شرکت دیزل ژنراتور کامینز

شرکت دیزل ژنراتور کامینز

دیزل ژنراتور کامینز

شرکت کامینز یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین برند ها و نام ها در تولید دستگاه های با موتور درون سوز از جمله ژنراتور ها است، ژنراتور های این شرکت به دلیل فروش بالا در سراسر جهان شناخته شده بوده و در حال حاضر نیز به عنوان بهترین گزینه ها برای خرید هستند.

در واقع اگر ترجیح می دهید که محصول مور نیاز خود برای تولید نیروی برق و الکتریسیته به عنوان مثال ژنراتور را خریداری نمائید، یکی از گزینه هایی که به شما در بازار تهران و شهرستان ها پیشنهاد می شود، دیزل ژنراتور های کامینز است.

بعلاوه تمامی این موارد اگر ترجیح می دهید که دیزل ژنراتور شما توان مصرفی عالی و همین طور قدرت خوبی داشته باشد و گارانتی و خدمات پس از فروشش نیز مناسبتان باشد، قطعا این شرکت می تواند تضمین و شروع خوبی باشد بر کیفیت.

موتور، فیلتراسیون، مولد الکتریکی، توربوشارژر از جمله مواردی است که توسط این شرکت به عنوان محصول نهایی به فروش می رسد و تمامی این دستگاه ها توسط شرکت و نمایندگی ها و عوامل فروش در سراسر جهان گارانتی می شوند.

دیزل ژنراتور کامینز کیادیزل

دیزل ژنراتور های صنعتی شرک کامینز

در اینجا در مورد انواع دیزل ژنراتورهای صنعتی شرکت کامینز صحبت می کنیم.شرکت کامینز یکی از بزرگ ترین تولید کننده های انواع ژنراتور های نیمه صنعتی، خانگی و صد البته صنعتی است، در واقع بیشتر استفاده از محصولات این برند در مواردی است که استفاده شما به صورت صنعتی و حرفه ای است، دستگاه هایی با توان تولید برق ۱۲۰۰ و ۲۲۰۰ کیلو وات برق.

ضمن این که اگر برای شما کیفیت کار و همین طور فعالیت مستمر در دستگاه های ژنراتور مهم است، قطعا کامینز این تضمین را به شما می دهد که بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت دارید.

بعلاوه تمامی موارد گفته شده ژنراتور های این شرکت حتی از امکان توربو شارژر تقویتی نیز استفاده می کنند و سیستم تزریق سوخت در این دستگاه ها به صورت بهینه و مستقیم است.

یعنی هیچ هدررفتی در این دستگاه ها مشاهده نمی شود و اگر توجه نمائید برخی مدل های نامعتبر کیفیت لازم را پس از مدتی کارکرد از دست می دهند و این مورد به هیچ عنوان نمی تواند در دراز مدت خبر خوبی برای مشتری باشد.

در واقع اگر از ژنراتور ها در شرکت های صنعتی و بزرگ و همین طور برای سیستم های کامپیوتری در کنار یو پی اس استفاده می کنید باید به این نکته توجه کنید.

لوگو کامینز پاور

نکات مهم خرید ژنراتور های اصلی

قدرت موتور در دستگاه های ژنراتور بر حسب اسب بخار محاسبه می شود، در بخش توضیحات روی بدنه این دستگاه ها به صورت کیت نصب شده است و هر چه این عدد بیشتر باشد توان تولید برق و نیروی الکتریسیته موتور بالاتر می رود.

این دستگاه ها ژنراتور های دیزلی هستند، پس با توجه به این موضوع مصرف کمی دارند و همین طور هزینه تولید برق و سوخت در این دستگاه ها به مراتب کم تر از مدل های دیگر و البته یو پی اس ها به صورت مجزا است. ژنراتور های تولید شده توسط شرکت کامینز یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده های تجاری هستند.

بخصوص اگر می خواهید برای همیشه از نوسان تولید برق خلاص شوید و همین طور فعالیت مستمر دستگاه به صورت شبانه روز برایتان مهم است، پس می توانید این برند را به عنوان اولویت اصلی خود برگزینید.

این دستگاه ها به توجه به تولید برق بالا پنل های کنترل داده ای نیز دارند که می توانید در آن ها ولت متر، فرکانس متر و آمپر متر را مشاهده فرمائید.

ساعت کار نیز در این دستگاه ها کاملا دقیق و محاسبه شده به شما نمایش داده می شود.

کیادیزل اسپادان

خرید دیزل ژنراتور کامینز شرکت کیادیزل

Cummins در واقع شرکتی است که فعالیت آن را در گوشه کنار جهان با بیش از ۶ هزار عامل فروش هنوز هم می توانید دنبال کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این شرکت و کیفیت آن در فعالیت های گسترده و طولانی مدت، باید بگوییم که نقد و بررسی های زیادی توسط وب سایت ها و مقالات معتبر صورت گرفته است و ما می توانیم کامینز را به عنوان اولویت اول بیشتر کسب و کار ها و شرکت ها بدانیم.

موتور این دستگاه ها به صورت اختصاصی توسط برند کامینز در ایالات متحده امریکا طراحی می شود و این لایسنس در اختیار شرکت دیگری نیست.

منبع: کیادیزل اسپادان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.