عجیب ترین مسابقاتی که در جهان برگزار میشود

همه در مورد مسابقه با اتومبیل و دوچرخه و مسابقات اسب سواری می دانند. با این حال، احتمالاً چیزی در مورد مسابقه هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد نشنیده اید. ما در این متن ۱۰ مورد از عجیب ترین مسابقه های جهان را برای شما آورده است.این مسابقات عجیب در کشورهای مختلف جهان هر ساله برگزار میشود و طرفداران و تماشاگران زیادی هم دارند.

عجیب ترین مسابقه ها در جهان

مسابقه بز و خرچنگ آبی

این یک مسابقه یکباره است که در دو مرحله در ماه آوریل در جزیره توباگو برگزار می شود. بزها اولین کسانی هستند که مسابقه می دهند. آنها توسط رانندگانی تعقیب می شوند که حیوانات را در بند نگه می دارند، آنها را تشویق می کنند و به آنها کمک می کنند تا در مسیر حرکت کنند.

در مرحله دوم خرچنگ های آبی با یکدیگر به رقابت می پردازند. هدایت آنها در جهت درست بسیار دشوارتر از بزها است، بنابراین میزبان سخت پوستان آنها را با میله های نازک نگه می دارند.

عجیب ترین مسابقه ها

 ماراتن Badwater

این سخت ترین ماراتن دنیاست. ورزشکاران در گرما ۱۳۵ مایل می دوند که به ۴۰-۵۰ درجه می رسد. باید کل مسیر را در ۴۸ ساعت طی کرد، غلبه بر سه گردنه کوهستانی با صعود کلی ۴۴۵۰ متر و افت ۱۸۵۹ متری. شرکت‌کنندگان یک انتخاب سخت‌ را پشت سر می‌گذارند. در این صورت برنده هیچ جایزه ای دریافت نمی کند. هرکسی که سخت ترین مسیر را در ۴۸ ساعت طی کند، یک تی شرت یادبود و سگک بدواتر دریافت خواهد کرد.

جالب است که در تمام مدت ماراتن، حتی یک نتیجه مرگبار ثبت نشده است. همچنین در سال های اخیر از حدود ۱۰۰ شرکت کننده، ۷۷ تا ۹۳ نفر به خط پایان رسیده اند. البته فقط پیگیرترین افراد در این مسابقه شرکت می کنند!

مسابقه سخت و طولانی سوارکاری

این مسابقه سوارکاری که در مغولستان برگزار می شود، به حق یکی از سخت ترین مسابقات در جهان به حساب می آید. واقعیت این است که اسب هایی که سوار بر پشت دارند باید هزاران کیلومتر از استپ های وسیع را پشت سر بگذارند تا به خط پایان برسند. مواردی وجود داشت که حیوانات بدون سوار به خط پایان می آمدند، زیرا از زین بیرون می افتادند.

مسابقه بالون هوای گرم

این مسابقات به مدت ۳۵ سال به میزبانی شهر رنو در آمریکا برگزار می شود. هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد. اگر بالون دارید، می توانید به راحتی با سایر بالون داران رقابت کنید. این مسابقه به مدت سه روز برگزار می شود. بسیار جالب است که تماشا کنید چگونه بالون ها جابه جا می شوند و در هوا حرکت میکنند.مسابقات به دلیل سرگرمی هایشان محبوب هستند، بنابراین صندوق جایزه هر سال در حال افزایش است. در حال حاضر، شما می توانید حدود ۲۰۰۰۰ دلار برنده شوید.

 پایین آمدن از رودخانه آمازون مسابقه عجیب و دلهره آور

قایق‌های مسابقه‌ای در رودخانه آمازون در پرو. فرود ترسناک است نه تنها به این دلیل که بسیار شیب دار است. به یاد بیاورید که آمازون خطرناک ترین رودخانه جهان است. نه تنها تمساح ها و پیراناها در آن زندگی می کنند، بلکه جریان قوی دائماً به دلیل هر حرکت ناخوشایند پاروزنان، قایق را تهدید می کند. همه اینها شرکت کنندگان را تحت تنش دائمی نگه می دارد و بار قدرتمندی از آدرنالین ایجاد می کند. یکی دیگر از جزئیات جالب به عنوان قایق را نمی توان خرید. آنها باید توسط شرکت کنندگان مسابقه دست ساز باشند.

مسابقه کدو تنبل

در شهر لودویگزبورگ آلمان، هر ساله بزرگترین نمایشگاه کدو تنبل در تمام اروپا برگزار می شود. مسابقات برای بزرگترین کدو تنبل، مجسمه ها، ظروف و غیره وجود دارد. اما دیدنی ترین قسمت این رویداد مسابقه کدو تنبل است که به عنوان یک کشتی آبی استفاده می شود. آنها وسط کدو تنبل را که بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد، خالی می کنند تا یک پاروزن با پارو بتواند در آن جا شود.

        پیشنهاد می کنیم مقاله “محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاها و خوراکی ها در دنیا” را نیز مطالعه بفرمایید.      

مسابقه جالب بین حلزون ها

البته به سختی می توان نام این نمایش را مسابقه گذاشت، اما حلزون ها در سرعت با یکدیگر رقابت می کنند. این مسابقات در شهرستان نورفولک انگلیس برگزار می شود. در این حالت تعداد شرکت کنندگان به ۳۰۰ نفر می رسد. برنده یک جایزه بسیار ارزشمند دریافت می کند – یک فنجان نقره ای پر از سالاد، یک غذای خوشمزه حلزون.

غواصی در باتلاق

اگر کشتی فرنگی ناخوشایند به نظر می رسید، غواصی در باتلاق بدتر است. در دهه ۱۹۷۰ در ولز آغاز شد، با مسابقات قهرمانی از اواسط دهه ۸۰، اما رویدادها اکنون در سراسر جهان رخ می دهد. اتفاقی که می افتد این است که یک ترانشه ۵۵ متری در باتلاق ذغال سنگ نارس بریده می شود، به طوری که پر از آب گل آلود می شود. شرکت کنندگان در این مسابقه باید بدون استفاده از تکنیک های سنتی شنا به جز حرکت دادن باله های خود، از یک سر به سر دیگر و دوباره برگردند.رکورد سرعت ۱ دقیقه و ۲۲ ثانیه است. حتی یک نوع دوچرخه سواری کوهستانی در باتلاق وجود دارد، برای کسانی که ترجیح می دهند زیر آب دوچرخه سواری کنند تا شنا

مسابقه پنکیک ها

و فکر می کردید که چرخاندن آنها در حالت ایستاده به اندازه کافی دشوار است!

 مسابقه روز پنکیک است، که در آن دوندگان با ماهیتابه با یکدیگر مسابقه می دهند، پنکیک های خود را به هوا پرتاب می کنند و سپس آنها را می گیرند، همه در حین دویدن.این مسابقات در شهرها و روستاهای سراسر کشور اتفاق می افتد، اما یکی از شناخته شده ترین آنها مسابقه پنکیک پارلمانی است که هر ساله، نمایندگان مجلس، اعضای مجلس اعیان و مطبوعاتی که در مورد آنها گزارش می دهند، با لباس های متفاوت با یکدیگر رقابت می کنند. پیش بند رنگی برای تشخیص نمایندگان مجلس در دو سال گذشته پیروز شده اند، اما همیشه رقابت شدیدی دارد.

مسابقه عجیب هل دادن بشکه ها

در حالی که هل دادن بشکه ذاتاً یک ورزش آرام و ملایم است، مهم نیست که چقدر رقابتی باشد. این مسابقه هر سال در روز باکسینگ در روستای گرانتچستر در نزدیکی کمبریج برگزار می شود – شامل یک مسابقه رله است، اما شرکت کنندگان بشکه ها را جلوی آنها می غلتانند . این کار آسانی نیست زیرا بشکه ها اغلب ناهموار هستند و چرخاندن بشکه با سرعت بدون از دست دادن کنترل بسیار سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.
رقابت خطرناک تری با مضمون بشکه در Ottery St Mary در دوون انجام می شود، جایی که رقبا در حالی که بشکه های آغشته به قیر تا ۳۰ کیلوگرم را بر روی پشت و شانه های خود حمل می کنند مسابقه می دهند – و برای بلندتر کردن آن، بشکه ها تنظیم می شوند. در آتش در حالی که نورد بشکه ای Grantchester تنها از دهه ۱۹۶۰ ادامه داشته است، نسخه Ottery St Mary به قرن هفدهم باز می گردد.

مسابقه عجیب دیگر، خوردن گزنه

مسابقات عجیب

گزنه یکی از گیاهان رایج در بریتانیا است. نیش آنها جدی نیست، اما ناخوشایند است. در صورت پخته شدن، نیش خود را از دست می دهند و می توان آن ها را به صورت سوپ درست کرد – اما شما فکر می کنید که هیچ کس دوست ندارد یک عدد را خام بخورد.چقدر احساس شجاعت می کنید؟

اما در مسابقات جهانی گزنه‌خوری در دورست، دقیقاً این اتفاق می‌افتد، زیرا شرکت‌کنندگان برای خوردن هر چه بیشتر ساقه‌های گزنه در یک ساعت رقابت می‌کنند. برنده سال گذشته ادعا کرد که «آنقدر که فکر می‌کنید بدمزه نیست»، که دقیقاً اطمینان‌بخش نیست، اگرچه می‌توان نسبتاً سریع در برابر نیش مصونیت ایجاد کرد. این رویداد تنها چند دهه پیش آغاز شد و اکنون ده ها نفر هر ساله رقابت می کنند.

1/5 - (1 امتیاز)
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “عجیب ترین مسابقاتی که در جهان برگزار میشود

اینا دیگه چقد بیکارن که این مسابقات رو انجام میدن خخخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.