رزرو هتل خارجی ارزان، در شهرهای مختلف جهان!

رزرو هتل خارجی ارزان، در شهرهای مختلف جهان!(رپورتاژ آگهی)

شاید تا به حال علاقه مند شده اید که حداقل یک بار، به سفرهای خارجی بروید یا مثلا بلیط هواپیما و هتل خارجی را به صورت جداگانه رزرو کنید (یعنی بدون سفر با تور خارجی). اما مشکل اینجاست که هزینه ها، بسیار گران تر از تور خارجی محاسبه میشود. ولی امروزه با استفاده از تکنولوژی، میتوان با مراجعه به وبسایت Trip.ir، لیست قیمت تمامی هتل های خارجی را مشاهده کرد و ارزان ترین هتل را رزرو کرد.

هتل ها، یک بخش فعال و پرسود گردشگری هستند که در رقابتی سخت تلاش می‌کنند به شما بهترین خدمات را عرضه کنند. بسیاری از گردشگران تصور میکنند که برای انتخاب یک هتل، باید هزینه زیادی را بپردازند. اما با توجه به رقابتی که وجود دارد، امکان دارد بعضی هتل ها، قیمت پیشنهادی خیلی پایینتری نسبت به امکاناتی که ارائه میدهند به شما بدهند. با افزایش سالیانه تعداد توریست ها و افزایش علاقه همگانی نسبت به سفرهای خارجی؛ صنعت توریسم، رشد زیادی داشته است. هر سال، به تعداد اقامتگاه ها اضافه می‌شود تا پاسخگوی نیازی که بین مردم جهان ایجاد شده باشد.

همچنین پیشرفت فناوری به ویژه در زمینه موبایل و پرداخت‌های اینترنتی از طریق کارت های شتاب با رمز دوم و رمز پویا (رمز یکبار مصرف)، تاثیر مثبتی بر رشد گردشگری (نرخ سفر) در ایران و جهان داشته است.

در این بازار پر از رقیب، هتل‌هایی که خلاقیت به خرج می‌دهند، گردشگران بیشتری را جذب می‌کنند. از معماری متفاوت و استقرار در اتمسفر طبیعت، تا تغییر سبک خدمات و نوع پذیرایی، باعث جذب توریست ها می‌شود. حتی برخی هتل ها با داشتن این ویژگی‌ها، خود به جاذبه گردشگری تبدیل شده‌‌اند. در ادامه، هتل هایی که خود به عنوان یک مقصد توریستی تبدیل شده اند را به شما معرفی میکنیم.

رزرو هتل خارجی ارزان، در شهرهای مختلف جهان!
free-hotel

دبی؛ جزیره آسمان خراش‌ها

دبی، یکی از مراکز پر طرفدار گردشگری در جهان محسوب می‌شود. دبی، در حاشیه خلیج همیشه فارس واقع شده و پایتخت کشور کوچک امارت است. این کشور در سال‌های اخیر، رشد بالایی در صنعت هتل داشته است، به طوری که بلندترین هتل‌های جهان در دبی قرار دارند! بعضی از آنها حتی به آسمان خراش های دبی معروف شده اند. شما می‌توانید انواع ژانرها با زیباترین و مدرن ترین معماری جهانی را تجربه کنید. البته به این نکته توجه کنید که هنگام تعطیلات، رزرو هتل دبی کار ساده‌ای نیست. معمولا یا خیلی زود پر میشوند یا قیمت خیلی بالایی دارند.

بسیاری از افراد فکر میکنند که هتل دبی، قیمت بالایی دارد و باید هزینه زیادی بابت رزرو آن پرداخت کنیم. این موضوع معمولا درست است اما این نکته را در نظر داشته باشید که شما میتوانید در بازه زمانی که هتل دبی ارزان است به آنجا سفر کنید. همچنین زمان هایی که آب و هوا در دبی خیلی مصاعد نیست، زمان خوبی برای سفر به دبی است. معمولا کشور امارات در زمستان، سرد و در تابستان بسیار گرم است. پس شما میتوانید با در نظر گرفتن این شرایط، به این کشور با هواپیما سفر کنید.

جاذبه‌های گردشگری دبی مجموعه ای از تفریحات لوکس و بی‌نظیر در دنیا است. دبی، بزرگترین شهر کشور امارات است. در واقع همه امارات را با شهر زیبا، مدرن دبی و آسمان‌خراش‌های بی‌نظیرش می‌شناسند. نشانه‌های زندگی در دبی، از قرن یازدهم میلادی وجود دارد اما در سال ۱۸۳۳ بود که پایه‌های دبی به عنوان یک شهر بنا نهاده شد. زندگی در دبی روال عادی یک زندگی اعراب خلیج را داشت تا این که در سال ۱۹۶۶ در آن نفت کشف شد. یک انفجار جمعیت در دبی رخ داد و در مدت کوتاهی جمعیت آن سه برابر شد.

استانبول؛ اختلاف قیمت بین هتل و هاستل

استانبول هم به عنوان یک مقصد جذاب گردشگری در جهان شناخته می‌شود. شهری قدیمی با چند هزار هتل که محبوبیتی جهانی دارد. داشتن زیرساخت های گردشگری، تنوع جغرافیایی و پیشینه تاریخی به توسعه توریسم و افزایش هتل های استانبول کمک کرده است. شما می‌توانید از هتل های تاریخی و ساحلی، با خدمات متنوع را بسادگی پیدا کنید. البته هتل استانبول را باید قبل از شروع تعطیلات و هجوم گردشگران از کشورهای خارجی، رزرو کرد.

پس از خواندن این مطالب، احتمالا علاقه مند شده اید با این مقاصد گردشگری سفر کنید. پس اگر تصمیم خود راگرفته اید، پیش از آن که پر شود، فکر رزرو و قطعی کردن پرواز و محل اقامت خود باشید تا از برنامه ریزی سفر خود عقب نمانید. برای انجام این کار، می‌توانید به سامانه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی تریپ (trip.ir) مراجعه کنید.

منبع: tishineh.com/post/11306/رزرو-هتل،-آنقدرها-هم-گران-نیست/

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.