علت پخش نشدن مسابقه برنده باش

علت پخش نشدن مسابقه برنده باش محمد رضا گلزار

دلیل عدم پخش مسابقه برنده باش گلزار

در مجله فارسی ها قبلا در مورد اینکه آیا مسابقه برنده باش حرام است صحبت کرده بودیم امروز میخواهیم علت پخش نشدن و حذف مسابقه برنده باش را برای شما شرح دهیم.با ما همراه باشید.

 

مسابقه برنده باش چند ماه است که از شبکه سه پخش میشود روند این مسابقه از ابتدا با انتقادات زیادی روبرو شد چرا که ساختار آن از نظر بسیاری از کارشناسان شباهت زیادی با مسابقات قمار داشت برای شرکت در مسابقه برنده باش باید اقدام به خرید سوال کنید همین مسئله باعث می‌شود که برخی اعتقاد داشته باشند که این مسابقه قمار است.

حتی اگر این مسابقه قمار نیز نباشد ساختارش بسیار شباهت به مسابقات بخت آزمایی دارد.

علیرغم همه این انتقادات شبکه ۳ همچنان به پخش این مسابقه ادامه می داد با این حال سخنان رهبر انقلاب درباره لزوم جلوگیری از پخش برنامه های مشابه بخت آزمایی باعث شده است که اما اگر های پیرامون پخش مسابقه برنده باش به وجود بیاید.

تصمیم گیری های نهایی منجر به توقف مسابقه برنده باش و حذف آن از شبکه سه سیما شد.


چرا مسابقه برنده باش پخش نمیشه؟

توضیحات تکمیلی در مورد علت حذف شدن برنامه برنده باش از تلویزین را در زیر بخوانید.

غلامرضا کاتب اظهار کرد: اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما به شدت از اتفاقات اخیر در شبکه ۳ گلایه‌مند هستند این که این اتفاقات باعث جریحه دار کردن مردم و مراجع تقلید شدند.

کاتب: با تذکر رهبری «برنده باش» نباید پخش شود

وی افزود: رسانه‌ی ملی بزرگترین سرمایه ملی کشور است و با عنوان سرمایه بزرگ انقلاب محسوب می‌شود. این که چرا اخیراً مدیر شبکه سه این اندازه حاشیه سازی می‌کند، جای سوال دارد.

این نماینده مجلس یاد آور شد: بعد از اتفاقات پیرامون برنامه ۹۰ اکنون شاهد واکنش آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید مبنی بر قماردانستن مسابقه تلویزیونی برنده باش و بعد از آن تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج روش‌هایی شبیه بخت آزمایی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که یقیقنا آقای علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما باید در این موضوع نظارت جدی داشته باشد و اجازه ندهد اتفاقات نادرستی در رسانه‌ی ملی کشور رخ دهد.

کاتب در مورد سرنوشت پخش مسابقه برنده باش گفت: طبق تذکر مقام معظم رهبری طبیعتاً دیگر نباید این برنامه از تلویزیون پخش شود.

وی تاکید کرد که شورای نظارت بر صدا و سیما در اولین جلسه خود موضوع حذف برنامه ۹۰ و اتفاقات اخیر در پخش برنامه‌هایی که از آن به عنوان قمار قلمداد می‌شود را در دستور کار قرار خواهد داد.

این در حالی است که پیرو فتوای آیت الله مکارم شیرازی و تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر حذف برنامه‌های قمار صداوسیما، برنامه جنجالی “برنده باش” بدون هیچ توضیحی تاکنون از کنداکتور شبکه ۳ صداوسیما حذف شده است اما بنر آن در سایت موجود است!

این مطلب در بخش اخبار مجله اینترنتی فارسی ها منتشر شده است.
Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.