درباره شیوع عفونت‌های ویروسی چشم بیشتر بدانیم

درباره شیوع عفونت‌های ویروسی چشم بیشتر بدانیم

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” درباره شیوع عفونت‌های ویروسی چشم بیشتر بدانیم ” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

ویروس عفونت چشمی خیلی مسری است و مشکلات شدیدی ایجاد می کند.ممکن است درسرما عفونت‌های ویروسی، چشم را درگیر کند وباعث کدورت‌هایی در سطح قرنیه چشم شود که این موضوع باعث کاهش دید بیمار، ترس از نور و احساس جسم خارجی در چشم می‌شود.

عفونت‌های تنفسی به چشم‌ها هم سرایت می کند و لازم است فرد حتما استراحت کامل انجام دهد و از حضور در محیط‌های پر جمعیت اجتناب کند.

افراد مبتلا باید بهداشت فردی را رعایت کنند، از دست دادن و روبوسی با دیگران به مدت هفت تا ۱۰ روز پرهیز کنند تا باعث انتشار آلودگی به افراد دیگر نشوند.ویروس عفونت چشمی خیلی مسری است و باعث آلودگی افراد دیگر می‌شود و مشکلات چشمی شدید ایجاد می کند.
همچنین زمانی که در معرض هوای آلوده قرار می‌گیریم، بهتر است لبه پلک‌ها را با آب و شامپوی بچه کامل شست وشو دهیم ؛ زیرا این کار باعث می‌شود تمام رسوبات آلوده‌ای که روی پلک و مژه نشسته است، پاک شود.

اما در این حال هم توصیه می شود ، خودسرانه از قطره‌های چشمی استفاده نکنید، چون باعث وابستگی می‌شود؛ زیرا در این قطره‌ها مواد نگهدارنده است که باعث حساسیت و ناراحتی بیشتر چشم می‌شودبنابراین، بهترین‌ راه شستن چشم ها و اگر نیاز به قطره است باید از طریق چشم پزشک تجویز شود.

منبع:خراسان

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.