فروش و خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

شرکت پرفکت مانی  یک بسترمعاملاتی است که میان کاربران ساکن ایران به صورت چشمگیری به شهرت رسیده است. این سیستم پرداخت دریک کشور در قاره امریکا راه انداز شده و از شناختی کافی برخوردار نمی باشد. اشخاصی که با سیستم پرفکت کارمیکنند  امکان استفاده از خدمات گوناگون آن را دارند که در پایین  به برخی از این کاربردها که این سیستم دارد اشاره شده است.

  1. پرداخت وجه حساب به حساب از طریق وب سایت به سرار دنیا بدون محدودیت با استفاده از شناسه کیف پول خود
  2. انتقال وجه با ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به افتتاح حساب از طریق صرافی های معتبر ایرانی که در ادامه به شما معرفی می شود
  3. امکان احراز حساب کاری با مدارک ایران و کاهش هزینه برداشت حساب
  4. ساپورت زبان فارسی دروسایت رسمی پرفکت مانی
  5. گرفتن درگاه پرداخت برای پلتفرم های شما
  6. انتقال وجه p2p بدون واسطه

ووچرپرفکت مانی چیست؟

ووچر یکی از روش پرداخت مختلف سیستم پرفکت مانی می باشد که میتوانید بدون ساخت حساب پرفکت مانی از این طریق معاملات خود را به انجام رسانده و از خدمات آن بهره ببرید.

 شما نمی توانید به صورت رایگان ووچر پرفکت مانی به دست آورید و باید حتما آن را خریداری کنید و یا از کسی گرفته باشید.

این ووچرها مانند کد شارژ موبایل هستند و از دو دسته عدد که کد  ده رقمی ووچر نام دارد و کد دومی کد فعالسازی نام دارد و شانزده رقم است تشکیل شده است.

کد ووچر پرفکت تنها یک دفعه قابل خرج کردن است و اولین باری که مورد استفاده قرار بگیرد اعتبار آن مصرف می شود.

تا به لحظه بیشتر ووچر پرفکت را شناختید و حالا میخواهیم برخی کاربرد های ووچر پرفکت را به شما معرفی کنیم.

ووچر پرفکت درهر آنلاین شاپ که درگاه پرفکت  را ساپورت کند قابل استفاده می باشد. موارد استفاده آن خرید تیکت های مسافرتی، خرید اجناس از فروشگاه های اینترنتی، خرید مقالات پژوهشی و خرید آنلاین کتاب  می باشد.

حتی شما میتوانید با  خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی به خارج از کشور پول بفرستید.

خرید ووچر پرفکت مانی

فروش پرفکت مانی بدون احراز

طبق مشاهدات سایت های خرید و فروش ارزدیجیتال زیادی وجود دارد که برای فروش ووچر پرفکت مانی احراز هویت دریافت می کنند.

روش هایی است که بدون احراز هویت میتوانید ووچر پرفکت مانی خود را فروخته به تومان چنج کنید.

صرافی پی ام ایکسچنج یکی از اکسچنج های معتبر ارزهای دیجیتال می باشد که خرید و فروش پرفکت مانی و خرید وفروش ووچر پرفکت مانی  بدون احرازهویت را می توانید از طریق آن انجام دهید.

صرافی پی ام ایکسچنج از با ۶سال سابقه فعالیت خود را درفضای تلگرام وانجام معاملات در ربات تلگرامی هوشمند که هم اکنون می توانید به حرفه ای و اتوماتیک به معامله بپردازید فعالیت می کند.

 همچنین وبسایت خرید و فروش ووچر پرفکت ملنی پی ام ایکسچنج در سال ۹۹ بر روی گوگل بالا آمده و یک بستر پرسرعت را به شما ارائه می دهد.

شما این امکان را دارید از طریق این دو پلتفرم مجموعه پی ام ایکسچنج اقدام به فروش ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت کنید و در همان لحظه رسید واریز وجه خود را دریافت کنید. در ادامه روش انجام این کار را به شما توضیح می دهیم.

برای فروش ووچر پرفکت مانی اول وارد وب سایت پی ام ایکسچنج به آدرس pmxchange.co شوید و به صفحه خرید و فروش سریع مراجعه کنید.

در صفحه ای که مشاهده می کنید ابتدا ارزمبدا که قصد واریز آن را دارید و در اینجا ووچر پرفکت مانی می باشد را بر روی ووچر پرفکت مانی یا پرفکت مانی قرار داده و در قسمت بعدی ارزمقصد که قصد دریافت آن را دارید و همان تومان شما می باشد را انتخاب می کنید.

در مرحله بعد شماره حساب بانکی (شبا) و سایر مشخصات حساب بانکی خود را به سیستم داده و طبق توضیحات مراحل را طی کنید.

در مرحله آخر ووچر پرفکت خود را که شامل کد ووچر و کد فعال سازی ووچر است را با دقت وارد کرده و بار دیگر از صحت مشخصات ووچر که وارد کردید مطمئن شوید.

فروش شما ثبت شده و در صورت صحت ووچر شما رسید واریز برای شما ارسال می شود.

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احرازهویت؟

وبسایت پی ام ایکسچنج با سیستم احرازهویت اتوماتیکی که به کاربر ارائه می دهد به شما این امکان را می دهد که با ثبت یک شماره موبایل و کد ملی امکان ثبت نام اتوماتیک و احراز هویت بدون ارسال مدارک را داشته باشید و روزانه تا یک سقف مشخص که متغیر می باشد بدون احراز هویت مدارک شناسایی اقئام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید.

خرید تتر

چگونه با کارت بانکی بدون احراز هویت تتر خریداری کنیم؟

خرید تتر در ایران به دلیل احراز هویت های سخت گیرانه پروسه ای پیچیده ای دارد و در اکثر موارد شما باید با ارسال مدارک شناسایی خود به شکلی خاص احراز هویت کنید.

صرافی ارزدیجیتال پی ام ایکسچنج بهترین صرافی خرید تتر می باشد که سابقه چندین ساله در ارزهای دیجیتال دارد.

شما در این مجموعه امکان این را دارید که با ثبت مشخصات هویت خود به صورت اتوماتیک بدون ارسال مدارک شناسایی با سقفی مشخص اقدام به خرید تتر بدون احراز هویت کنید .

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.