عادات سمی افراد ناموفق چیست؟

امروز با نگاهی به سراسر جهان متوجه خواهید شد که افراد ناموفق در جهان زیاد هستند. این به این دلیل است که مرز باریکی بین موفق بودن و ناموفق بودن وجود دارد و این خط باریک در الگوها و عادات یک فرد نهفته است. اگر متوجه شده باشید، افراد موفق مجموعه ای از عادات خاص دارند که افراد ناموفق آنها را ندارند و به همین ترتیب افراد ناموفق معمولا عادت هایی از خود نشان می دهند که هرگز در زندگی یک فرد بسیار موفق نخواهید دید. در این مقاله به برخی از این عادات افراد ناموفق و راه های مهار این عادت ها می پردازم. قبل از ادامه، مهم است که مشخص شود چه کسی می تواند به عنوان یک فرد ناموفق در نظر گرفته شود.

 فرد ناموفق کیست؟

یک فرد ناموفق را می توان به عنوان فردی که سابقه شکست مداوم دارد طبقه بندی کرد. توجه به این نکته آموزنده است که شکست شما را به فردی ناموفق تبدیل نمی کند، بلکه به طور مداوم شکست می خورید و بدبختی می بینید و بدون امید به موفقیت از شما یک فرد ناموفق می سازد.ناموفق بودن معمولاً از عادت ناشی می شود. از مطالعه، مجموعه خاصی از عادات و الگوی رفتاری در میان افراد ناموفق مشهود بوده است.

عادات سمی افراد ناموفق

۱۰ عادت سمی افراد ناموفق

 حواس پرتی

من همیشه می گویم که “حواس پرتی می تواند منجر به تخریب شود” و این جمله همیشه در زندگی افراد ناموفق مشهود است. وقتی به الگوهای افرادی که کاملاً ناموفق هستند نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آن ها افرادی هستند که به راحتی حواسشان پرت می شود و نمی توانند به طور کامل ذهن خود را فقط روی کار مورد نظر متمرکز کنند.

افراد ناموفق معمولاً کنترل ذهن خود را ندارند و به راحتی تحت تأثیر چیزهایی قرار می گیرند که برایشان پیش می آید و این چیزها معمولاً پیشرفت آنها را از مسیر خارج می کند. به عنوان مثال، امروز یک فرد یک کار دارد، اما به جای تمرکز بر روی کار، روی چیزهای لذت بخش غیر ضروری دیگری در اطراف خود تمرکز می کند و این می تواند باعث شود که فرد کار را از دست بدهد و شانس او ​​را برای کار بیشتر کاهش دهد.

افراد ناموفق معمولاً اکثر کارهایی را که اغلب شروع می‌کنند به دلیل حواس‌پرتی‌هایی که برایشان پیش می‌آید به پایان نمی‌رسانند و دیگر انگیزه‌شان را برای کار در دست نگه نمی‌دارند. آنها اغلب بر اولویت های دیگر تمرکز می کنند.

 به تعویق انداختن عادت افراد ناموفق

من همیشه به این فکر می کنم که «تاخیر هرگز نمی تواند شما را به مقصد برساند». این به این دلیل است که به تعویق انداختن ، عادت بسیار بد است که زمان را از شما می گیرد و به همان اندازه شما را از دستیابی به اهداف و رسیدن به مقصدی که خودتان تصور می کردید دور می کند.

به تعویق انداختن صرفاً به این معناست که کاری را که قرار است انجام دهید به تأخیر بیندازید و آن را به تاریخ بعدی موکول کنید. اگر زندگی افراد ناموفق را مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که آنها معمولاً به تعویق انداختن کارها علاقه دارند و این یکی از قاتل های پیشرفت آنهاست.

 نداشتن پشتکار

گفته می شود که “موفقیت نهایی نیست، شکست کشنده نیست، و این شجاعت ادامه دادن است که مهم است”. با این حال، اکثر افراد موفق این شجاعت را برای ادامه دادن ندارند زیرا اغلب آنها را ترک می کنند. پس از تجربه یک یا دو پاسخ بد، آنها معمولاً از قلاب خارج می شوند و دیگر آماده نیستند که متمرکز، متعهد و متعهد بمانند به آنچه که قرار است به آن دست یابند.

گفته می شود که “شکست و رد شدن، سرعت گیرهای جزئی در مسیر موفقیت هستند” و “۹۰ درصد موفقیت تسلیم نشدن است”. متأسفانه، پس از یک یا دو آزمایش ناموفق، افراد ناموفق معمولاً تمایل به ترک و تسلیم شدن دارند یا گاهی اوقات حتی بدون تلاش، با این باور که رسیدن به اهدافشان بسیار دشوار است، منصرف می‌شوند.

کوکو شانل افزود: “موفقیت اغلب توسط کسانی به دست می آید که نمی دانند شکست اجتناب ناپذیر است”، اما بیشتر مردم این را نمی دانند. از این رو پس از اینکه با سه یا چند شکست مواجه می شوند، از دستیابی به موفقیت منصرف می شوند.

تنبلی عادت افراد ناموفق

رسیدن به موفقیت مستلزم کار سخت است. مهم نیست که چقدر بخواهید آن را بچرخانید، هیچ راه آسانی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد، این راه به نوعی تعهد و سخت کوشی نیاز دارد، اما ناتوانی افراد در تسلیم شدن در کار سخت یکی از دلایل عدم موفقیت آنهاست. موفقیت آمیز.افراد ناموفق معمولاً عادت به تنبلی دارند که عبارت است از عدم تمایل به کار مجدانه.

تنبلی مانع اصلی دستیابی به موفقیت است. سامانتا سیفر-برنگارد به درستی گفت که “موفقیت آسان نیست و مطمئناً برای تنبل ها نیست”. رسیدن به موفقیت با عادت تنبلی تقریبا غیرممکن است.

پیشنهاد می کنیم مقاله “۵۰ پیامک عاشقانه صبحگاهی برای همسر” را نیز مطالعه بفرمایید.

بهانه آوردن

یکی از ویژگی های مشترک افراد ناموفق این است که همیشه شکست می خورند و مسئولیت شکست خود را بر عهده می گیرند. بلکه تمایل به بهانه آوردن و سرزنش دیگران یا برخی عوامل خارجی دارند.

شکست در جاده موفقیت اجتناب ناپذیر است، اما تفاوت بین یک فرد موفق و ناموفق در نحوه برخورد با شکست است. در حالی که یک فرد ناموفق نمی تواند اشتباهات خود را تصاحب کند، شکست خود را بهانه می آورد و دیگران را برای شکست خود سرزنش می کند، یک فرد موفق مسئولیت اشتباه خود را بر عهده دارد و آنها این آگاهی را دارند که قطعا در مسیر موفقیت خود با شکست مواجه خواهند شد. از این رو وقتی آن شکست اتفاق می افتد، آن را در آغوش می گیرند، از آن درس می گیرند و دفعه بعد بهتر عمل می کنند.

 حسادت

حسادت عادت رایج افراد ناموفق است زیرا تمایل دارند در عین حال ناموفق و ناراضی باقی بمانند. اغلب اوقات، خواهید دید که آنها نسبت به کسی که خوب کار می کند حسادت می کنند و حتی سعی می کنند به او کمک کنند.

افراد ناموفق معمولا زمان بیشتری را صرف حسادت به شاهکارها و دستاوردهای دیگران می کنند، به جای اینکه سعی کنند برای آنها خوشحال باشند، از آنها تعریف کنند، از آنها یاد بگیرند و مسئولیت عدم موفقیت خود را بر عهده بگیرند.

 اطراف خود را با منفی گرایی احاطه میکنند

یکی از ویژگی های قابل مشاهده افراد ناموفق این است که آنها همیشه چه در تفکر، چه در عمل یا معاشرت با منفی گرایی همراه هستند. در تفکر، افراد ناموفق تمایل دارند خود را محدود کنند.

در عمل، افراد ناموفق معمولا زبان بدن منفی دارند که نشان دهنده عدم اعتماد به نفس است و بیش از حد می ترسند (از شکست می ترسند، از خجالت می ترسند، ترس از تغییر می ترسند) و همچنین ریاکارانه عمل می کنند. از مردم انتظار دارند که استانداردهای بالای خودشان را رعایت کنند.

در معاشرت، افراد ناموفق خود را با افکار مشابه خود احاطه می کنند و به جای اینکه در مورد ایده ها صحبت کنند. آنها در مورد افراد دیگر صحبت می کنند، در مورد این افراد نظرات منفی را به اشتراک می گذارند و می خواهند دیگران را پایین بکشند.

آنها نظر خود را ندارند و این یکی از عادت های افراد ناموفق است

افراد ناموفق نه تنها افکار منفی دارند، بلکه نظر خود را نیز ندارند. داشتن نظر خود یعنی توانایی داشتن یک عقیده مستقل بدون اینکه تحت تأثیر دیگران قرار بگیرید.

متأسفانه، افراد ناموفق معمولاً تحت تأثیر نظرات دیگران قرار می گیرند، آنها اساساً به دنبال تأیید اعتبار دیگران هستند، آنها برای جلب رضایت دیگران عمل می کنند، از اینکه در میان جمعیت برجسته شوند می ترسند و نمی توانند انتقاد را تحمل کنند.

عادات سمی افراد ناموفق

ریسک نمی کنند

افراد ناموفق متفکران سنتی هستند و از ریسک کردن می ترسند، بلکه ترجیح می دهند در منطقه امن خود بمانند. افراد ناموفق معمولاً بعضی چیزها را ممکن نمی دانند و به همین دلیل آنچه را که قادر به دستیابی به آن هستند تضعیف می کنند.

دواین جانسون به درستی گفت: موفقیت همیشه نیاز به به ثبات دارد . سخت کوشی مداوم منجر به موفقیت می شود.» بایرون پولسیفر در ادامه افزود: “ثبات یکی از بزرگترین عوامل موفقیت است.” بنابراین، برای موفقیت، همه می‌توانیم موافق باشیم که باید در تجارت خود یا هر کاری که انجام می‌دهید ثابت قدم باشید و این ویژگی ثبات چیزی است که افراد موفق را از افراد ناموفق متمایز می‌کند.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.