ساعت مچی ست دو نفره ارزان قیمت با اوبلاک

آغاز زندگي مشترک براي زوج هاي ايراني، با رسوم خاصي همراه است که يكي از آن‌ها، به خريد ساعت مربوط می‌شود. اين روز‌ها كه همه چيز دستخوش تغييرات شگرف شده، اين رسوم هم كمي تغيير کرده است. عروس و داماد‌هاي امروزي ديگر در خريد ساعت، ساز جداگانه كوك نمي‌كنند و اکثراً اقدام به خريد ست ساعت مچي دو نفره مي‌نمایند. اگر مایلید در مورد ساعت مچی دو نفره ارزان قیمت اوبلاک بیش‌تر بدانید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ساعت مچی اوبلاک

اوبلاک برندی ایرانی است که با استفاده از موتور ژاپنی، سلیقه طراحان ایرانی (جهت سفارش قطعات اصلی مانند شیشه، بدنه و باطری از کشور‌های مطرح در ساعت‌سازی) و مونتاژ قطعات در هنگ کنگ، توانسته است ساعت‌های باکیفیتی را تولید و روانه بازار کند. ازاین‌رو ساعت‌های ست دو نفره اوبلاک، در عین کیفیت بالا، نسبتا ارزان ‌قیمت هستند.

 ويژگي‌هاي ساعت مچي ست دونفره ارزان قيمت اوبلاك

ساعت مچی ست

شايد فكر كنيد با توجه به قیمت مناسب ساعت‌های اوبلاک، احتمالاً با مشکلات عدیده‌ای در خرید آن‌ها روبه‌رو خواهید شد! اما بايد گفت برند اوبلاك برندي باكيفيت و اورجينال با قيمتی عادلانه است که توجه به کیفیت را در راس امور خود قرار داده و در تلاش است تا از این طریق رضایت مشتریان خود را جلب کند. با بررسي ويژگي‌هاي اين ساعت‌ها به اين موضوع پی خواهيد برد.

ساعت‌ مچي ست دو نفره اوبلاك با ثبات رنگ

هنگام خرید ساعت مچی ست دو نفره، ضروری است که هر دو ساعت دارای ثبات رنگ باشند. در صورتی‌‌که ساعت فاقد ثبات رنگ باشد، رنگ یکی از آن‌ها به مرور زمان با دیگری متفاوت خواهد شد. خرید ساعت مچی ست دو نفره اوبلاک، خریدی هوشمندانه است؛ زیرا این ساعت‌ها به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. جنس بدنه آن‌ها از استنلس استیل است و بند چرمی این ساعت‌ها از چرم طبیعی تهیه می‌شود.

ضد آب بودن ساعت‌ مچي ست دو نفره اوبلاك

ساعت‌های معمولی هنگام استفاده روزانه، معمولاً پس از مدتی با جذب رطوبت از کار می‌افتند. ساعت‌های اوبلاک ضد آب هستند و دقيقاً همانند ساعت‌هاي خارجي با پيشرفته‌ترين و مدرن‌ترين تجهيزات ساخته شده‌اند. قطعات اين ساعت‌ها ضد آب و ضد زنگ هستند. در بسياري از موارد توصيه مي‌شود ساعت‌هاي ضد آب را در آب وارد نكنيد، اما ما اعلام مي‌كنيم که ساعت‌هاي اوبلاك را بدون نگراني در محیط‌های مرطوب استفاده کنید.

ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك با طراحي جديد و به‌روز

به‌روز بودن، از ويژگی‌های یک برند خوب است. این روز‌ها اگر کالایی به‌روز بودن خود را حفظ نکند، به‌تدریج از صحنه خارج می‌شود. ساعت‌های ست دونفره اوبلاک، با طراحی به‌روز و مدرن توانسته‌اند طرفداران زیادی را در به خود اختصاص دهند. این برند برای هر سلیقه‌ای، طراحی مخصوص و منحصر به فردی را ارائه داده است.

ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك و ضد حساسيت بودن

ساعت مچی

بسياري از افراد، به‌ويژه خانم‌ها، معمولا به بدنه يا بند ساعت، حساسيت نشان مي‌دهند. دليل اين امر استفاده از مواد سنتزي و مصنوعي در ساخت بدنه و بند ساعت است. ساعت مچي ست دو نفره اوبلاك از مواد ضد حساسيت و بند اين ساعت‌ها از چرم طبيعي یا استیل استنلس و بدنه‌ی آن‌ها از استيل ضد زنگ ساخته مي‌شود.

 ساعت‌ مچي ست دو نفره اوبلاك با طراحي منحصر‌به‌فرد

 هر عروس و دامادي دوست دارند هر چه مي‌خرند، منحصر‌به‌فرد باشد. ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك با تعداد محدودي از هر مدل، همانی است كه عروس و داماد‌ها‌ي سخت‌گير، به‌دنبالش مي‌گردند. به‌همین منظور این مجموعه براي اين كه طرح‌هاي اين ساعت‌ها استثنايي باقي بماند، از هر مدل ساعت، فقط تعداد محدودي را روانه بازار مي‌كند.

استفاده از شيشه معدني در ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك

يكي از مواردي كه در خريد ساعت، توجه همگان را جلب مي‌نمايد، شيشه ساعت است. برند اوبلاك براي شيشه ساعت‌هاي خود از كريستال معدني استفاده مي‌كند كه از چندين عنصر مختلف ساخته شده است و داراي جذابيت، شفافيت و مقاومت بالایی هستند.

 بسته‌بندي شيك ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك

براي كساني كه زندگي مشترك خود را آغاز مي‌كنند، بسیار مهم است كه ساعتی كه مي‌خرند، شيك و جذاب باشد. ساعت مچي ست دو نفره ارزان قيمت اوبلاك داراي بسته‌بندي بسيار زيبا و شيك است. برند اوبلاك تنها هدفي كه دارد احترام به مشتري و جلب رضایت ایشان بوده و به همين دليل با هر هزينه‌اي، اقدام به عرضه ساعت‌هاي خود در بسته‌بندي‌هاي زيبا مي‌نمايد.

ساعت‌هاي ست دو نفره اوبلاك و گارانتي يك ساله

از بهترين ويژگي‌هاي اوبلاك اين است كه ساعت‌هاي خود را با گارانتي يك‌ ساله به مشتريان عرضه مي‌نمايد.   كيفيت ساعت مچي ست دونفره ارزان‌قيمت اوبلاك بالاست؛ بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که در چند سال آينده هيچ اتفاقي سبب خراب شدن ساعت اوبلاك نمي‌شود.

ساعت‌هاي ست اوبلاك و موتور ژاپنی

موتور‌ ساعت‌های اوبلاک ژاپنی است و بر پایه تکنولوژی کوارتز ساخته می‌شود. این موتورها دارای وزن کم‌ و عملکرد دقیق هستند.

نکات طلایی خرید ساعت مچی ست دو نفره

ساعت مچی

هنگام خرید ساعت مچی، به ویژه ساعت ست، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید. برخی از این نکات عبارتند از:

  • به‌خاطر داشته باشید مهم‌ترین نکته، در نظر گرفتن یک برند ممتاز با قیمت مناسب است. برند اوبلاک به‌عنوان یک برند برتر و ممتاز، اقدام به عرضه ساعت مچی ست دو نفره ارزان قیمت و منحصر‌به‌فرد نموده است.
  • به بند ساعت توجه کنید. بهتر است ساعتی را انتخاب نمایید که دارای بندی ضد حساسیت باشد. ساعت با بند چرم طبیعی یکی از گزینه‌های بسیار مناسب است.
  • مدل و طرح ساعت را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید مدل ساعت مچی ست دو نفره را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. ساعت‌های ست از طراحی مشابهی برای ساعت مردانه و زنانه استفاده می‌کنند. بنابراین در انتخاب خود به مدل و طرح هر دو ساعت توجه کنید.
  • موتور از اجزای اصلی ساعت است و کیفیت آن نقش تعیین‌کننده در عملکرد کلی ساعت ایفا می‌کند. موتور‌های ژاپنی از دیرباز به‌عنوان موتور‌های با‌کیفیت مطرح هستند.
  • بدنه ساعت بهتر است از جنس استیل ضد زنگ باشد که کم‌ترین حساسیت را ایجاد می‌کند و از سوی دیگر، با مقاومت در برابر زنگ‌زدگی، ظاهر براق و تمیز خود را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند.
  • توجه به مقاومت بدنه ساعت، نکته مهم دیگری است که باید به آن بپردازیم. لازم به ذکر است که فولاد ضدزنگ، از فلزات بسیار محکم و با‌دوام است. برند اوبلاک نیز با علم به این موضوع، بدنه ساعت‌های خود را با استفاده از این متریال تولید می‌کند.
  • اندازه و فرم صفحه و قاب ساعت هم مهم است. انتخاب کوچکی، بزرگی، گرد یا مربع بودن قاب، به سلیقه شما بستگی دارد؛ اما بهتر است ساعت مچی ست دو نفره ارزان قیمت را از برندی تهیه کنید که در طراحی به روز‌، شهرت داشته باشد.
  • یکی از فاکتور‌های خرید هوشمندانه، دریافت برگ گارانتی کالا است. پیش از این هم گفتیم که ساعت‌های اوبلاک گارانتی یک ساله دارند تا خیال مشتریان از کیفیت محصولات راحت باشد.

اگر قصد خرید ساعت مچی ست دونفره دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً سری به مدل‌های زیبا و جذاب این برند بزنید. خرید ساعت مچی ست اوبلاک می‌تواند از بهترین پیشنهاد‌های ما به شما باشد.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.