  ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در بورلی هیلز کالیفرنیا متولد شده است، که ستاره ی مجموعه ی تلویزیونی ریلیتی شو، مدل، کارآفرین و یک فعال اجتماعی است. او دومین فرزند از چهار فرزند مرحوم رابرت کارداشیان از همسر اول او کریس است. او امروزه به عنوان مدل، فعال اجتماعی، کارآفرین فعالیت دارد و کسب درآمد می کند. او دی وی دی های آموزش سرمایه گذاری خود را نیز به فروش میرساند.
به نظر میرسد او از تلاش برای معروف شدن دست نمی کشد. همکلاسی سابق پاریس هیلتون بوده و او در زیر سایه ی بورلی هیلز رشد کرده است و احتمالا از همان سالهای نوجوانی با مشکلات و لذت های زندگی هالیوودی آشنا شده است. پدرش بنیانگذار فیلم Tunes، یک کمپانی موسیقی و بازاریابی و همچنین یک وکیل بسیار برجسته بوده است. پدرش برای سالهای طولانی دوست صمیمی O.J بوده است. سیمپسون یکی از ستاره های مشهور فوتبال بود که پدر کیم کارداشیان به عنوان وکیل مدافع او توانست او را از محاکمه تبرئه کند. رابرت کارداشیان در اکتبر سال ۲۰۰۳ در معرض سرطان مری فوت کرد.
مادر کیم کارداشیان، کریس کارداشیان، صاحب مغازه ی بوتیک کودکان و نوجوانان سابق، در حال حاضر در حال کار با دخترانش است و همچنین در امور مدیریت کسب و کار با بقیه ی فرزندان معروفش دخیل است. او و رابرت کارداشیان سال ۱۹۸۹ طلاق گرفته بودند.
در سالهای کودکی کارداشیان به سختی به عنوان ستاره شناخته می شد و کسی شاید فکر این را هم نمی کرد که کیم بتواند روزی به یک ستاره ی بزرگ در دنیای شهرت بدل گردد. او هر یکشنبه همراه خانواده اش به کلیسا برای عبادت و دعا می رفت. کیم کارداشیان زمانی که در یک دبیرستان دخترانه ممتاز کاتولیک مشغول درس خواندن بود، همزمان در شرکت پدرش برای او کار می کرد. بعد از فوت پدرش، شرکت به او و خواهر برادرش ارث رسید و شرکت  پدریشان را به فروش رساندند. کیم کارداشیان دلیل فروش شرکت پدرش را اینگونه بیان کرد که: “ما با امتیازات زیادی رشد کردیم و بنابراین می دانستیم که استاندارد های ما بالا بود… و اگر می خواستیم شرکت را حفظ کنیم مجبور بودیم سخت کار کنیم.”
برای شخصی مثل کیم کارداشیان، که به تعدادی از چیز های مختلف ، از استایلیست سبک لباس کمد به یک بازیگر، تبدیل شده است، امروزه علاوه بر اینها او خود را وارد دنیای بیزینس و تجارت کرده است و دنیای کسب و کار خود (Kimsaprincess Production LLC) را تشکیل می دهد، که سه برنامه ی تلویزیونی  در حال پخش دارد.
در سال ۲۰۰۶، کیم کارداشیان همراه خانواده اش به دنیای کسب و کار برگشت و به همراه دو خواهرش یک بوتیک شاپ به نام D_A_S_H  ( که برگرفته از نام خانواده ی اوست) در Calabasas کالیفرنیا باز کرد. این فروشگاه برخی از سبک های خاص استایل این خواهران و برخی از طراحان مورد علاقه ی آمریکایی خواهران را نشان داد.
بوتیک بعدها کسب و کار خود را با مراکز خرید در میامی، نیویورک گسترش داد و سال ۲۰۱۴ در Southampton نیز ظاهر شد. با این حال، این بوتیک در منطقه ی محلی نیویورک در دسامبر ۲۰۱۶ بسته شد و در آوریل ۲۰۱۸ خواهران اعلام کردند که این کسب و کار را به طور کامل پایان دادند.

فیلم جنجالی کیم کارداشیان

با وجود تلاش های تجاری او، این فیلم بسیار مشهور رابطه ی او با رپر R&B، ری جی بود که باعث شد، کیم کارداشیان به یک فرد مشهور بدل گردد. در اوایل سال ۲۰۰۷، ویدئویی از کیم کارداشیان و رپر مشهور، که به وسیله ی Vivid entertainment ، که یک شرکت فیلم های بزرگسالان بزرگ است پخش شد. Vivid، که یک میلیون دلار برای این فیلم سی دقیقه ای پرداخت کرد، به طور گسترده ای این فیلم را که اسمش، سوپراستار کیم کارداشیان بود تبلیغ کرد. کیم کارداشیان به سرعت به دلیل تجاوز به حریم خصوصی  یک اقدام قانونی علیه این شرکت خواستار شد. اما در ۲۰۰۷، سه ماه پس از اولین فیلم، او با پرداخت ۵ میلیون دلاری توسط کمپانی Vivide رضایت داد.

کیم کارداشیان یک شخصیت تلویزیونی واقع نما

در حدود زمان انتشار ویدئو، کارداشیان شروع به ساختن یک مجموعه ی تلویزیونی  برای انتشار یک چیز کاملا متفاوت در صفحه ی نمایش تلویزیون  (E) کرد.شبکه یک مجموعه ی جدید واقع نما یا مجموعه ی ریلیتی (Reality TV series) را به نام همراه با کارداشیان ها را آغاز کرد.
این نمایش توسط کارگردان آمریکایی راین سیکرست (Ryan Seacrest) تولید شده است، این نمایش به زندگی کارداشیان ها می پردازد؛ خواهران او، دو دختر جوان کریس به نام های کندال و کایلی،برادر و مادرش و همچنین پدر بزرگش در این مجموعه حضور دارند. در یک قسمت از فصل اول به یاد ماندنی، کیم با خانواده اش پیشنهاد حضور برهنه در مجله ی پلی بوی را در میان میگذارد و درباره این موضوع با خانواده اش بحث می کند. خانواده ی کارداشیان درباره ی این موضوع موافقت کرد و این مجله در دسامبر ۲۰۰۷ منتشر شد.
تصمیم او برای حضور برهنه در این مجله نشان می دهد که کیم کارداشیان تا چه حدی درباره ی بدن خود اعتماد به نفس دارد. بخش بسیاری از نام تجاری او بخاطر انحنای بدن او است. در مصاحبه ی او با مجله ی پلی بوی کیم کارداشیان می گوید:” شما همیشه از مدل های لاغر استفاده می کنید ولی من لاغر نیستم، اما من افتخار میکنم که مثل آنها نیستم.”

زنی که بیشترین سرچ گوگل در سال ۲۰۰۸ را نصیب خود کرده بود. در سال ۲۰۰۹ کیم کارداشیان شروع به راه اندازی فروشگاه خرید کفش ShoeDazzle کمک کرد، که این استایل مورد توجه افراد برجسته ی هالیوود قرار گرفت. علاوه بر این او خط تولید عطر خود را که یک مجموعه ی مد Sears با دو خواهر خود بود، محصولات برنزه مارک کارداشیان و غیره را راه اندازی کرد. با توجه به میلیون ها دنبال کننده ی آن در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی، او حدود ده هزار تا بیست هزار دلار به ازای هر پست تبلیغی دریافت می کند.

ازدواج با کانیه وست

در حالی که پرونده ی طلاقش هنوز باز بود و تسویه نشده بود، اما در اوایل سال ۲۰۱۲، رابطه ی کیم کارداشیان با رپر مشهور کانی وست بسیار سر و صدا به پا کرد. در دسامبر ۲۰۱۲، زن و شوهر نشان دادند که منتظر به دنیا آمدن فرزند اولشان هستند. کیم کارداشیان در وبلاگ شخصی خود نوشت:”کانیه و من منتظر تولد کودکی هستیم. ما احساس خوشحالی و خوش شانسی می کنیم.” او و کانیه در روز ۱۵ ژوئن ۲۰۱۳ در لس آنجلس کالیفرنیا یک دختر را در آغوش گرفتند.
در ۲۱ اکتبر ۲۰۱۳، کیم کارداشیان و کانیه وست در غروب تولد ۳۳ سالگی کیم کارداشیان، با هم نامزد کردند. کانیه وست به او در استادیوم بیس بال AT&T سانفرانسیسکو پیشنهاد داد که او این سالن را برای این مناسبت اجاره کرده بود.
در فصل ۱۰ مجموعه ی واقعیت نمای او، کارداشیان مایل بود دوباره باردار شود و با مسائل مربوط به باروری مبارزه کند. در ماه مه سال ۲۰۱۵، در تیزرها نشان داد که او برای فرزند دومش باردار است. این زوج در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۵، فرزند دومشان ، ساینت وست، را در آغوش گرفتند.

مشکلات زندگی کیم کارداشیان شروع می شود!

در سال بعد، کیم کارداشیان چندین بار با اتفاقات و تجربه هایی مواجه شد که باعث شد از نقطه ی هدف خود دور شود. در حالی که در هفته ی مد فرانسه حضور داشت، این سوپر استار قربانی سرقت مسلحانه بود. در ۳ اکتبر ۲۰۱۶ در ساعت ۲ صبح، گروهی از سارقان در هتل دپورتز، یک آپارتمان لوکس که در آن کیم کارداشیان حضور داشت، به خانه ی پنت هاوس بازگردانده شد، به گفته ی یک مقاله در Vanity، مچ دست و پا و همینطور دهان او بسته شده بود و سارقان یک حلقه ی الماس و یک جعبه ی جواهرات به ارزش حدود ۵.۶ میلیون دلار را به سرقت برده بودند.
کیم کارداشیان از لحاظ جسمی آسیب ندیده بود، اما گزارش شد که توسط مجرمین مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، که توسط واحد جرایم پلیس پاریس مورد تحقیق قرار گرفت. بعد از این اتفاق کیم از جامعه فاصله گرفت و از حضور کنار مردم اجتناب کرد تا جسم و روحش را بازیابی و آماده کند.
یک ماه بعد کانیه وست، شوهر کیم کارداشیان، کنسرت خود را لغو کرد، در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ در بیمارستان بستری شد و در مرکز پزشکی UCLA در لس آنجلس درمان شد. او در ۳۰ نوامبر، فقط چند روز قبل تولد پسرش از بیمارستان مرخص شد.

خانه ی جدید و رشد خانواده

در سال ۲۰۱۷ اعلام شد که این زن و شوهر عمارت بل ایر خود را به قیمت ۱۷.۸ میلیون فروختند.تقریبا در همین زمان بود که کیم کارداشیان بارداری فرزند سوم خودش رو جشن گرفت. او به عموم نشان داد که به تازگی صاحب یک دختر خواهد شد. اما این فرزند او از طریق رحم جایگزین به دنیا آمد.
چند روز بعد، بلافاصله بعد از نیمه شب در ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸، دومین دختر کیم کارداشیان و کانیه و سومین فرزند کل آنها متولد شد. در یک پست وب سایت خود، به نام “او اینجاست!” کارداشیان نوشت:” ما فوق العاده سپاسگزاریم که بزرگترین هدیه را توسط مراقبت های رحم اجاره ای، پزشکان، پرستاران ارائه دادند.” نام دختر دوم خودشان را شیکاگو گذاشتند. این زوج در سال ۲۰۱۹ منتظر فرزند چهارم خودشان هستند.

اصلاح عدالت اجتماعی و زندان

در ماه مه ۲۰۱۸، کیم کارداشیان به دفاع از عدالت اجتماعی علاقه نشان داد، زمانی که او با رئیس جمهور ترامپ درباره ی عفو یک زن تونسی به نام آلیس جانسون که از سال ۱۹۹۶ در زندان به اتهامات مربوط به فروش کوکائین  و پولشویی محکوم بود، دیدار کرد.
انتظار میرود که با مقامات کاخ سفید دیدار کند. پس از آن نیز ترامپ یک عکس از دیدارش با کیم کارداشیان توییت کرد. کیم یکی از کسانی بود که خبر آزادی را به جانسون داد و او در ۶ ژوئن آزاد شد.

کیم با چه مردانی رابطه داشته است؟

دومین فرزند یکی از محبوب ترین خانواده های دنیا، کارداشیان ها، کیم کارداشیان وست است. کیم در گذشته چندین رابطه داشته است و با توجه به اینکه او با ورزشکاران، موسیقیدانان، بازیگران و مانند آنها قرار گذاشته است، نمی توان مشخص کرد که ایده آل تایپ کیم کارداشیان چگونه مردی است. پس یک سفری کنیم به قلب هایی که کیم کارداشیان در آنها قرار داشته و جایگاه الان او!
با وجود اینکه برخی روابط او چند ماه یا هفته ها طول کشید، اما بعضی از آنها به مدت زمان چند سال ادامه داشتند. در زیر لیستی از مردانی که کیم کارداشیان با آنها رابطه داشته را آورده ایم.

تی جی جکسون(۱۹۹۵-۱۹۹۹)
زمانی که کیم کارداشیان با تی جی قرار گذاشت فقط ۱۵ ساله بود. آن زمان هنوز کیم کارداشیان تبدیل به یک ستاره نشده بود به همین دلیل توجه زیادی در رسانه ها به این مسئله نشد. در این سالها کیم کارداشیان یک دختر دبیرستانی بود.

جوی لارنس (۱۹۹۹)
درست مانند رابطه ی اول کیم، این رابطه در زندگی کیم کارداشیان هیچ تغییری ایجاد نکرد. او در میان مردان فقط یک فرد عادی به نام کیم کارداشیان شناخته میشد.

ری جی (۲۰۰۳-۲۰۰۶)
این رابطه زمانی بود که او به عنوان یک طراح کار میکرد و ری را ملاقات کرد. البته رابطه ی آنها بعد سه سال به پایان رسید، زمانی که آن فیلم جنجالی رابطه ی جنسی او با ری جی پخش شد. نقطه شروع شهرت کیم از همین جا بود؛ به همین علت نمی توانیم انکار کنیم که به احتمال زیاد، کیم کارداشیان در تلاش های تجاری خود موفق نمی شد، اگر این فیلم تا این حد مشهور نشده بود. احتمالا او بخاطر شهرتی که الان دارد باید متشکر این اتفاق باشد!

نیک لچی (۲۰۰۶)
با اینکه کیم مردان سیاه پوست را به سفید پوست ترجیح میداد، او به طور عاشقانه ای با بازیگر آمریکایی سفید پوست ارتباط پیدا کرده بود؛ هر چند این رابطه کوتاه مدت بود. البته کیم در بین رسانه ها متهم به سوءاستفاده از شهرت لچی و سوار شدن بر موج شهرت او برای افزایش شهرتش شد.

نیک کانن (۲۰۰۶-۲۰۰۷)
به نظر هر خواننده و بازیگری کیم یک شخص عالی است، اما نیک مجبور شد به کیم کارداشیان اجازه دهد تا او را ترک کند چون کیم به او دروغ گفته بود. او در برنامه ی Howard Sterm در سال ۲۰۱۲ در این باره گفت که زمانی که او از کیم کارداشیان درخواست کرد او هرگز آن فیلم جنسی را نداشت.(فیلم توسط ری جی منتشر شد و منجر به جدایی آنها در سال ۲۰۰۷ شد. نیک به این نتیجه رسیده بود که او عمدا آن را نابود کرد تا محبوبیت رسانه هایش را افزایش دهد.)

رگی بوش (۲۰۰۷-۲۰۱۰)

رابطه ی آنها یک رابطه ی عاشقانه ی دوست داشتنی بود و این رابطه در برنامه ی پابه پای کارداشیان ها نشان داده شد. متاسفانه داستان عاشقانه ی آنها نتوانست در مقابل فشار های رسانه ای مقاومت کند. کیم و ستاره ی سابق NFL در سال ۲۰۱۰ از هم جدا شدند.

 

میلز آستین (۲۰۱۰)

پس از رابطه ی کیم با رگی، خبر رابطه ی آن با یکی دیگر از ستاره های NFL دنیای رسانه ها را ترکاند. این رابطه زمانی شروع شد که کیم کارداشیان مشغول فیلمبرداری مجموعه ی پا به پای کارداشیان ها بود. مسائل زیادی دست به دست هم داد تا بین رابطه ی کیم و میلز فاصله بیندازند.

 

گابریل اوبری (۲۰۱۰)

کیم کارداشیان قبل از اینکه ازدواج دومش را رقم بزند با دوست پسر سابق هیل بری قرار گذاشت، هیل از انتخاب کیم به عنوان جایگزین خود برای گابریل ابراز تاسف کرد و همین موضوع باعث هدایت این رابطه به سمت نابودی شد.

 

کیم کارداشیان تا حالا چند بار ازدواج کرده است؟

در حالی که کیم کارداشیان در گذشته با چندین مرد رابطه داشته است، او طعم و مزه ی ازدواج با سه مرد را نیز کشیده است. اولین ازدواج او زمانی که هنوز فقط یک نوجوان بود، اتفاق افتاد.

دیمون توماس (۲۰۰۰-۲۰۰۴)

او فقط ۱۹ ساله بود، زمانی که او با تولید کننده ی موسیقی به لاس وگاس رفت و آنها با مخالفت شدید خانواده ی کیم کارداشیان مواجه شدند. در سال ۲۰۰۳ توماس درخواست طلاق داد و کیم قبل از اینکه طلاق نهایی شود ازدواج کرد. کیم دلیل طلاقش از دیمون را سوءاستفاده های جسمی و احساسی شوهرش عنوان کرد.

کریس هامفریز (۲۰۱۱-۲۰۱۳)

یکی از اتفاقات بحث برانگیز برای کیم این بود که بخاطر پول و شوهرت با کریس ازدواج کرده است. او در مه ۲۰۱۱ با ستاره ی MBA نامزد کرد. مراسم عروسی آنها در ۲۰ آگوست ۲۰۱۱ در مونوسیتو، کالیفرنیا برگزار شد، اما ازدواج آنها ۷۲ روز بیشتر طول نکشید. از طریق بسیاری از منابع خبری دومین شکست کیم کارداشیان در ازدواج بخاطر اختلافات غیر قابل انکار این دو زوج بوده است.

کانیه وست (از ۲۴ مه ۲۰۱۴)

در آوریل ۲۰۱۲، کیم کارداشیان با کانیه وست ملاقات کرد. پس از طلاقش از کریس در ۳ ژوئن ۲۰۱۳، کانیه کیم را در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۴ در آغوش گرفت. این رویداد شگفت انگیز و عاشقانه در فورت دی بلودر فلورانس ایتالیا برگزار شد.لباس عروس کیم توسط ریچارد تیسکی از گیونچی طراحی شده بود.
صرف نظر از حضور رسانه ها در روابط آنها و اینکه کیم یک بار احساس کرد در جستجوی عشق رو به نا امیدی است، به نظر میرسد عزیز رسانه های اجتماعی، شوالیه ی خود را در زره های درخشان پیدا کرده است. آنها الان صاحب سه فرزند هستند و هنوز هم از سعادت زندگی زناشویی با هم لذت می برند.

کیم کارداشیان چگونه مشهور شد؟ دلایل مشهور شدن کیم کارداشیان که کمتر کسی از آنها خبر دارد.

۴۱ دلیل وجود دارد برای این بحث که کمتر کسی از آنها خبر دارد. در زیر لیستی از دلایل مشهوریت کیم کارداشیان را برایتان آورده ایم.
۱. او بیشترین میزان درآمد را دارد و مشهورترین شخصیت برنامه ی واقع گرای تاریخ تلویزیون است. در سال ۲۰۱۶ درآمد خالص او به ۵۱ میلیون دلار رسیده بود.
۲. کیم کارداشیان نقطه ی کانونی یک مجموعه ی تلویزیونی واقعیت محور طولانی است. این مجموعه که پا به پای کارداشیان ها نام دارد، زندگی خانواده کارداشیان ها را به تصویر می کشد.
۳. او به سختی کار می کند. زمانی که یک داستان بزرگ و طولانی در حال تولید باشد، او در روز ۱۰ تا ۱۲ ساعت را کار خواهد کرد.
۴. به علاوه، از زمان اولین پخش این نمایش تلویزیونی، این برنامه تلویزیونی بیش از ۲۰۰,۰۰۰ دقیقه پخش شد. این مدت زمان برای نشان دادن برنامه به مدت ۲۴ ساعت در ۱۵۰ روز کافی است.
۵. عروسی کیم کارداشیان با کریس هامفریز، مسئول بیشترین بازدید و تماشای تاریخ شبکه ی E شد.
۶. البته بهتر است فراموش نکنیم! او همچنین سازنده ی اجرایی بهترین نمایش و طولانی ترین مجموعه ی نشان دهنده ی واقعیت در تمام دوران تلویزیون است.
۷. کیم چند سالی است که به زنان قدرت بالایی داده است.
۸. او یک با بدن زنانه و با انحنا را در زمانی مد کرد که این اندام مد نبود.
۹. او به تمام زنان اعتماد به نفس داد، بعضی از این زن ها معروف بودند، کسانی که اندام آنها از نظر عموم غیر قابل قبول برای یک فرد معروف و سلبریتی بود.
۱۰. او بخشی از یک خانواده ی قدرتمند با زنان خلاق است که بسیار تلاش می کنند و نشان می دهند که مردان می آیند و می روند، اما روابط آنها ثابت می ماند.
۱۱. او همچنین بدن و جنسیت خود را دوست دارد و به آنها افتخار میکند. کیم کارداشیان افتخار می کند که یک زن است و یک اندام زنانه دارد او این حس را با گرفتن سلفی های برهنه نشان می دهد. او نشان داده است که زنان نباید بخاطر اندام زنانه و جنسیتشان خجالت بکشند.
۱۲. او مبارزه های خود برای باروری را نشان می دهد که با وجود مشکلات فراوانی که بعد از تولد فرزند دومش برایش به وجود آمده بود برای باروری دوباره مبارزه کرد و انواع آزمایش ها و چکاپ هایی مانند آزمایش واژینال، درمان IVF و جفتش که به دیواره ی رحمش پیوسته است و بعد از زایمان دوم با مراجعه ی سریع به پزشک او با ناخن هایش به سختی جفت را از دیواره ی رحم جدا کرده است، را برای باردارز دوباره انجام داده است.
۱۳. کیم کارداشیان با این کار هایی که برای مبارزه برای باروری کرده برخی تابو هایی برای زنان که از باروری، حاملگی و دادن زندگی به کودکان جلوگیری می کرد را از بین می برد.
۱۴. او با تلاش های خود سعی کرد به دنیا بفهماند که بدن هر کسی متفاوت است و هر کسی دوران حاملگی متفاوتی از دیگری دارد. کیم کارداشیان این موضوع را وقتی به دنیا ثابت کرد که از طرف مردم جهان وقتی از نورس حامله شد به نهنگ قاتل تشبیه می شد و تمسخر می شد.
۱۵. او بعد حرف و حدیث هایی که بخاطر پست سلفی برهنه ی خود از مردم و خبرنگاران شنید، نوشت:” من زندگیم را بخاطر موضوعات و تصورات جنسیت زده ی شما عوض نخواهم کرد و زندگی خودم را می کنم. تو، تو هستی و به من اجازه بده تا من باشم.”
کیم کارداشیان در یکی از پست های اینستاگرام خود در این باره نوشته بود:” اولش به من گفتن که من خیلی لاغرم و باید اندامم را بزرگتر کنم… الان همونا میگن که من الان خیلی بزرگم و باید خودمو لاغرتر کنم…”
۱۶. کیم کارداشیان خیلی زودتر از بسیاری از افراد مشهور در دنیای مجازی و رسانه های اجتماعی توانست دنبال کننده و فالور داشته باشد، وقتی که هنوز فقط در سال ۲۰۰۹، در صفحه ی توییتر خود درباره ی صبحانه اش پستی گذاشت. در واقع، کیم متوجه شده بود که از این پلتفرم می تواند برای ارتقاء خود، ارتباط با طرفداران و حتی پیروانش به عنوان معرفی محصولات خود استفاده کند.
۱۷. در واقع او به طور کامل متوجه شده بود که رسانه های دیجیتال آینده هستند. او یک بازی به نام کیم کارداشیان ایجاد کرد، احتمالا اسمش را شنیده اید.
۱۸. در عرض فقط سه سال آن بازی توانست ۴۵ میلیون بار دانلود شود و کیم کارداشیان ۴۵ میلیون دلار دریافت کرد.
۱۹. بعد از آن کیم اموجی های خودش را ایجاد کرد که بعد از انتشار این اموجی ها در اولین ساعات دانلود اپل استور را ترکاند.
۲۰. او تبدیل به تنها فرد مشهور در نمودار دارایی های هالیوودی ها بود که با دو برنامه ی پولساز به این نقطه رسیده بود.
۲۱. سپس برنامه ی رسمی کیم کارداشیان وست را راه اندازی کرد، که در ۲۴ ساعت اول انتشار آن نیم میلیون بار بارگیری شد.
۲۲.سه برنامه ی کیم کارداشیان در مجموع صد میلیون دلار تولید کردند!
۲۳. اساسا، کیم کارداشیان این نوع زندگی را به گونه ای توصیف کرده است که در آمد وی از فیلمبرداری در زندگی روزمره وی، اشتراک گذاری عکس و تصاویر از خود برای مردم است.
۲۴. خلاصه، کیم یک امپراتوری به نام کیم کارداشیان را ساخته و از این راه در حال کسب درآمد است.
۲۵. کیم به نادیده گرفتن تفاوت نژاد ها بسیار کمک کرده است و سعی کرده است تا نژادپرستی را تا حدودی از بین ببرد. این چیزی است که کانیه وست می تواند تایید کند.
۲۶. در حقیقت آنها تنها زن شوهر از دو نژاد بودند که  تصویر آنها کاور مجله ی ووگ (Vogue) شده است.
۲۷. او همینطور از این پلتفرم برای اظهار نظر درباره امر نژادپرستی استفاده کرد و برای نوشتن یک مقاله ی متفکرانه در مورد نژادپرستی استفاده کرد.
۲۸. وی یکی از آثار بسیار برجسته ی دوران، یعنی “jam(turn it up)” را منتشر کرد.
۲۹. درآمد حاصل از این اثر بزرگ به تحقیقات در رابطه با سرطان اهدا شد.
۳۰. او یک تکنیک خاص کانتورینگ را برای چهره شکل داده است، که صورت های ما باید برای این مدل گریم و به خاطر این تکنیک آرایشی از او سپاسگزار باشد.
۳۱. کیم کارداشیان از این راه و کیت های کانتور خود، درآمد زایی می کند.
۳۲. مثل تمام کارهایی که او کرده است، این کیت ها هم خیلی زود در عرض چند ساعت فروخته شد.
۳۳. کیم کارداشیان فردیست که از شهرت خود برای اظهار نظر درباره سیاست استفاده می کند. او اظهار نارضایتی بسیاری درباره ی اقدامات ترامپ تاکنون کرده است. او از قانون حمل اسلحه که باعث کشته شدن بسیاری از شهروندان آمریکایی شده است اظهار نارضایتی کرده است.
۳۴. فعالیت های کیم کارداشیان در اینجا متوقف نمی شود. کیم همچنین ماموریت خود را برای مبارزه برای کنترل تفنگ انجام می دهد. او حتی به خاطر این موضوع از خانواده های قربانی خشونت اسلحه نیز دیدار کرده است.
۳۵. او به طور خستگی ناپذیری کار کرده است تا آگاهی نسل کشی در بین ارامنه را بالا ببرد؛ نامه ی او درباره ی نسل کشی یک صفحه از نیویورک تایمز است.
۳۶. و به افرادی که فکر می کنند که او بسیار خودخواه و مادی گرا است، آیا می دانید او سالانه ده درصد از درآمد خود را به خیریه اهدا می کند؟
۳۷. به علاوه اگر فکر می کنید او بعد طلاق، از کریس هامفریز ثروتمند تر یا معروف تر شده است، باید بدانید ارزش پولی که هنگام طلاق کریس به کیم کارداشیان اهدا کرد ۲۰۰,۰۰۰ دلار تخمین زده شده است که تمام آن توسط کیم به خیریه اهدا شده است.
۳۸. بخشی از موفقیت های او را فعالیت های خیرخواهانه ی کیم کارداشیان رقم می زند. به عنوان مثال، کیم کارداشیان خواستار کمک های مالی به کودکان سرطانی شیکاگو شد، تا به جای هدیه به فرزندانش، او در شب کریسمس به دیدار کودکان سرطانی رفت و کریسمس را با آنها جشن گرفت.
۳۹. یکی از دلایل موفقیت او این است که، کیم کارداشیان بسیار از طرفدارانش مراقبت می کند. فردی که در رسانه های اجتماعی او را دنبال می کند، می تواند در مهمانی تولد او در لس آنجلس شرکت کند.
۴۰. کیم کارداشیان حتی برای سوپرایز برخی طرفداران وفادار خود نیمی از کشور را سفر کرده است تا به شخصه به دیدن طرفدارانش رفته باشد.
۴۱. اگر هنوز فکر می کنید او فقط بخاطر یک فیلم جنسی مشهور شده است، باید به این نکته توجه کنید که کیم کارداشیان توانسته بر این نقص غالب شود. او ده سال تلاش کرد تا این مسئله از رسانه های اجتماعی ناپدید شود. او شایستگی این شهرت را داشته است.

سبک آرایش کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در زمینه ی آرایش نیز صاحب سبک است و استایل خاصی برای جلب توجه ها به سمت خود دارد. او یک سبک جدید کانتور صورت را ابداع کرد که این روزها بسیاری از آرایشگران از این سبک برای گریم صورت استفاده می کنند. کیم کارداشیان در این باره حتی با مجله ی ووگ مصاحبه داشته و چند مورد از تاکتیک های آرایشی خود را به دیگران آموزش داده است. از نکات آرایشی که کیم کارداشیان در این مجله آموزش داده را می توان در چند مرحله از مجله ی ووگ عنوان کرد. با توجه به مقاله ی مجله ی ووگ، اول اینکه او حتما قبل آرایش مرطوب کننده می زند، کیم گفته است حتی اگر احساس کند صورتش نیازی به مرطوب کننده ندارد، باز هم با یک مرطوب کننده نرمی و لطافت را به پوست خود هدیه می کند. کیم کارداشیان می گوید پدرش او و خواهرش را از ۱۴ سالگی در کلاس های آرایشگری ثبت نام کرده بوده است. شاید دلیل این همه خلاقیت در آرایش کیم کارداشیان یادگیری آرایشگری از همان سن نوجوانی باشد. بعد از مرطوب کننده نیاز است که نواقص و لکه های صورت را بپوشانیم او با یک اسفنج مرطوب، کرم پودر مک خود را روی صورتش پخش می کند؛ بعد از کرم پودر با کانسیلر زیر چشم هایش یک مثلث می کشد و دوباره با اسفنج آن را محو می کند. با استفاده از براش کایلی به گونه های خود با رژگونه و هایلایتر درخشان بودن را هدیه می دهد. کیم کارداشیان در این مرحله با سایه ی نقره ای فلزی بالای چشمانش را می آراید و به چشمانش عمق می دهد؛ از سایه ی دودی به زیر چشمانش می کشد و بعد از زدن پودر درخشان کننده زیر چشمانش، زدن ریمل آرایش و پنهان کردن تیرگی زیر چشم هایش آرایشش تمام می شود. کیم کارداشیان  با یک مداد تیره دور لب هایش را کانتور می کند و به لب هایش رژی به رنگ نود می زند. سرانجام بعد از تمام شدن آرایش، نگاهی به آینه می اندازد و بخاطر مهارت های خود تحت تاثیر قرار می گیرد و نمی ترسد که آن را نشان دهد، او می گوید:” من واقعا خودم را شگفت زده کردم!” او اعتراف می کند که آرایش خود را به دقت نگاه می کند و بعد از بررسی دوباره می گوید:” من یک آرتیست آرایشگر نیستم و هرگز در این باره ادعایی نکردم، اما بعد از امروز، ممکن است این عنوان را تغییر دهم.”

سبک آرایش روزانه ی کیم کارداشیان

اگر با کمی دقت به آرایش های کیم کارداشیان نگاه کنیم در اکثر مواقع او مانورهایی  روی هایلایتر و کانتور می دهد تا پوست جذابی را در مقابل دوربین ها به نمایش بگذارد. یک کرم پودر رنگ برنز برای محو کردن نواقص پوستی استفاده می کند. با استفاده از کانسیلر یک تا دو درجه روشن تر از کرم پودر پف و سیاهی زیر چشمش را می پوشاند. برق زدن نوک بینی کیم کارداشیان، بالای لب هایش، چانه و بالای گونه هایش نشان می دهد از یک هایلایتر برای شاداب نشان دادن پوست خود استفاده می کند. ابرو ها ی کیم کارداشیان با یک مداد قهوه ای تیره و ریمل ابرو پررنگ و مرتب شده است، فرم ابروها کاملا با فرم صورت سازگاری دارد و جذابیت را دوچندان کرده است. یک سایه ی قهوه ای یا برنز بالای چشمانش، به چشمان قهوه ایش عمق بخشیده است. گوشه ی داخلی چشمانش را با هایلایتر درخشان آراییده است. برای اتمام آرایش چشمانش، زیر چشمانش را از همان سایه ی قهوه ای کشیده و با ریمل و مژه مصنوعی، مژه های بالا و پایینش را بلند و پر حجم کرده است. کیم کارداشیان در این آرایش روزانه از یک رژگونه با تم هلویی برای آرایش گونه هایش استفاده می کند. با یک رژ لب نود و نزدیک به رنگ پوستش این آرایش به پایان می رسد. موهای تیره، پوست برنزه و آرایش دودی طبیعی چشم ها با رژ لب نود توانسته یک ظاهر بسیار جذاب که در مقابل لنز های دوربین ها می درخشد برای کیم کارداشیان عمل آورد.

استایل کیم کارداشیان

اندام زنانه ی کیم کارداشیان باعث شده تا هر لباسی از هر مارکی بر تن او مثل یک ستاره بدرخشد؛ حتی ساده ترین لباس هایی که روزانه می پوشد یا لباس های پر زرق و برق او در مراسم ها توجه عموم را به خود جلب می کنند. کیم کارداشیان از افرادیست که بسیار برای انتخاب سبک آرایش و لباس پوشیدن خود وقت صرف می کند و گویی ظاهرش حساس ترین مسئله ی زندگیش است. شاید فکر کنید کیم کارداشیان اعتماد به نفس کمی دارد که آنقدر به آرایش و لباس هایش اهمیت می دهد، اما اینطور نیست. او همیشه به خودش ارزش داده و حتی در برخی از عکس ها برهنه ظاهر شده است؛ کیم کارداشیان می گوید برایش مهم نیست که مردم چه فکر و نظری درباره ی ظاهرش دارند و همیشه این نکته را بیان کرده است. او حتی زمان بارداری اش از دید انظار مخفی نمی شود و حتی پست هایی در اینستاگرام خود وقتی که باردار بوده، آپ کرده است؛ این موضوع نشان می دهد چقدر با ظاهر خود احساس راحتی می کند. کیم کارداشیان از جمله کسانی است که به زنان یاد می دهد که بخاطر ظاهر خود در هر حال از جامعه دور نشوند و اعتماد به نفسشان بخاطر زن بودن پایین نیاید.

آرایش کیم کارداشیان در فرش قرمز و مراسم ها

بر خلاف آرایش روزانه کیم کارداشیان، او در فرش قرمز و مراسم ها نترس حاضر می شود و از رنگ ها و مدل های متفاوت استفاده می کند. جدیدا کیم کارداشیان با مدل موهای خیس در مراسم هایی حاضر شد و مدل موی خیس را به یک ترند در غرب تبدیل کرد. ظاهرهای متفاوت و جدید کیم کارداشیان نشان می دهد او چقدر از ظاهر و استایل خود مطمئن است. در زیر چند مورد استایل و آرایش کیم کارداشیان را آوردیم تا استایل و سبک آرایش این ستاره را مورد بررسی قرار دهیم.

استایل و آرایش کیم کارداشیان در مراسم جوایز MTV در سال۲۰۱۸

در این فرش قرمز که او با مادرش دیده شد، وقتی در مقابل دوربین ها با مادرش حاظر شد اول مادرش کریس را به دوربین ها معرفی کرد، اما آنکه توجه عموم را بیشتر به خود جلب کرد ظاهر جذاب کیم کارداشیان در این مراسم بود. ظاهر بحث برانگیز کیم کارداشیان در این مراسم در قاب دوربین ها نقش می بست. یک دامن بلند سفید از جنس پارچه ای لخت و جذاب، با یک چاک که از بالای ران ها شروع شده بود. بالاتنه ی کیم کارداشیان با یک تاپ سفید ساده که یقه ی آن مدل دور گردن بود به طرز عجیبی با این مدل دامن با چاک بلند ست شده بود. ولی عجیب ترین قسمت این استایل زمانی بود که به کفش های کیم نگاه کنید و کفش ها بر خلاف لباس سفید کیم کارداشیان، یک جفت کفش پاشنه بلند سیاه هستند، اما موهای مشکی کیم کارداشیان از بالا و کفش های مشکی جذاب پاشنه بلند از پایین توانسته این تقارن رنگی در نیم تنه ی بالا و نیم تنه ی پایین را متعادل کند. موهای کیم کارداشیان در این مراسم به صورت بافت ریز بود و با این لباس کاملا هماهنگ می شد. آرایش او در این مراسم طبق معمول یک آرایش برنز با رژ لب نود بود.

استایل و آرایش کیم کارداشیان در مراسم مت گالا ۲۰۱۸

اول از آرایش شروع کنیم که سبک آرایشی که کیم کارداشیان برای این مراسم انتخاب کرده بود تا حدودی متفاوت بود. در این مراسم کیم کارداشیان به موهای دم اسبی بسنده کرده بود؛ او موهایش را به طور کامل جمع کرده بود. آرایش چشمان کیم کارداشیان در این مراسم، یک آرایش دودی بود که با لباس و مدل موهایش کاملا مچ می شد. دوباره کیم کارداشیان در این مراسم نیز رژ لب نود استفاده کرده است. حالا زرق و برق ترین قسمت ماجرا وقتی شروع می شود که به لباس کیم کارداشیان نگاه کنیم، یک لباس بلند به رنگ طلایی و درخشان که کاملا به استایل و انحنای اندام کیم کارداشیان می آید. دو صلیب بر روی لباس بلند جذابش نقش بسته است که با دو گردنبند ظریف صلیب کوچک و کمی بزرگتر بر روی گردن کیم کارداشیان کامل شده است. کفش های پاشنه بلند طلایی او در زیر لباس بلندش مخفی شده بود.

 

Image result for ‫کیم کارداشیان‬‎

 

استایل موی خیس کیم کارداشیان
مدل موی خیس یک مدل مویِ های فشن است، این مدل مو برای ساخت یک آرایش شگفت انگیز و جذاب طراحی شده و مرسوم است. مدل موی خیس کیم کارداشیان به صورت او حالت استخوانی و بسیار جذابی را می دهد. در زیر روش آرایش موی مدل خیس کیم کارداشیان را آورده ایم.

مدل موی خیس کیم کارداشیان در مراسم VMA ۲۰۱۶
یک مدل موی خیس جذاب باعث شده بود استایل کیم کارداشیان در این مراسم همه ی توجه ها را به خود جلب کند. موهای بلند که مرطوب به نظر می رسند تداعی کننده ی حس ساحل و دریا هستند. داشتن مدل موهای خیس در فرش قرمز نسبتا غیر معمول و غیر باور است، چون موها بالاخره خشک می شوند. کیم کارداشیان مدل موهای خیس را در مراسم وی ام ای ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت و تارهای موی او به طرز معجزه آسایی آن درخشش جادویی را تا آخر مراسم حفظ کردند.

وقتی به مدل موهایش نگاه می کنم حدس می زنم او برای اینکه موهایش خیس بماند، افرادی دارد تا در طول مراسم موهایش را خیس کنند یا ژل مو به موهایش بزنند، یا شاید کانیه وست همراه خود یک بطری آورده باشد و هر وقت موهای همسرش خشک می شود، با آب آن بطری موهای کیم کارداشیان را خیس می کند!

ولی نه، چون اصلا موی کیم کارداشیان در این مراسم خیس نبود فقط به نظر می آمد که موهایش خیس است. در واقع این کار محصول کار حرفه ای آرتیست بزرگی بود. مایکل سیلوا، یک آرتیست و طراح مشهور توسط وسایل خاصی این ظاهر زیبا و جذاب را برای کیم کارداشیان آفرید. سیلوا گفت که او و کیم کارداشیان به دنبال یک نگاه تازه و جذاب، با استفاده از تکمیل و افزایش زیبایی طبیعی کیم، بودند. هدف نهایی آنها ادامه ی راهی به سمت ساحل و موهای خیس بود.

 

Image result for ‫کیم کارداشیان‬‎

 

برای این مدل مو از محصولات حرفه ای کنرا و وسیله های آرایش مو از ghd استفاده کرده بود. سیلوا از کرم پلاتین Snail cc Creme جدید کنرا استفاده کرد، این محصول به نوعی آغازگر رطوبت و خیس شدن موهای کیم کارداشیان بود. او این کرم را از اواسط مو تا انتهای آن مالش داد. او با استفاده از روغن موی Kenra Platinum Revive چربی موی کیم کارداشیان را بالا برد تا به ظاهر مو ها خیس به نظر بیایند. سپس با استفاده از اسپری Texturizing Mist پلاتینیومی یک ظاهری مشکی و درخشان به موها داد.
برای اینکه ظاهر موها خیس بماند از یک مو خشک کن ghd استفاده کرد. سیلوا از یک پلاتینیوم استایلر ghd برای تنظیم موج های مو استفاده کرد. سیلوا تمام این مراحل را برای مو های کیم کارداشیان انجام داد تا درخشش و رطوبت موهای کیم تا آخر مراسم حفظ شود. شاید کمتر کسی باور میکرد که از یک مو خشک کن برای دادن ظاهری خیس به موها استفاده شده باشد.
استایل کیم کارداشیان در این مراسم، یک استایل کاملا تابستانی بود. لباس مشکی نازک، سه گردنبند طلایی و کفش های پاشنه بلندی که بیشتر شبیه صندل های پاشنه بلند بود، ظاهری بسیار جذاب و تابستانی را از کیم کارداشیان در مقابل دوربین ها ساخت. تمام استایل کیم کارداشیان از سر تا پا نشان می دهد او چقدر برای ظاهر خود اهمیت می دهد و چقدر در این باره با استایلیست و آرتیست میکاپ خودش بحث می کند. این ظاهری که او از خود نشان می دهد، پوشیدن لباس های گران قیمت به طور تصادفی نیست، بلکه برای آن کلی وقت و فکر نیز هزینه کرده است.

 

به این نوشته ها هم توجه کنید :

انتخاب بهترین مدل مو برای افراد مختلف

مدل ساعت شیک و لاکچری دخترانه

معرفی بازیگران زن در ایران

راهنمای انتخاب بهترین مدل مانتو برای انواع اندام ها

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.