دانلود قسمت ۱۰ سریال مانکن با ترافیک نیم‌بها

برای دانلود قسمت ۱۰ سریال مانکن با ترافیک نیم‌بها با کارگردانی حسین سهیلی‌زاده با فارسی ها همراه باشید.

سریال مانکن
سریال مانکن

 

درباره سریال مانکن

مانکن سریالی درام محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.

کارگردانی آن بر عهده حسین سهیلی زاده بوده و بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، حسین پاکدل، لیندا کیانی، شبنم قلی خانی، الهام پاوه نژاد، سیاوش خیرابی، نفیسه روشن و همایون ارشادی دراین سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی سریال مانکن در سریال‌های محبوب بسیاری هم‌چون «دلنوازان»، «فاصله ها»، «آوای باران » و «پریا» حضور داشته است.

بابک کایدان که او را با نگارش فیلمنامه‌های جدی و کمدی مانند «رحمان ۱۴۰۰»، «آینه بغل»، «تگزاس» و «پریناز»‌ می‌شناسیم، نویسنده سریال مانکن است.

موضوع سریال مانکن به نابرابری اقتصادی اشاره دارد و افراد توانمند جامعه را با سطح‌های پایین‌تر مقایسه می‌کند و در ژانر درام-عاشقانه تهیه شده است.

 

ایرج محمدی به عنوان تهیه‌کننده سریال مانکن در باره‌ی این سریال می‌گوید:

موضوع و محوریت داستان ما کاملاً عاشقانه و خانوادگی است و با همراهی کردن دو زوج عاشق در روند سریال این را می‌گوییم که نباید اطرافیان از آن سوء استفاده کنند، کارهای گذشته من که در تلوزیون کار کرده بودم معمولاً ملودرام‌های عاشقانه بودند و مانکن نیز همین رویه را خواهد داشت.

بر سر راه قهرمانان ما مشکلاتی به وجود خواهد آمد که می‌تواند آن‌ها را به مانکن تبدیل کند ولی کاراکترهای ما این‌گونه نخواهند بود آن‌ها احساس مسئولیت دارند و در جایگاه خودشان با کسانی که مانکن هستند و نسبت به مسائل پیرامونشان بی تفاوت هستند فرق دارند.

شغل یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال لباس فروشی است و همانطور که می‌دانید چیزی که در همه‌ی لباس فروشی‌ها پیدا می‌شود مانکن است و نام این سریال در واقع استعاره‌ای از آن است.

بازیگران:

محمدرضا فروتن,  مریلا زارعی,  فرزاد فرزین,  نازنین بیاتی,  امیرحسین آرمان,  لیندا کیانی,  حسین پاکدل,  الهام پاوه نژاد,  بهشاد شریفیان,  نفیسه روشن,  علی فرهنگی,  رابعه مدنی,  پانته آ کی قبادی,  بهزاد محسنی,  بهزاد خلج,  رضا توکلی,  همایون ارشادی,  شبنم قلی خانی,  عارفه معماریان

محمدرضا فروتن برای اولین بار در یک سریال مخصوص نمایش خانگی حضور خواهد داشت ولی بازیگران مطرح دیگر هم‌چون مریلا زارعی و نازنین بیاتی پیش از این تجربه بازی در این‌گونه فیلم‌ها را داشته‌اند.

 

خلاصه داستان:

داستانی که در مورد سریال مانکن منتشر شده است می‌گوید: همیشه عشق های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند… کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می شود در این مسیر با چالش هایی مواجه شوند…

 

دانلود قسمت ۱۰ سریال مانکن :

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت HQ_1080

دانلود با همه کیفیت ها

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.