طرز تهیه بستنی سرخ کرده!

بین دسرهای تابستونی بدون شک بستنی از همه پرطرفدارتره. هم خنک و خوشمزه است و هم طعم های متنوعی داره. از بستنی زعفرونی سنتی گرفته تا بستنی شکلاتی و بستنی توت فرنگی هر کدوم طرفدارهای پر و پا قرص خودشون رو دارن.

اما توی این آموزش میخوام بهتون بگم چطور بستنی سرخ شده درست کنید. دسری که چند سالی هست رایج شده و این روزها بعضی بستنی فروش ها هم اون رو توی منوی خودشون دارن.

اما تهیه بستنی سرخ شده خیلی ساده است و میتونید خودتون توی خونه به راحتی آماده ش کنید. تنها نکته این هست که باید کار رو از چند ساعت قبل شروع کنید. چون بستنی باید در دو مرحله در فریز قرار داده و سرد بشه. بستنی سوخاری مخصوصا برای بچه ها متونه یه عصرونه عالی باشه. پس توصیه میکنم حتما امتحانش کنید که واقعا ارزشش رو داره.

                                             طرز تهیه بستنی سرخ شده

 

مرحله اول:

 کورن فلکس را داخل کیسه ای بریزید و بکوبید تا خرد شود سپس با پودر نارگیل و پودر دارچین مخلوط کنید.

مرحله دوم:

با استفاده از اسکوپ یا هر وسیله دیگری بستنی ها را به شکل گرد قالب بزنید و داخل سینی قرار دهید و حداقل به مدت ۱ ساعت در فریزر بگذارید تا سرد و سفت شوند.

مرحله سوم:

تخم مرغ و شیر را مخلوط کنید و با چنگال بزنید تا کف کند ، بستنی ها را از فریزر خارج کنید و به نوبت در تخم مرغ و سپس مخلوط کورن فلکس بزنید و تمام سطح بستنی را خوب بپوشانید و به مدت ۳ ساعت داخل فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم:

برای سرخ کردن بستنی، روغن را داخل ماهیتابه بریزید تا داغ شود. سپس بستنی ها را از فریزر خارج کنید و سریع داخل روغن بیندازید تا سرخ شوند (برای هر بستنی ۲۰ ثانیه زمان کافیست). پس از آماده شدن بستنی سرخ شده میتوانید آن را همراه با عسل، خامه، سس شکلاتی و … سرو کنید.

 

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.