تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 مشخص شد

راک‌استار معمولا عادت دارد بعد از عرضه بازی‌های معروفش بلافاصله ساخت قسمت بعدی را استارت بزند؛ وقتی جی‌تی ای ۴ در سال ۲۰۰۸ منتشر شد، این کمپانی کارش را روی جی‌تی‌ای ۵ شروع کرد و در نهایت بازی پس از پنج سال به انتشار رسید. آن‌ها رد دد ردمپشن را ۲۰۱۰ به بازار فرستادند، در همان سال طرح‌های اولیه ادامه بازی را بررسی کردند و سال گذشته شاهد عرضه رد دد ردمپشن ۲ بودیم.

اگر راک‌استار برای جی تی ای ۶ همین سیاست را پیش گرفته باشد و در بدترین حالت هم ساخت آن مشابه رد دد ردمپشن ۲ هشت سال طول بکشد، آیا در اواخر ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ این مجموعه معروف با قسمت جدیدی به صنعت بازی‌های ویدیویی برمی‌گردد؟ استیون اوگ (Steven Ogg)، صداگذار شخصیت ترور (Trever)، در جی‌تی‌ای ۵ که چنین نظری دارد. او طی پرسش و پاسخی در رویداد بازی برزیل گفت:

ادامه بازی به زودی منتشر می‌شود. ساخت بازی‌های ویدیویی [راکستار] معمولا بین هفت تا هشت سال زمان می‌برد. خودتان دیگر محاسباتش را انجام دهید.

جی‌تی‌ای ۵ در سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ انتشار یافت و اگر حرف‌های اوگ درست باشند، زمان زیادی تا عرضه قسمت بعدی بازی باقی نمانده است. اگر جی تی ای ۶ در اوایل نسل بعد منتشر شود، راک‌استار می‌تواند نسل نهم را با دو بازی جدید به پایان برساند. مسئله‌ای که با شایعات قبلی همخوانی دارد.

جی تی ای 6

چند وقت پیش یکی از کارمندان شعبه هند راک‌استار اعلام کرد که این کمپانی هم اکنون روی چندین پروژه مختلف کار می‌کند. همچنین گزارشات نشان می‌دهند شعبه اسکاتلند راک‌استار، سازنده سری جی‌تی‌ای، به تازگی با استودیوی Ruffian Games قراردادی امضا کرده تا این استودیو روی بازی‌هایی با یکدیگر همکاری کنند.

راک‌استار در حال حاضر مشغول توسعه پورت رد دد ردمپشن ۲ برای رایانه‌های شخصی است. این پورت ۱۴ آبان و از طریق لانچر مایکروسافت و فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید بیشتر با تغییرات این نسخه آشنا شوید، بد نیست ویدیویی که روز گذشته راک‌استار از پورت کامپیوتر رد دد ردمپشن ۲ منتشر کرد را تماشا کنید:

Rate this post
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب
 

1 دیدگاه در “تاریخ انتشار احتمالی GTA 6 مشخص شد

امیدوارم هرچه زودتر بیاد چون بی صبرانه منتظر اومدنش هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.