پرفروش ترین ادکلن صنعتی در ایران

تنوع زیادی در بازار عطر و ادکلن وجود دارد. عطرهایی با رایحه‌های مسحورکننده‌، که انتخاب را برای شما سخت‌تر می‌کند. بهترین کار این است که قبل از اقدام به خرید، ابتدا تحقیق کرده و سپس خرید کنید. همه می‌دانیم ریشه همه عطرهای خوشبو در جهان به کشور فرانسه برمی‌گردد و این کشور محل تولد جذابترین عطرهایی است که به احتمال زیادی نام تعدادی از آن‌ها را شنیده باشید.

اما در بازار ایران نیز برندهای معروف قابل توجهی فعالیت دارند و اما طبیعتا به دلیل تحریم‌ها قیمت تمام شده آن‌ها در بازار، خیلی بالاتر از بودجه قشر متوسط جامعه است. اما باید بگوییم نگران نباشید؛ برندهای شناخته شده‌ای در ایران فعالیت می‌کنند که بدون نگرانی از قیمت عطرها، می‌توانید صاحب یکی از عطرهای معروف، در دنیا، باشید. به بیانی دیگر این شرکت‌ها ادکلن‌ ارزان ولی با کیفیت تولید می‌کنند. به این نوع عطرها به اصطلاح های کپی گفته می‌شود. پرفروش‌ترین برندهای ادکلن‌های صنعتی در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

پرفروش ترین ادکلن صنعتی در ایران

معرفی پرفروش ترین ادکلن های صنعتی در ایران

برند ژک ساف یک برند ایرانی

ژک‌ساف یکی از برندهای تولید کننده عطر در ایران است. این برند توسط شرکت الیزه کیش راه‌اندازی شده است و امروزه در بین ایرانی‌ها طرفداران زیادی دارد. این برند با تولید عطرهای با کیفیت و رایحه‌های متنوع و خوشبو توانسته است در بازار ایران شناخته شود. از معروف‌ترین و پرفروش ترین های ادکلن‌ ژک ساف این برند می‌توان به عطر مردانه دارک ماسک، داوینچی، ویکتور و عطر زنانه سوییت لاو اشاره است.

برند رودیر

ادکلن رودیر از جمله برندهایی است که رایحه‌های مشابه با عطرهای معروف را تولید می‌کند. تمامی عطرهای این برند اماراتی دارای خط بو و ماندگاری بالایی هستند و از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی با نسخه‌های اصلی ندارند. قیمت مناسب ادکلن رودیر، یکی از ویزگی‌های مثبت آن است که به جذابیت‌اش افزوده است. در بین عطرهای این برند شما شاهد رایحه‌های مشهور همچون عطرهای، اینوکتوس، ایفوریا، گود گرل، بلو شنل و.. بوده که جزو، پرفروش‌ترین‌ها، در ایران هستند.

برند اسکلاره

این برند جزو یکی از برندهای شرکت رایحه گستر بی‌نظیر شرق است و در سال ۱۳۸۹ پایه‌گذاری شد. ادکلن‌های اسکلاره نیز مانند برند رودیر با الهام گرفتن از رایحه‌های مشهور جهان تولید می‌شوند و در ایران نیز جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند. معروف‌ترین عطرهای اسکلاره عطرهای جیبی آن است که با حجم ۳۵ میل در رایحه‌های مختلفی مانند سیلور سکرت، کرید اونتوس، بلو شنل و آلین تولید و روانه بازار ایران می‌شود.

برند اسکلاره

دلیل محبوبیت و پرفروش بودن

به چند دلیل این ۳ برند جزو پرفروش‌ترین ادکلن‌ها در ایران هستند.

اول از همه هر سه برند از لحاظ کیفیت، ماندگاری، خط بو حرفی برای گفتن دارند و با یکبار استفاده از هر کدام از آن‌ها شما شاهد موارد گگفته شده خواهید بود و به احتمال زیاد جزو برندهای محبوب شما خواهند شد.

دلیل دوم را می‌توان، قیمت‌های مقرون به صرفه و با ارزش خرید بالا، نسبت به کیفیت‌ محصولات برندها، دانست.

و آخرین دلیل پرفروش‌بودن، موجودی این عطرها هستند که شما با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می‌شود بیشتر سایت‌های فعال در حوزه فروش عطر و ادکلن، ادکلن‌های مردانه و زنانه این برندها را موجود دارند. از جمله سایت‌هایی مانند دیجی کالا، عطر افشان و سایت بورچین و.. که هر عطری با هر رایحه‌ای را می‌توانید در این سایت‌ها پیدا کنید.

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.