بنیادی:نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند

بنیادی:نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند (سیاسی)

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال ۹۹ گفت که نمایندگان سناریوهای مختلفی درباره‌ی بنزین در سال آینده دارند و به دنبال این هستند که این وضع را به عدالت نزدیک‌تر کنند.

بنیادی:نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند
بنیادی:نمایندگان سناریوهای مختلفی برای بنزین در سال آینده دارند

 

هروز بنیادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مجلس این اختیار را دارد که به هر مساله‌ای ورود پیدا کند. در جریان بررسی بودجه سال آینده نیز نظرات و پیشنهادات نمایندگان در کمیسیون تلفیق و صحن مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: یکی از نکاتی که در ذهن نمایندگان وجود دارد این است که چطور می‌توان وضعیت بنزین را به نحو بهتری مدیریت کرد؛ اما این که مصوبه جدیدی در این باره وجود داشته باشد یا نه هنوز نمی‌توان در این باره به صورت قطعی اظهار نظر کرد.

بنیادی با بیان اینکه در لایحه پیشنهادی دولت موضوع مربوط به هدفمندی و حامل‌های انرژی به صورت اعداد کلی آمده، یادآور شد: ما هنوز وارد بررسی تبصره‌های بودجه در بحث حامل‌های انرژی نشده‌ایم اما به محض ورود به جزییات موضوع، نظرات مختلف همکاران در این باره ارائه می‌شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق خاطرنشان کرد: نمایندگان سناریوهای مختلفی درباره‌ی بنزین دارند که در محافل چند نفره مطرح است، همگی آنها به دنبال این هستند که چطور می‌شود این موضوع را به عدالت نزدیکتر کرد. در حال حاضر درآمد ناشی از افزایش قیمت بنزین برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اختصاص می‌یابد اما در این بین خانوارهایی هم هستند که از این وضعیت ناراضی هستند.

وی در پایان گفت: کمیسیون تلفیق حتی اگر قیمت بنزین را در سال آینده تغییر ندهد این اختیار را دارد که در جریان بررسی بودجه نحوه مصرف درآمد ناشی از اجرای این طرح را به عدالت نزدیک‌تر کند.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.