«داستان یک نیاز، غذایی سالم برای کودک دلبند شما»

«داستان یک نیاز، غذایی سالم برای کودک دلبند شما»

بهار فران با بیش از دو سال تجربه، پایبندی به اصل ارایه مرغوبترین حبوبات و غلات درجه یک ایرانی، فرآیند عرضه به هنگام و مطابق با اصول بهداشتی، بسته‌بندی استاندارد، ارسال در کمترین زمان ممکن به دنبال تامین رضایت‌مندی هر چه بیشتر مشتریان وفادارش هست. در بهارفران قصد داریم که با افتخار همراهی شما مشتریان عزیز، آینده فرزندان و دلبندان سرزمین‌مان را با عرضه انواع محصولات غذایی خوشمزه و مقوی تامین نماییم.
با شروع دادن غذای کمکی به فرزندم، یک سری دغدغه‌های این چنینی که غذای سالم و مناسب برای رشد و افزایش هوش فرزندم در ذهنم شکل گرفت. در همین موقع‌ها با تحقیقی که مدام انجام می‌دادم با سویق و ارزش غذایی بالای آن آشنا شدم.


تا اینکه رفتم سراغ نحوه تهیه سویق، با حساسیت تمام و برای اطمینان خاطر از سلامت و صحت تاثیر سویق که همه مراحل را خودم از صفر تا صد انجام دادم. بعد از مدتی تاثیر شگفت‌انگیز آن را در رشد فرزندم به چشم دیدم.

در همین حال بعد از مدتی و مشاهده رضایت پزشک اطفال از روند رو به رشد دخترم بدون مصرف مولتی ویتامین‌ها تصمیم گرفتم؛ که در مسیر کارآفرینی و ارزش آفرینی برای مامان‌هایی مثل خودم یک قدم جدی بردارم.

همه تلاش تیم بهارفران را با جدیت به کار بستیم؛ تا با بسته بندی و عرضه بهداشتی، محصولی را متناسب با شأن مشتریان و مطابق با نیاز تغذیه‌ای کودکان سرزمین‌مان عرضه کنیم و در همین زمان هم موفق به گرفتن جواز تاسیس از جهاد کشاورزی، جواز کسب اصناف و ثبت برند تجاری “بهار فران” شدیم.
در فروشگاه بهارفران انواع غذاهای سالم تولید و عرضه می شوند مانند انواع سویق ها، انواع گرانولاها، شیرینی و بیسکویت و کوکی های تهیه شده از سویق و همچنین معرفی و عرضه دانه های پرخاصیت گیاهی.

غذاهای سالم

سویق

سویق برای همه سنین از شش ماهگی تا بزرگسالان (تقویت، درمان، چاقی و .) مورد استفاده می باشد. سویق ها ابتدا بدن رو از درون تغذیه، کمبودها رو جبران و با افزایش اشتها، و کم کم با افزایش وزن و رشد قد تاثیرات خودش رو نشان میدهد، حداقل ۴۰ روز مصرف شود.

سفارشات شما مشتریان عزیز برای اینکه از کیفیت بالای و مطلوبی برخوردار باشد؛ ما در تیم بهارفران از روش تولید بهنگام استفاده می‌کنیم. یعنی هیچ بسته‌ای از قبل آماده نمی‌شود؛ بلکه بعد از مشخص شدن سفارشات تا ساعت ۱۲ شب روز سه‌شنبه، در روز چهارشنبه تولید و پنج‌شنبه هم به دست مشتریان تهرانی می‌رسد.
کالای خریداری شده در انبار بهارفران در همان لحظه موجود نمی‌باشد. پس همیشه قبل از روز سه‌شنبه سفارشات خود را در سایت ثبت نمایید؛ همچنین به صورت آنلاین مبلغ فاکتور سفارش را با داشتن رمز دوم کارت بانکی پرداخت نمایید.

 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی فارسیها هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.