معرفی بهترین سواحل دبی

در سفر به دبی دیدنی‌ها و سرگرمی‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشد. از بازار و مراکز خرید گرفته تا شهربازی‌ها و ساحل های دبی؛ سفری مملو از هیجان و ماجراجویی برایتان می‌سازد. درمیان همه جاذبه ‌های دبی، سواحل این شهر طرفداران بسیاری دارد. استراحت در ساحل و لذت بردن از تماشای دریا، در کنار رستوران‌ها و کافه‌ها از فعالیت‌هایی است که موردعلاقه همه مسافران این شهر است. به خصوص برای کسانی که آفتاب گرفتن در سواحل آفتابی را دوست دارند و می‌خواهند از ورزش‌های آبی لذت ببرند. اگر مسافر دبی هستید و می‌خواهید بهترین سواحل دبی را بشناسید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی بهترین سواحل دبی

معرفی معروفترین سواحل دبی

همانطور که می‌دانید، در جای جای شهر دبی سواحل بسیاری برای استفاده گردشگران وجود دارد. سواحلی که خدمات مختلفی از ارائه غذا و نوشیدنی گرفته تا تفریحات ساحلی را به گردشگران ارائه می‌دهند. اما اگر بخواهیم تنها به ۹ مورد از بهترین سواحل دبی اشاره کنیم، سواحل زیر را باید نام ببریم.

پارک ساحلی الممرز

اگر با خانواده سفر می‌کنید، پارک ساحلی الممرز بهترین گزینه از میان ساحل های دبی است. برای ورود به این پارک ساحلی باید ورودیه پرداخت کنید اما امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، ارزش پرداخت این مبلغ را دارد. در این پارک می‌توانید از والیبال ساحلی، قدم زدن در میان درختان نخل، باربکیو و ورزش‌های آبی لذت ببرید. غریق نجات‌های بسیاری در ساحل مراقب شما هستند و کابین‌های ساحلی را می توانید برای استراحت اجاره کنید.

در تابستان در صورتی که آب و هوا مساعد باشد، امکان شنا در شب وجود دارد. باید اضافه کنیم دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها این ساحل تنها متعلق به بانوان است.

ساحل سفید

ساحل سفید با شن‌های نرم، یکی از بهترین سواحل دبی است. این ساحل در حاشیه جزیره مصنوعی نخل جمیرا قرار گرفته است. در صندلی‌های کنار ساحل آفتاب بگیرید و از تماشای دریا لذت ببرید. امکانات و خدمات مختلفی در این ساحل در اختیار شما قرار می‌گیرد. در طول شبانه روز می‌توانید از این ساحل استفاده کنید. استخر شنا و رستوران‌های ساحل حتی شب‌ها باز هستند. یکشنبه‌های ساحل سفید به خاطر برانچ‌های خوشمزه‌اش معروف است.

ساحل سفید

ساحل جمیرا

ساحل جمیرا در واقع یک خط ساحلی مصنوعی و کوتاه در مرکز شهر دبی است. این ساحل آرام مکان مناسبی برای خانواده‌هایی که نوزاد دارند و همچنین شناگران تازه کار، محسوب می‌شود. شما می‌توانید در این منطقه ساحلی از سوار شدن جت اسکی و قایق‌های موزی لذت ببرید.

رستوران‌ها و کافه‌هایی که پشت این منطقه ساحلی قرار دارند، از شما با انواع غذاهای غربی و مدیترانه‌ای پذیرایی می‌کنند. ساحل جمیرا به طول ۵۰۰ متر است و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ می شود. این ساحل اتاق رختکن ندارد، اما می‌توانید از صندلی‌های آفتابگیر آن استفاده کنید.

ساحل سان ست

همانطور که از نام این ساحل مشخص است، غروب اینجا بسیار شهرت دارد. تماشای غروب آفتاب در این ساحل بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که در این ساحل یک کتابخانه عمومی برای اهدا یا امانت کتاب وجود دارد. از قدم زدن در ساحل و دویدن روی پیاده راه سنگفرش شده آن لذت ببرید.

ساحل JBR

در معرفی سواحل دبی که دسترسی خوبی داشته باشند، باید به این ساحل اشاره کنیم. ساحل JBR تنها چند دقیقه پیاده تا جاذبه‌ های معروف دبی مانند مارینا مال فاصله دارد. اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، ایستگاه مترو تنها چند دقیقه با این ساحل فاصله دارد.

به دلیل دسترسی خوب و راحتی این ساحل، معمولا مملو از گردشگران است و شاید پیدا کردن صندلی خالی سخت باشد. اما این ساحل به خصوص برای کودکان بسیار ایده‌آل است، زیرا زمین بازی و بسیاری سرگرمی‌های مخصوص کودکان در این ساحل در دسترس هستند.

ساحل کایت

ساحل کایت همانطور که از نامش مشخص است، جای ایده‌آلی برای عاشقان کایت سواری به شمار می‌رود. اگر باد مناسب باشد، خواهید دید تعداد زیادی از افراد با کایت بر فراز آسمان این منطقه در حال کایت سواری هستند. اگر با این ورزش آشنایی ندارید، در همین ساحل می‌توانید در کلاس‌های آموزش کایت سواری شرکت کرده و این ورزش هیجان‌انگیز را امتحان کنید. این ساحل همچنین به خاطر غذاهای خوشمزه شهرت دارد. از آفتاب لذت ببرید و غذاهای خوشمزه صرف کنید.

ساحل کایت

ساحل الصفوح

ساحل سیاه الصفوح به دلیل قرار گرفتن بین دو کاخ سلطنتی به نام‌های دیگری چون ساحل مخفی و ساحل قصر نیز شهرت دارد. در مسیر باریک بین دو کاخ می‌توانید از این ساحل که البته رایگان است، استفاده کنید. این ساحل با شن‌های نرم و طلایی جای خوبی برای استراحت و آفتاب گرفتن به شمار می‌رود. البته امکاناتی ارائه نمی‌دهد و نوشیدنی و خوراکی باید همراه خود داشته باشید. در این ساحل می‌توانید غروب زیبا با چشم‌انداز برج العرب را به تماشا بنشینید.

ساحل مرکاتو

یکی از بهترین سواحل دبی برای تجربه آرامش، ساحل مرکاتو است، زیرا از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران کمتری به آنجا می‌روند. در این ساحل می‌توانید استراحت کنید، از مطالعه کتاب و انجام ورزش‌های آبی لذت ببرید. استفاده از رختکن رایگان است و نجات غریق‌ها برای ارائه خدمات همیشه حاضر هستند. شما می‌توانید در کافه‌ها و اغذیه فروشی‌های اطراف انواع غذاهای غربی و خاورمیانه‌ای را امتحان کنید.

ساحل لامر

این ساحل یکی از بهترین ساحل های دبی برای گروه‌های بزرگ است. کسانی که می‌خواهند از تفریحات آبی، تخته‌های پارویی و قایق‌های موزی استفاده کنند. این در واقع یک مجموعه تفریحی است که علاوه بر ساحل، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مرکز خرید و یک سینما را نیز شامل می‌شود. برای صرف غذا نیز طبف متنوعی از غذاها در دسترس شماست.

سفر مقرون به صرفه به دبی با فلای تودی

دبی از مقاصد گردشگری جذاب برای ایرانیان است و یکی از مهمترین دلایل آن، نزدیکی و هزینه مقرون به صرفه این سفر است. البته هزینه‌ها به مقدار زیادی به زمان سفر بستگی دارد. با این حال، هر زمان که قصد سفر داشته باشید، می‌توانید بلیط دبی و رزرو هتل خود را در این شهر در سایت فلای تودی انجام دهید. فلای تودی بهترین قیمت بلیط هواپیما را با ایرلاین‌های معتبر به شما ارائه می‌دهد. پشتیبانی ۲۴ ساعته این سایت هم کمک می‌کند تا بدون مشکل و نگرانی سفر کنید. همین حالا برنامه سفر خود را برای تماشای ساحل های دبی بچینید.

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.