جهزیه را از کجا بخرم که باصرفه باشد

جهزیه را از کجا بخرم که باصرفه باشد

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” جهزیه را از کجا بخرم که باصرفه باشد” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

بهترین شهر برای خرید جهیزیه کجاست؟

مسلماً آشنا شدن و سفر کردن به شهر هایی که دارای مراکز خرید ارزان هستند، می تواند تاثیر بسزایی در خرید جهیزیه ارزان اما با کیفیت داشته باشد. قبل از هر چیز می خواهیم شما را با چند نمونه از این شهرها آشنا کنیم

خرید جهیزیه از بانه

سالهاست که نام بانه به عنوان بهترین شهر برای خرید جهیزیه زبان به زبان می چرخد. اکثر لوازم خانگی خصوصاً لوازم خانگی برقی در این شهر دارای قیمت های بسیار مناسبی هستند. نکته قابل تأمل برای خرید در این شهر، این است که تعداد زیادی از کالاها در بانه فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. اما برخی از شرکت های داخلی به شرط اصل بودن برخی از کالا ها، با دریافت هزینه آن ها را گارانتی کرده و حتی خسارت شکستگی و سوختگی بعضی از وسایل الکتریکی را هم پرداخت می کنند.

اصلی ترین مراکز خرید در بانه

مرکز خرید کاندیش، مرکز خرید قادری، مرکز خرید اربابا، پاساژ پاسارگاد، پاساژ گلستان و پاساژ عزیزی از جمله مهمترین و معروف ترین مراکز خرید در این شهر می باشند.

مراکز خرید در چابهار

چابهار یکی از شهرهای جنوبی در استان سیستان و بلوچستان است واز آنجایی که در نزدیکی کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار گرفته است، بهشتی است برای کسانی که می خواهند زیاد و یا به صورت عمده خرید کنند. در این شهر هر کسی می تواند لوازم مورد نیازش را با کیفیت و قیمت مناسبی تهیه نماید و خلاصه این که به هیچ عنوان، هیچ کس دست خالی به شهر خود برنمی گردد. اگر تصمیم گرفتید به این شهر سفر کنید بهتر است یکی از فصل های پاییز، زمستان یا اوایل بهار را برای سفر به این مکان انتخاب کنید.

اصلی ترین مراکز خرید در چابهار

مجتمع تجاری ابریشم، مرکز خرید پردیس، بازار سنتی فجر، مجتمع تجاری تیس و مرکز خرید صالحیار را می توانیم از اصلی ترین مراکز خرید در چابهار معرفی کرد.

مراکز خرید در قشم

امروزه قشم دارای مراکز خرید بیشماری است، که برخی از آن ها محصولات خود را با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می کنند. شما به راحتی می توانید با کمی گشت زدن در قشم انواع کیف و کفش و لباس را با قیمتی حدود ۳۰% کمتر از شهر های دیگر پیدا کنید، اما این قانون در مورد انواع لوازم خانگی و وسایل مارک چندان صادق نیست.

همینک در مجله آنلاین فارسی ها با مطلب” جهزیه را از کجا بخرم که باصرفه باشد” در خدمت شما کاربران گرامی هستیم .

اصلی ترین مراکز خرید در قشم

بازار قدیم قشم، مرکز خرید ستاره قشم، بازار فردوسی، بازار بزرگ خلیج فارس ، بازار پردیس، درگهان و مرکز تفریحی سیتی سینتر ۱ و ۲ از بهترین و مهمترین مراکز خرید در قشم می باشند.

خرید جهیزیه در تهران

سه‌ راه امین حضور، یکی از مراکز خرید جهیزیه در تهران است. اینجا لوازم برقی را با قیمت مناسب می‌فروشند. امین حضور از همیشه مرکز خرید و فروش لوازم خانگی بوده و خیلی‌ها به اینجا می‌آیند.

علاوه بر فروشگاه‌ها، حالا پاساژهای لوازم حانگی هم در سه راه امین حضور ساخته شده. مثل مجتمع خلیج فارس که ۱۳۴ فروشگاه لوازم برقی در آن فعالیت می‌کنند. پاساژ محمد و امیرکبیر در امین حضور هم حسابی معروف هستند.

میدان شوش بهترین جا برای خرید ظروف و لوازم آشپزخانه جهیزیه است. سالهاست همه میدان شوش را بزرگترین بورس لوازم آشپزخانه و ظرف می‌دانند.

در میدان شوش، لوازم برقی هم پیدا می‌شود. اما بهتر است فقط به فکر خرید ظرف و وسایل دکوری از اینجا باشید.

فرش همیشه بیشتر از سایر خریدها زمان می‌برد. تنوع فرش‌ها زیاد است و تصمیم‌گیری کار راحتی نیست. جاهای زیادی برای خرید فرش جهیزیه وجود دارد. بازار بزرگ و میدان هفت تیر، بورس فرش و خرید جهیزیه در تهران هستند.

سرای بوعلی در بازار بزرگ، پر از فرش و تابلو فرش با قیمت مناسب است. از سبزه میدان به سمت بازار کفاش‌ها بروید، تابلوی سرای بوعلی را خواهید دید.

میدان هفتم تیر هم چندین فرش فروشی خوب و بزرگ دارد. تقریبا تمام برندهای معروف فرش ماشینی در میدان هفت تیر جمع شده‌اند.

جمهوری از مراکز مهم خرید جهیزیه در تهران است. تمام برندهای معروف خارجی و ایرانی اینجا نمایندگی دارند. خیلی راحت می‌شود با بودجه‌های مختلف، تلویزیون و سیستم‌های صوتی خانگی خرید.

یکی از ویژگی‌های خوب خیابان جمهوری، امکان مقایسه کردن مارک‌های مختلف با یکدیگر است. این کار به خصوص در مورد تلویزیون، کمک بزرگی به شما می‌کند.

در جمهوری لوازم خانگی دیگر مثل جاروبرقی و لباسشویی هم پیدا می‌شوند. همچنین می‌توانید میز و دکور تلویزیون هم خریداری کنید.

  • مرکز پرده مولوی و زرتشت است. البته عبدل آباد نیز یک راسته پرده فروشی دارد

  • مبل و سرویس چوبی خیابان یافت آباد و خیابان دلاوران بورس آنها است و یا میتوانید از تولید کنندگان مبل و مصنوعات چوبی بدون واسطه خرید کنید

  • برای خرید لوستر و وسایل روشنایی  بورس آن خیابان لاله زار است

  • برای خرید وسایل دستشویی و حمام ، خیابان سعدی و خیابان ملاصدرا

  • برای خری وسایل آرایش میتوانید به خیابان منوچهری و یا کوچه مروی مراجعه کنید

  • برای خرید لباس عروس به چهارراه امین اکرم مراجعه کنید.

  • برای خرید کیف و کفش عروس به خیابان سپه سالار بروید

منابع:شیک و تک ،پینوریست ،رنگل

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.