محبوبیت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی ها

محبوبیت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی ها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت، شاهد به وجود آمدنِ رسانه ها و شبکه های اجتماعی مختلفی هستیم. در میان انواع شبکه های اجتماعی داخلی و خارج از کشور، میتوان گفت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام پرطرفدارتر است. یکی از دلایل این موضوع، کوتاه بودنِ نوشته های هر پست می باشد. عادت کردن مردم به خواندنِ متون کوتاه یکی از دلایلِ جذب شدن مردم به اینستاگرام است. عموما در اینستاگرام می توان با یک یا چند عکس و نوشتنِ توضیح کوتاهی، اطلاعاتِ سطحی زیادی را به مخاطب رساند. در این شبکه ی اجتماعی افراد می توانند در مورد هر موضوعی عکس های مختلفی ببینند و خود نیز با ثبت نام در سایت و یا در اپلیکیشن اینستاگرام می توانند یک صفحه ی شخصی داشته باشند و در صفحه ی خود، پست هایی به صورت عکس، ویدیو و متن های کوتاه قرار دهند.

محبوبیت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی ها

 

هنگام استفاده از اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این میان باید هنگام ثبت نام و یا مراجعه به اینستاگرام، به نکات مهمی توجه ویژه داشت. مثلا هر موضوعی که در این شبکه ی اجتماعی مطرح می شود تا چه حد قابل اعتماد و درست است. به دلیل اینکه اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعیست و از عموم مردمِ کلِ دنیا تشکیل شده است، نمی توان به راحتی به موضوعات مطرح شده در آن اطمینان کرد. طبیعیست در این میان افراد با اهداف مختلفی حضور دارند. همچنین باید آگاه بود اطلاعاتی که از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، کسب می شوند، سطحی اند. و در بسیاری از موارد نمی توان به آن ها استناد کرد. از طرفی از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی مبتنی بر عکس، تصویر و ویدیو های کوتاه است، به راحتی می توان با آن به تماشای موضوعات مختلفی همچون مدل های لباس، انواع مدل های مو، خدمات متفاوت، معرفی محصولات مختلف و غیره پرداخت.

 

محبوبیت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام در میان ایرانی ها

 

بسیاری در این بین به واسطه ی اینستاگرام به کسب و کار مشغول اند و با استفاده از این شبکه ی اجتماعی، به تبلیغ برای محصولات، کالاها و خدمات خود می پرازند. برخی افرادِ حاضر در این شبکه ی اجتماعیِ پر طرفدار، از افراد مشهور و محبوب در شاخه های مختلف از جمله بازیگری، خوانندگان، فروشنده ها و تولید کنندگان لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، انتشارات مجلات و کتاب ها، شرکت های خدماتی مانند آرایشگاه ها و غیره می باشند. با دنبال کردن هر صفحه در اینستاگرام، می توان از جدید ترین پست های صاحب صفحه مطلع شد و با آگاهی می توان از هر گونه سواستفاده در امان ماند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.